Veganere er glade i planter, men ikke mye annet?

Started by Telehiv, 30.03.2018, 11:20:04

Previous topic - Next topic

Telehiv

Jeg aner en viss dreining i samfunnet til at når man mener man har rett i noe, så må det dramatiske virkemidler til:
- en rekke klimaalarmister har i en årrekke ment at "klimafornektere" måtte fengsles, stenges ute fra medier, fratas embeder, osv. Mye av dette har de lykkes med, men mordplaner har så langt ikke vært så utbredt, så vidt meg bekjent i alle fall
- en del av naturvernerne har derimot jevnlig hatt mer livsfarlige tilbøyeligheter, bl.a senking av en selskute i havna mens mannskapet lå og sov
- og ikke minst muslimer, som blir opplært i at det er riktig og høyverdig å kverke vantro og dem som krenker profeten på andre måter

Veganere har jeg derimot lenge trodd var snille tusseladder som smurte inn gulrøttoppene i enga med solfaktor 40 og spilte beroligende musikk til dem når det var rockekonsert i nabolaget, osv. Men her er en dame som har forandret min mening om den saken også:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Kuriosa/2018/03/Veganer-doemt-for-terror-etter-aa-ha-uttalt-at-slakter-fortjente-aa-bli-drep