Stakkars monarkiet: "Kronprinsparet «rullet» med russen"

Started by Telehiv, 12.05.2016, 10:44:23

Previous topic - Next topic

Telehiv

Monarkiets overlevelse er vel i essens basert på at en viss offentlig verdighet bør holdes.
Men når det går mot vår, ser det ut til at gamle knarkere og dophuer faller tilbake til gamle rykninger....



"Kronprinsparet tok steget fullt ut da de «rullet» med Asker-russen onsdag kveld og kronprins Haakon iførte seg sin gamle russedress fra 1992."

Det var Normandy-bussen fra Nesbru som fikk celebert besøk, skriver Budstikka.
Og det var neppe helt tilfeldig - for en av de som er å finne på denne bussen «til daglig» i disse maidagene er nettopp kronprinsesse Mette Marit sønn, Marius Borg Høiby. Et annet ikke helt ukjent navn som er hjemmehørende på nettopp denne bussen er Thomas Hayes som spiller William i den populære TV-serien «Skam».

�penbart var det en vellykket «rulle»-kveld for kronprinsparet for Mette Marit la ut bilde av seg selv og kronprinsen på sin instagram-konto med teksten «Flere som gleder seg til 17. mai?».


Link: http://www.vg.no/rampelys/kronprins-haakon/kronprinsparet-rullet-med-russen/a/23682190/


Men: Kronprinsessen og russefeiring?! Feiringen kan jeg forstå, men var det ikke slik at kronprinsessen aldri fullførte videregående? Kan hun da mimre om russetid?
Uansett, de som vil følge kronprinsessens videre rullinger, kan gå her:
https://www.instagram.com/crownprincessmm/

PS: VG har vært rause i sensuren, og latt bl.a. dette slippe gjennom i kommentarspalten:

Kathrine Winther · Consolidation Accountant hos Global Maritime Group
Hæ?
Liker · Svar · 1 t

Solveig Haug
�neei, ser ut som Mette-Marit har fått seg en Normandy-genser. Har hun også ligget med William? Uttrykksikonet gasp
Liker · Svar · 7 · 45 min
..

Alf Henriksen · Lier, Norway
Republikk, nå!
Liker · Svar · 2 · 28 min
..

Jan Inge Haltbakk · CEO hos Lupo Alberto
Resirkulerte tenåringer, 40-årskrise, vintage russedress, rull'n ut på bussen. Hvor var Trond Giske?
Liker · Svar · 1 · 12 min
..

Leif Wie · Mo I Rana, Nordland, Norway
Kongelig idioti!
Liker · Svar · 5 min
..

Terje Togstad · Jobber for Mediateket as
Hvorfor?
Liker · Svar · 3 min