Mann vs. Steyn

Started by Emeritus, 26.12.2016, 12:49:57

Previous topic - Next topic

Emeritus

#15
Sitat Petter T.

"Emeritus heroiske klimaridder.."

Virkelig? Det snakkes om stråmenn her på forumet, og jeg blir jo stadig minnet om, eller det påstås, at jeg nærmest er en venn av Michael Mann.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må understreke at jeg ikke er en fan av Mann, samtidig som forumdeltagere stadig vekk påstår det motsatte. Før eller siden må jeg innrapportere dette til foreldrene til, eller andre nære slektninger til de som fortsetter å fremsette disse påstandene. For min del er det ikke noe stort problem, personlig driter jeg i det.

Men en slik total utkobling fra sunn virkelighetssans og empiri, er jo bekymringsfullt i et mer generelt samfunnsmessig sikkerhetsperspektiv. Hvilke andre vrangforestillinger kan ligge latent bare for å bli trigget til en total utblåsning?


OK, Petter T, du ba om det. Og nå bare forventer jeg en påstand om at den stakkars forsvarsløse Petter T. enda en gang har blitt utsatt for mobbing.

PS. kl. 20.30; Jeg har sett et program om kullindustrien i USA, historien. politikken, miljøkonsekvensene og naturinngrepene. Og merk, ikke et ord om CO2.

Programmet gikk på NG (National Geographic) som en eller annen her på forumet selvsagt vil hevde er et alarmistorgan.

Vel, jeg konstaterer at det her på forumet er folk som fortsatt markedsfører kull som mat til de fattige i Afrika, eller var det blomstene i Andesfjellene? Uansett er det noe patetisk pjatt der en tilsynelatende forsøker å fremstå som samvittighetsfull og human.

Og mens dere tenker pÃ¥ det, prøv Ã¥ behold den del av hjernen som nÃ¥ er pÃ¥ størrelse av en kløvet druestein, mens resten er totalt okkupert av Matt Kullkuken Rideley, og andre interessegrupper som dere ikke en gang har fÃ¥tt betaling av, men likevel opptrer som nyttige idioter for.   

PetterT

Innlegget over fra advokat Emeritus har absolutt ikke noe substans, bare trakassering.

NÃ¥ har advokaten til Mann svart:
Breaking: Michael Mann Doubles Down over â??Contemptâ?? Issue
http://principia-scientific.org/breaking-michael-mann-doubles-down-over-contempt-issue/

Mann inngikk et forlik med Ball:
â??Michael Mann moved for an adjournment of the trial scheduled for February 20, 2017. We had little choice because Canadian courts always grant adjournments before a trial in their belief that an out of court settlement is preferable. We agreed to an adjournment with conditions. The major one was that he [Mann] produce all documents including computer codes by February 20th, 2017. He failed to meet the deadline.â?

Mann har visstnok ikke lagt frem dokumenter og dataprogram i følge Ball-leiren, men advokaten til Mann påstår:
"Contrary to the nonsensical allegations made by John Oâ??Sullivan in his July 4 posted on climatechangedispatch.com and elsewhere, plaintiff Michael Mann has fully complied with all of his disclosure obligations to the defendant Tim Ball relating to data and other documents."

Hva skal man tro når det står påstand mot påstand på en slik måte?
Er det slik at minst halvparten av advokatene kan karakteriseres med Nils Arne Eggens beskrivelse av advokater:
"Addvokata e dein einaste yrkesgruppa æ veit om som studdere i sju år for å lær sæ å omgå sainnheita"
Hvilken gruppe tilhører Emeritus?
Kjøp mer popcorn og følg med..... ;D

Det er tanken som teller :-)