Main Menu

Gratulerer!

Started by Baseballstick, 28.07.2014, 15:28:43

Previous topic - Next topic

Baseballstick

Håper dette blir bra, og at administratorene ikke går i fella med å klage på manglende ytringsfrihet i MSM samtidig som de stenger forumbrukere med andre meninger enn seg selv ute. Det er behersket debatt med klare argumenter som bringer verden videre. :)

Amatør1

Quote from: Baseballstick on 28.07.2014, 15:28:43
Det er behersket debatt med klare argumenter som bringer verden videre. :)

Hei og velkommen under det nye taket!  8)  Ja, det er veldig viktig Ã¥ ha en slik kanal og at den blir brukt pÃ¥ en tydelig og klar mÃ¥te, det er jo noe av essensen ved tiltaket. Vi kan ikke leve med Ã¥ ytre oss kun pÃ¥ MSM sin nÃ¥de, det har erfaringen vist.

Utfordringen nå blir å fylle forumet med godt innhold. Det vi vil er at flest mulig bidrar, hver på sin måte. Det er ikke ønskelig at det blir kun noen få som ytrer seg her, det har vi neppe kapasitet til heller. Forumets suksess eller fiasko vil være avhengig av bidrag fra medlemmene i hele sin bredde.

Smiley

Er det ikke mulig å importere innlegg fra klimaforskning.com?
Jostemik kan jo bare sende deg en klonet disk med alle innlegg og legge link til dette forumet på forsiden av klimaforskning.com

Da vil det meste innholdet og mesteparten av medlemmene følge med over til det nye forumet

Boris den nye

Hei alle sammen

Jeg har ikke vært helt meg selv etter at det ble klart at Klimaforskning.com skulle legges ned.
Det gleder meg derfor at et nytt forum har blitt opprettet og jeg slutter meg til gratulantene.
Gleder meg til å følge med på det nye forumet fremover, og kanskje jeg også etter fattig evne vil prøve å bidra litt. :)

Amatør1

Velkommen Smiley og Boris den andre  ;D

Jeg tror vi skal konsentrere oss om nytt innhold, og da er det fint om dere er med  :P  Det skal ogsÃ¥ sies at her er det ikke jeg som administrerer serveren og databasen, det er det vÃ¥r eminente Administrator (med stor A) som gjør. Teknisk sett er det kanskje mulig, men ikke "rett fram" Ã¥ hente inn gammelt innhold fra et forum med annen versjon. Det viktigste er dog at vi skal se framover, skape noe nytt og ikke dvele alt for mye over det som har vært.  Det finnes utrolig mye viktig stoff pÃ¥ det gamle forumet, men vi lar det være der det er inntil videre. Men det kunne kanskje være nyttig om en av dere postet en liste med linker til  det dere mener er mest verdifullt pÃ¥ det gamle forumet, og som ikke mÃ¥ havne i glemmeboka? Jeg skal være enig i at det er endel unikt stoff.

Flere av oss har nok ikke vært helt oss selv under utsikten til å miste en viktig kanal til å ytre oss i, men nå har vi fortsatt det, og da gjelder det å gripe muligheten.

Nå ser vi derfor fram til de første innleggene som ikke handler om forumet, men om den viktige debatten som handler om og sirkulerer rundt klimaspørsmålet. Det er dagens utfording!


Telehiv

#5
Velkommen herfra også,
til alle som vil gi sitt bidrag til et gravende og sannhetssøkende Klimadebatt.com!

Og ellers ser jeg fram til Ã¥ se de første faglige innleggene etter hvert  ;D

Bebben

Jeg slutter meg til gratulantene og til medlemsmassen.

Det er riktig at det finnes mange bra innlegg på klimaforskning.com, men etter mitt syn er det også så mye konspirasjonsjunk der at mesteparten av medlemmene ble skremt bort. Det er viktig at det samme ikke gjentar seg her, og siden med formålsparagrafen ser lovende ut. La det handle om klima!

Men siden både jeg og Boris er her, må vi jo nesten få lov til å ha en tråd med klimahumor... :D

Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

Amatør1

Quote from: Bebben on 29.07.2014, 15:09:11
Jeg slutter meg til gratulantene og til medlemsmassen.

Det er riktig at det finnes mange bra innlegg på klimaforskning.com, men etter mitt syn er det også så mye konspirasjonsjunk der at mesteparten av medlemmene ble skremt bort. Det er viktig at det samme ikke gjentar seg her, og siden med formålsparagrafen ser lovende ut. La det handle om klima!

