Klimajugend

Started by Ryddegutt, 05.10.2016, 10:14:10

Previous topic - Next topic

Ryddegutt

Barn skal nå få løgnene trykket ned i halsen gjennom hele barneskolen og bli gode SV- eller MDG-velger når de blir større

I stedet for Hitlerjugend så får vi nå Klimajugend. Skal tro om det er mulig å få fritatt sine egen barn fra disse overgrepene?

Nytt undervisningsopplegg skal lære norske barn om klimakrisen

QuoteWaage forteller at det gjør inntrykk pÃ¥ barna Ã¥ se videoer av jevnaldrende barn som forteller at de ikke har spist pÃ¥ flere dager fordi tørken har ødelagt avlingene deres. Selv om innholdet kan oppleves som sterkt, mener han det er viktig at barna fÃ¥r se dette, fordi filmene fÃ¥r frem noe av urettferdigheten i verden.   

http://www.vg.no/annonsorinnhold/familieliv/rema1000/543-redd-barna-og-miljoagentene-gar-sammen-om-a-fortelle-norske-barn-om-klimakrisen




Bebben

Nok et eksempel på at klima er blitt vår nye offisielle religion - eller i hvert fall halvoffisiell og kvasi-religion - som barna må indoktrineres i fra de er små. Og det formelig myldrer fram av velmenende misjonærer fra hver krik og krok av det såkalte organisasjonslivet. Og prester og biskoper har for lengst meldt seg på, og skarer av klokkere og korgutter og korjenter følger etter.

La de små barna komme til meg.... selv måtte jeg pugge salmevers.

Eksempelet med tørken er hinsides. Som om man kan hjelpe ofrene for tørke med å begynne å sykle eller lage tegninger til klimabyråkrater. Sultkatastrofer skjer heller ikke i demokratiske samfunn. Verden har plenty virkelige utfordringer, men alt dette klimababbelet tar bare oppmerksomheten, og etter hvert ressursene, bort fra de reelle problemene, årsakene til dem og mulige løsninger.

Vi ser også at dette virker nokså fjernt fra det som sies å være vitenskap. Det er heller snakk om et slags sett med verdier, en klimadoktrine med alle sine selvmotsigelser: Er det (de fattige) barnas velferd som er viktig, eller er det "planetens" eller "miljøets"? Dette blir en reell problemstilling så snart anti-industrialismen og anti-energibruken skal omsettes i politisk praksis.

Som sagt måtte jeg pugge salmevers.... men etter mitt ene besøk på søndagsskolen passet jeg på å være langt ute i Guds store, frie kirke på søndags formiddager. Altså, jeg vil bare påpeke at indoktrinatorer ikke nødvendigvis lykkes. Når dagens bøtteknotter blir voksne, har de forhåpentligvis skjønt poenget med den frie tanke og ideenes åpne marked.

Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

Telehiv

Dagsnytt 18 var et skue i dag; programlederen tvang alle til å svare "moralsk", de skulle ikke få lov å blande inn noe "teknisk". Spørsmålet var om det var moralsk forsvarbart å fortsette å produsere olje og gass. Schøtten svarte for så vidt greit for seg, men to klimaalarmister av Guds absolutt mest stupide og ukritiske nåde (jeg har fortrengt navnene i ren skam) klarte bl.a. å si:

Damen: "Vi må bare legge ned all oljeindustri N�"
Mannen: "Det dreier seg om noe liv i det hele tatt skal overleve på denne kloden".

Når disse bare får ferdigskolert barna sine i barneskolen, så blir det så bra, så.

Her er en dejlig gammel dansk revyvise som er litt å lære av: https://www.youtube.com/watch?v=s2JYbhVpUQs
 


Ryddegutt

#3
NRK, som lønner 25% av alle journalister i Norge, er den minst seriøse og minst balanserte nyhetsformidleren vi har her i landet. De har definert sitt formål til å være å oppdra, ikke opplyse. Jeg gjør mitt ytterste for å skjerme mine barn fra den gjengen.

La oss håpe NRK snart blir tvunget over til betalings-tv i stedet for ufrivillig lisens som i dag.

Bebben

Quote from: Telehiv on 05.10.2016, 20:50:19
Dagsnytt 18 var et skue i dag; programlederen tvang alle til å svare "moralsk", de skulle ikke få lov å blande inn noe "teknisk". Spørsmålet var om det var moralsk forsvarbart å fortsette å produsere olje og gass. Schøtten svarte for så vidt greit for seg, men to klimaalarmister av Guds absolutt mest stupide og ukritiske nåde (jeg har fortrengt navnene i ren skam) klarte bl.a. å si:

Damen: "Vi må bare legge ned all oljeindustri N�"
Mannen: "Det dreier seg om noe liv i det hele tatt skal overleve på denne kloden".

Når disse bare får ferdigskolert barna sine i barneskolen, så blir det så bra, så.

Her er en dejlig gammel dansk revyvise som er litt å lære av: https://www.youtube.com/watch?v=s2JYbhVpUQs


Så litt på 18 og regnet med at dette ville komme, men ble utålmodig og fant på noe annet.
Imidlertid har jeg lidd meg igjennom NRK Brennpunkts hit piece mot sjøtten og skrevet et langt innlegg som jeg velger å legge inn i en egen tråd.

Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)