Dagens korte #4

Started by Bebben, 17.08.2017, 17:29:03

Previous topic - Next topic

Bebben

Jeg ser at det siste nettverket av pedofile voldtektsforbrytere som nylig ble tiltalt i Newcastle, en såkalt "grooming"-bande, består av personer med bangladeshisk, pakistansk, indisk, irakisk, iransk og tyrkisk bakgrunn.

I tidligere avsløringer har det bortimot utelukkende dreid seg om personer med pakistansk bakgrunn.

Vi kan med andre ord notere oss for nok en seier for det multikulturelle prosjekt.
Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

ConTrari1

Quote from: Bebben on 17.08.2017, 17:29:03
Jeg ser at det siste nettverket av pedofile voldtektsforbrytere som nylig ble tiltalt i Newcastle, en såkalt "grooming"-bande, består av personer med bangladeshisk, pakistansk, indisk, irakisk, iransk og tyrkisk bakgrunn.

I tidligere avsløringer har det bortimot utelukkende dreid seg om personer med pakistansk bakgrunn.

Vi kan med andre ord notere oss for nok en seier for det multikulturelle prosjekt.

Og i Sverige er en far til to jenter myrdet, fordi han angivelig nektet å følge "ordre" om å drepe sine døtre. De skulle ha håndhilst på gutter. Ennå har jeg ikke sett noen referanse til etnisitet hos forbryteren (eller offer-familien), men det er neppe Medel-Svensson dette gjelder.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.