God jul og godt nyttår til alle som er kritiske til dårlig forskning!

Started by Telehiv, 24.12.2015, 15:05:13

Previous topic - Next topic

Telehiv

Takk til alle som har bidratt gjennom året med innlegg, kommentarer og kritikk av dårlig klimaforskning som verden ikke trenger, og for å ha løftet fram og opp mange reelt miljørelaterte temaer verden heller burde fokusere på men som dessverre synes å ha gått helt av mote i slagskyggen av den ressursbadende klimaindustrien.

Derfor var det nesten vondt å observere at rundt 40.000 entusiastiske Parisdelegater knapt tok ordet "miljø" i sin munn da praten gikk om hvor vi bør prioritere våre ressurser i framtiden.

Men etter siste rapport fra isbjørnbestanden, er det i alle fall å håpe at man ikke kaster bort mer penger på ytterligere tøv om disses snarlige klimatiske endelikt:

"42 prosent flere isbjørner på Svalbard siden 2004"

Link: http://www.hegnar.no/okonomi/artikkel576136.ece

Boris den nye

God jul Tele og alle andre !

Emeritus

Godt juleblot til dere alle. Jeg benytter anledningen til å minne om det dårligste innvandringspolitiske innlegg i dette årtusen. Som dere kanskje husker, oppfordret Lars Gule oss alle til ikke å nyte alkohol på bedriftenes julebord dersom der var muslimer til stede, dette var i følge Bombelars* som å pisse muslimene i ansiktet.

Som vi vet er julefeiringens opprinnelse ikke kristen, men en eldgammel bl.a. germansk tradisjon der en feiret overgangen til lysere tider og som på 900 tallet ble flyttet til den 25. desember. Under dette blotet var mjød et helt sentralt innslag, og inntak av store mengder mjød var ansett som en plikt etter norrøn religion. Så vi skal altså avstå fra våre religiøse plikter, for at en annen religion ikke en gang kan se at vi, i vårt eget hjemland, praktiserer vår egen religion? Nå må det faen meg være nok.

En av de morsomste julekvelder jeg kan huske, var da jeg feiret jul i Budapest sammen med en seks syv andre. Jeg var den eneste som kom fra en protestantisk tradisjon, de øvrige var katolikker, jøder og muslimer. Jeg stod for matlagingen. Det ble svineribbe det året også, presentert som tradisjonell norsk elgsteik, og det gledet meg ekstra at jødene og muslimene ikke kunne få nok av den.

* På 70 og 80 tallet, ved Universitet i Bergen, studerte den senere terrorspesialisten Lars Gule under kallenavnet "Bombelars," han ble i sin tid arrestert på flyplassen i Beirut på vei til Israel med en bombe i ryggsekken og satt flere måneder i fengsel.