Klimaindustrien utfordres: Nå får også Monopolspillere lov å jukse!

Started by Telehiv, 03.02.2018, 11:13:27

Previous topic - Next topic

Telehiv

I flere tiår har store forretningsmenn (dere vet, de som bak seg har en høyst forundret kvinne) tennerskjærende måttet bivåne at storsatserne bak IPCC-klimaets totalisatorspill har fått lov å jukse etter behov for å oppnå de resultattavler de ønsker, hvorpå de DERETTER belønnes med ytterligere midler til å utvikle seg videre i de samme retninger. Alt mens de vanlige lommetjuvene i næringsliv og samfunnsliv på sin side skummende settes bak jerngitre for de minste overtramp.

Men klimaindustriens hegemoni (aka monopol!) kan nå være under et alvorlig angrep, for Hegnar kan nå melde at:

Nå blir det lov å jukse i Monopol



La oss håpe at denne utglidningen i Monopol kan ta noe av fokuset vekk fra klimajukserne, slik at de mer uhindret kan få fortsette sin livsviktige jobb med å redde verden fra fornektere!

Link: http://www.hegnar.no/Nyheter/Kuriosa/2018/02/Naa-blir-det-lov-aa-jukse-i-Monopol 

Emeritus

Jeg har aldri jukset i monopol. Jeg foretrekker å spille med flest mulige spillere, der minst to tre av deltagerne er barn.

Da kjøper jeg Rådhusgata svært billig av barna etter tilsynelatende frie forhandlinger med monopolpenger, i tillegg betaler jeg de med 20 ekte kroner under bordet, selvsagt i all hemmelighet. Og jeg vinner hver eneste gang.