Ny plan for å unngå AGW

Started by Ryddegutt, 23.01.2017, 16:47:09

Previous topic - Next topic

Ryddegutt

CO2-hodene har funnet en ny plan for å bekjempe global oppvarming:

QuoteDen svenske lokalpolitikeren Roland Petersson gjorde sitt livs fadese da han i et Facebook-innlegg spurte om «noen kunne skyte» president Donald Trump.

«Kan ingen d-l skjuta honom?» skrev han.

- Reptilhjernen slo til

Trumps holdning til klimaspørsmålet trigget lokalpolitikeren fra Socialdemokraterna (S) i Småland til å skrive innlegget som satte en stopper for 68-åringens politiske karriere.

http://m.nettavisen.no/nyheter/svensk-politiker---kan-noen-skyte-donald-trump/3423305314.html




Emeritus

Omtrent på samme nivå som de som tror at Trumps inntreden som president i USA skal ha noen som helst betydning for hvordan klimaet vil utvikle seg.

Når en leser bloggene rundt omkring er det faktisk mange som fester lit til at Trump ikke bare skal rydde opp i NOAA (Roy Spencer,) og at det endelig skal forskes på naturlig klimavariasjon (Curry,) men at vi nå endelig skal få reell klimaforskning siden det nå blir slutt på alle disse e-postene fra Obama til NOAA om å skru opp temperaturene, OG DET RETT F�R PARISM�TET!!!!!!!!!

Telehiv

#2
Hehe, kjenner vi amerikansk forsknings-businessmindedness godt nok, så kan vi nå risikere å få forskere som overgår hverandre i å skru ned observasjonene for å sikre at de ikke blir kastet på gaten etter hvert - og blir gående og sparke småstein sammen med forrige forskningsgenerasjons utkastingsofre. Jeg er derfor klar til å begynne å stille meg skeptisk til de kaldere temperaturene som vil komme i årene framover.

Og de instituttbevilgnings-selvskaderne* som fremdeles på ren yrkesnevrosebasis fortsetter å prøve å homogenisere og jukstere temperaturer opp heretter, må jo da raskt spise maten sin alene i kantinen, før de neste 40 år til slutt må tilbringes i ødemarken. Leve den frie forskning!

*Min økende tendens (kan trolig etter hvert signifikant trendes) til lange ord skyldes en økende dyrking av Xord-Hansens lørdagskryssord i Dagbladet (den eneste gjenværende grunn til Ã¥ kjøpe Dagbla' nÃ¥), der slike ord er selve estetikken i det hele! 

Emeritus

Sitat Telehiv:

"Jeg er derfor klar til å begynne å stille meg skeptisk til de kaldere temperaturene som vil komme i årene framover.

Og de instituttbevilgnings-selvskaderne* som fremdeles på ren yrkesnevrosebasis fortsetter å prøve å homogenisere og jukstere temperaturer opp heretter, må jo da raskt spise maten sin alene i kantinen, før de neste 40 år til slutt må tilbringes i ødemarken. Leve den frie forskning!"

Og hvorfor sette seg i en slik posisjon? Hvorfor spå kaldere temperaturer de neste årene, noe du har gjort siden 2006? Solheim har kommet ut med en ny artikkel, den er for øvrig omfattet av denne TnFZ serien du har fremlagt. Der spår han dramatisk nedkjøling fra 2026. Og dette gjør han etter å ha spådd det samme fra 2006. Deretter laget de Humlum et al (2011) der det skulle bli iskaldt under den nåværende solsyklusene som er slutt om et par år, og der særlig Svalbard skulle få merke det, mens Svalbard har hatt det ekstremt varmt i 70 sammenhengende måneder. Nå ser at han ikke det stemte heller, så nå lover han oss kulde om ti år, igjen. Han kan jo håpe på at han enten dauer eller pådrar seg Alzheimer før han i 2023 må lage enda en ny artikkel om at det virkelig blir kaldt i 2036.

Og hva slags ondskap er dette;

"..........jukstere temperaturer opp heretter, må jo da raskt spise maten sin alene i kantinen, før de neste 40 år til slutt må tilbringes i ødemarken. Leve den frie forskning!"

Er dette leve den frie forskning? Eller er det nærmest et hat mot den frie forskning der du først beskylder de for bedrageri, og deretter håper at de skal bli sosialt isolert hvis de tar feil?