Trump og Høgmo: Begge ryker til?

Started by Telehiv, 08.10.2016, 17:48:41

Previous topic - Next topic

Telehiv

Jeg har tatt opp Trump i egen tråd. Nå er det drøye 10 nervepirrende minutter til kampen mot Aserbajdsjan starter.
Som hos Trump tåles det ikke flere bommerter for Høgmo.

Jeg tror imidlertid denne skvaldre-tomtønna Høgmo klarer å kludre det til i Aserbajdsjan også: 0-1.
Og Høgmo må deretter gå.

Andre synspunkt?

Telehiv

Da er det 0-1 etter 10 min. allerede....

Boris den nye

Synes vi bør la Høgmo få litt tid på seg før vi dømmer han nord og ned. Han har ikke fått kommet skikkelig gang med det grønne skiftet ennå.....

Telehiv

Da kom mine paranormale evner til sin rett: Resultatet ble 0-1 som jeg forutså 12 min før avspark.
Da gjenstår bare at jeg får rett om Trump også.

Bebben

Quote from: Boris den nye on 08.10.2016, 19:04:05
Synes vi bør la Høgmo få litt tid på seg før vi dømmer han nord og ned. Han har ikke fått kommet skikkelig gang med det grønne skiftet ennå.....

Helt enig Boris, men landslaget må nå begynne å fokusere på klima som det nye fokuseringsområdet og endre både livs- og spillestil. Som en begynnelse anbefaler jeg sparedusjer i garderoben, med bare kaldtvann i så klart. Seks kjøttfrie dager i uken, og dessuten kan de være med på skape grønne jobber ved å utvide troppen til 222 mann. Jeg skal ikke si noe om sykkel siden det var åpenbart at de hadde syklet til Aserbajdsjan, noe som er positivt og som etter mitt skjønn bidro til en bærekraftig kamp mellom de to oljestatene.

I et litt større bærekraftperspektiv er det ogsÃ¥ mye for Norge Ã¥ spare i form av klimautslipp ved ikke Ã¥ komme til VM. Det burde gjøre selv La Grandiosa fornøyd.  :D



Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)