Dagens korte #6

Started by Bebben, 26.03.2018, 23:35:30

Previous topic - Next topic

Bebben

Earth Hour 2018 har visst vært, og det uten at jeg engang oppdaget at den skulle være.

Jeg antar at det mÃ¥ skyldes en vellykket mørkelegging fra medias side.  8)

Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

Ex-administrator

Ett år hadde jeg tenkt å kjøpe inn 4 LED arbeidslamper fra Biltema og lyse opp fasaden min under Earth Hour. Ble stoppet av kona. Nå for tida gidder jeg ikke engang. Ingen bryr seg om Earth Hour lell.

Boris den nye

#2
Jøss! Det var visst Eart hour i går sa jeg til kona på søndag. Hun påstod da at jeg bevisst hadde glemt å fortelle om det på lørdag kveld, da det var aktuelt. For ja, jeg har vært i mindretall 3 mot 1 i tidligere år mht til om vi skulle slukke lyset eller ikke. Men i år HADDE faktisk EO gått meg hus forbi.

Forresten, i dag tidlig viste gradestokken 20 minus på hytta vår. Og den ligger på ca 800-meters høyde på indre �stlandet. Føler mer behov for Life Hour enn Earth Hour.
http://www.klimarealistene.com/2018/03/24/life-hour-2018-sla-pa-alt-lys-kl-20-30/

Bebben

Klimahypen ser ut til å være i tilbakegang, enten det skyldes kulda eller at Planeten ble reddet i Paris i 2015. Men etter det har jo The Donald tatt livet av den igjen, så jeg vet ikke helt. Men uansett blir det jo litt slitsomt å drive å redde Planeten om igjen og om igjen hver en bidige dag. Lite action lissom. Og hvor er det blitt av Frederic? Er han innlagt på frivillig klimaavvenning? NRKs faginstans nr. 1 virket litt slitsom, unnskyld sliten, sist jeg registrerte ham på TV. Okke som er, jeg ønsker ham en god påske og vel overstått Earth Hour, med mykji lys og mykji varme!
Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)