Velkommen til klimadebatt.com!

Started by Amatør1, 28.07.2014, 15:24:47

Previous topic - Next topic

Amatør1

Velkommen til vårt nye forum for klimadebatt! Vi tar opp hansken etter det gamle forumet på http://klimaforskning.com/forum/ som jo stenges 1. August 2014

På dette nye forumet kommer vi til å være avhengige av medlemmenes bidrag. Hensikten med forumet er å gi alle som har et begrunnet syn i debatten relatert til klimaspørsmålet et sted å ytre seg fritt, uten frykt for sensur slik vi altfor ofte ser det i MSM (Main Stream Media).

Utgangspunktet for forumet er skepsis mot myndighetenes, forskernes, NGOenes og medienes framstilling av klimaspørsmålet. Vi mener at det ikke finnes vitenskapelig grunnlag for de enorme kostnadene som ligger i "klimaforliket" og tilsvarende forordninger etablert av politikere.

Ikke desto mindre ønsker vi velkommen også de som har et annet syn på virkeligheten enn det som jeg her beskriver, det er ikke noe krav at du må være skeptiker. Det eneste vi ber om er at du er saklig og begrunner ditt syn, eller sågar bare stiller spørsmål om ting du lurer på.

Vi tar gjerne debatten!

Smiley

Er det noe feil med dns? NÃ¥r jeg skriver klimadebatt.com i nettleseren kommer jeg ikke hit. Bruker jeg linken fra klimaforskning.com kommer jeg inn med en gang.

Ex-administrator