Men siden både jeg og Boris er her, må vi jo nesten få lov til å ha en tråd med klimahumor... :D

Hei og velkommen, Bebben.

Modereringen tar moderatorene seg av. Kom med innlegg  ;D

Boris den nye

Quote from: Bebben on 29.07.2014, 15:09:11
Jeg slutter meg til gratulantene og til medlemsmassen.

Det er riktig at det finnes mange bra innlegg på klimaforskning.com, men etter mitt syn er det også så mye konspirasjonsjunk der at mesteparten av medlemmene ble skremt bort. Det er viktig at det samme ikke gjentar seg her, og siden med formålsparagrafen ser lovende ut. La det handle om klima!

Men siden både jeg og Boris er her, må vi jo nesten få lov til å ha en tråd med klimahumor... :D
Humøret mitt har i alle fall steget etter opprettingen av dette forumet, så kanskje klimahumoren også kommer etter hvert.
Etter min mening burde klimahumoren vært statsstøtteberettiget, men jeg har en følelse av at det er et stykke frem dit.

Boris den nye

Quote from: Bebben on 29.07.2014, 15:09:11
Jeg slutter meg til gratulantene og til medlemsmassen.

Det er riktig at det finnes mange bra innlegg på klimaforskning.com, men etter mitt syn er det også så mye konspirasjonsjunk der at mesteparten av medlemmene ble skremt bort. Det er viktig at det samme ikke gjentar seg her, og siden med formålsparagrafen ser lovende ut. La det handle om klima!

Men siden både jeg og Boris er her, må vi jo nesten få lov til å ha en tråd med klimahumor... :D
Bebben er rÃ¥ pÃ¥ klimahumor, og sÃ¥ fÃ¥r vi se om jeg (og andre) ogsÃ¥ kan hoste opp noe etter hvert  :)

Affen



Bravo, til deg Amatør1 og dere eventuelt andre involverte !

Tillat meg å slutte meg til rekken av gratulanter for opprettelsen av Klimadebatt.com.
Det var leit at Klimaforskning.com ble besluttet avviklet, men sÃ¥nn er det.  Intet varer evig.
Jeg har vært en ivrig leser av Klimaforskning og vil fortsette med det her pÃ¥ Klimadebatt.  Jeg hÃ¥per og tror at dette forumet vil bli godt og spennende Ã¥ følge med pÃ¥.  Det blir nok dere "storkanoner" som vil mÃ¥tte komme til Ã¥ dra lasset, men jeg hÃ¥per riktig mange vil slutte seg til her og bidra i debatten.

Som en av oss "vanlig dødelige", uten den helt store innsikten i temaet, men med stor interesse for det, blir det mest lesing for meg, men jeg lover Ã¥ bidra med mitt sÃ¥fremt jeg fÃ¥r noe Ã¥ dele med dere andre. 

Lykke til med Klimadebatt.com

Amatør1

Quote from: Affen on 30.07.2014, 00:07:59
Tillat meg å slutte meg til rekken av gratulanter for opprettelsen av Klimadebatt.com.
Det var leit at Klimaforskning.com ble besluttet avviklet, men sÃ¥nn er det.  Intet varer evig.
Jeg har vært en ivrig leser av Klimaforskning og vil fortsette med det her pÃ¥ Klimadebatt.  Jeg hÃ¥per og tror at dette forumet vil bli godt og spennende Ã¥ følge med pÃ¥.  Det blir nok dere "storkanoner" som vil mÃ¥tte komme til Ã¥ dra lasset, men jeg hÃ¥per riktig mange vil slutte seg til her og bidra i debatten.

Som en av oss "vanlig dødelige", uten den helt store innsikten i temaet, men med stor interesse for det, blir det mest lesing for meg, men jeg lover Ã¥ bidra med mitt sÃ¥fremt jeg fÃ¥r noe Ã¥ dele med dere andre. 

Lykke til med Klimadebatt.com

Vi er 3 stk som bidrar på hver vår måte. Ref. også vår eminente Administrator, samt Tele.

Kjempefint å se at du blir med, Affen! Det var ganske riktig oppriktig leit at det gamle forumet ble nedlagt, men som du sier "sånn er det". Som realister må vi jo forholde oss til realitetene, og det er det vi gjør nå.

Ikke undervurdér din egen mulighet til å bidra. Det er ikke noe krav at man må bidra med hverken ny eller gammel forskning for å delta her, det holder lenge med et engasjement som du gir uttrykk for, i form av kommentarer eller spørsmål om noe du lurer på. Eller som jeg ofte sier det: Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar!:)