Hva er det beste forsvaret for oljeindustrien?

Started by Bebben, 20.03.2017, 21:34:12

Previous topic - Next topic

translator

#45
Quote from: Emeritus on 02.04.2017, 00:21:42
Jeg understreker at jeg ikke føler meg mobbet med disse uttalelsene. Men hvis jeg var halvparten så sensitiv som deg, og du er endog så übersensitiv at du til stadighet er sensitiv på vegne av andre, kunne jeg sikkert fått både voldsoffererstatning og uføretrygd.

Så hvis du har en oppriktig interesse av å bedre debattkulturen, så prøv i det minste ikke å dra offerkortet kun der innlegget er uenig med ditt standpunkt.

Du er iallfall veldig forutsigbar og biter på det minste agn som kastes ut. Andre ville (tilsynelatende) trukket på skuldrene, men forhåpentligvis tenkt igjennom sin egen debattstil i stillhet. Forresten så er det ikke korrekt at jeg ikke påpeker debattstil hos andre her enn deg; du har muligens glemt at ryddegutten fikk kritikk for å ha omtalt Hillary Clinton som en skrikete treåring. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg er uenig med ham i sak.

� bruke nidnavn på andre, særlig over tid, kan karakteriseres som mobbing. Og nå er det vel ikke mobberen som har definisjonsmakten, er det vel?
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Emeritus

For det første er det Ã¥ karakterisere HC som en skrikende treÃ¥ring, eller Trump som en toÃ¥ring som gÃ¥r rundt og viser potten sin, helt uproblematiske karikaturer av politiske figurer som â?? sÃ¥ langt meg bekjent â?? ikke er forumdeltagere.

Du påstår at jeg mobber, mens du beviselig benytter minst like «mobbete» metoder selv. Du greier sikkert overfor deg selv å rettferdiggjøre dette, og det er der det svikter.

translator

Jeg påstår ingenting. Jeg bare synes det er unødvendig å GJENTA ting om andre eller bruke karakteristikker som kanskje var treffende i en kontekst som "opplest og vedtatt" som referanse til personen.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund