Modern educayshun...

Started by Bebben, 18.02.2018, 21:52:32

Previous topic - Next topic

Bebben

Hm. Kan se ut som om "klimakrisen" har havnet litt i skyggen av hva som er hottest blant den postmoderne identitetspolitikkens tallrike fanebærere.

Og det var den optimistiske observasjonen.

Edit/PS: På den andre siden kan denne matematikkundervisningen kanskje gi en liten innsikt i hvorfor klimarisen er blitt så institusjonalisert som den er.
Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

Telehiv


PetterT

Ytringsfrihet er blitt erstattet av retten til ikke å bli kritisert både når det gjelder klima og innvandring.
Det er tanken som teller :-)

Emeritus

Bullshit. SÃ¥ lenge Klimarealistene driver med denne type virksomhet;

http://www.klimarealistene.com/2018/02/08/klar-tale-fra-peter-ridd/

Denne artikkelen omhandler knebling, i samme innlegg presterer Geir Aaslid denne svisken;

"Folke Forfang 19. februar 2018 at 16:29
Hei Olav. Du skriv â??Minner om uttalelsen: Jeg er ikke enig i dine meninger, men vil slÃ¥s til døden for retten din til Ã¥ hevde dem.â? Etter at du skreiv dette er ei rekke innlegg sletta av redaktøren, bare fordi han er uenig i innholdet.
(Moderator: Det påpekes igjen at en debatt om modereringen er OFF TOPIC i kommentarfeltene, Forfang bes følge debattreglene da det ikke er søkt om dispensasjon.)
Eg ventar ikkje at du vil slåss til døden for disse innlegga, slik du skriv, men har du i det heile gjort noko for å få slutt på sensuren? Eller meinte du ikkje det du skreiv?"

Og til alt overmål følger Elletsad opp med denne;

"Ole Henrik Ellestad 19. februar 2018 at 17:04
Det er ikke sikkert at Voltaire ville ofret livet for måten noen presenterer meningene på på denne web-siden."


Dere (Klimarealistene) forstår enda mindre om dette spørsmålet enn klima. Hadde jeg vært passiv deltager til dette, en som skriver innlegg uten å ta fatt i dette, eller verre, å være betalende medlem, hadde jeg følt dyp skam.

PetterT

Jeg antar Emeritus betaler for en del mainstream-media (NRK, Aftenposten, m.m.) som praktiserer verre sensur enn klimarealistene.com, så hans kommentar slår tilbake på ham selv.
Det er tanken som teller :-)