Mediene lar seg bruke: "Alt varmes opp raskere enn alt annet"

Started by Telehiv, 09.06.2026, 10:11:37

Previous topic - Next topic

Telehiv

Foreningen Lov og Helse ( https://lovoghelse.no/ ) ble dannet av personer hovedsakelig fra justis- og helsesektoren som er kritisk til helsepolitikken (eller deler av den) samt lovverket (eller tolkningen av det) som ble innført som en respons på at det ble erklært en koronapandemi i starten av 2020.

Nå har foreningen imidlertid levert en nesten fornøyelig artikkel om den skamløse klimakrise-propagandaen  i mediene.
De har rett og slett samlet sammen billedlige eksempler på medienes sanseløst uvitenskapelige oppslag om "skremmende" oppvarmingsforhold der det ene statistisk umulige oppslaget motsier det andre.
Jeg tillater meg å legge ut noen av eksemplene som i sum viser hvordan mediene tillates å skamløst vegetere i klimakrisenarrativet

Foreningen introduserer dette medieforfallet slik:
"NRK har for lengst mistet alle hemninger med propaganda, og har blitt en av de mest elleville propagandaaktørene i Norge. Nå skal vi se både NRK og andre vestlige publikasjoner i aksjon relatert til et annet tema: denne gang er det ikke Putins bruk av dildoer mot Vesten, men om klima og at vi brenner opp alle i hop:"
Videre:
"«Vitenskapen» viser altså at Europa av en eller annen grunn «varmes opp dobbelt så fort som verden». Dette er jo ille, men konsensus og den sikre vitenskapen har vel talt sin konsistente tale må vi anta."



Men Europa er ikke alene om å varmes opp minst dobbelt så mye som alle andre steder; det skjer faktisk over hele verden! Nyt oppslagene nedenfor i tur og orden:













Men verden lar seg visst ikke skremme av at verden opplever dobbel oppvarming - over hele verden - her må det visst tre-gangen til (for ikke å snakke om fire-gangen!) skal klimaregimet holde sine budsjetter gående:



USA har selvsagt betydelig skyld i dette:



Men som foreningen sier: Vent litt – da er det bare Russland som ikke varmes opp raskere enn resten av verden! Men der tok man feil:
Foreningen skriver at "ikke bare bruker Putin dildoene sine mot Vesten, han står selvfølgelig bak den dramatiske oppvarmingen alle andre steder enn Russland."

Eller, er det sant da? Nei, skriver foreningen: "Det var som forbasket, han har alibi":



Nei dere, det er jammen godt at vi får demonstrert hvilken seriøs vitenskap denne "klimakrisen" er bygget på, slik at mediene kan levere tilsvarende pålitelig info til offentligheten i saken!