Mark Steyns evigvarende "rettsak"

Started by stjakobs, 30.10.2023, 22:02:11

Previous topic - Next topic

stjakobs

En frustrert Mark Steyn har lagt dette ut på bloggen sin:

Så på søndag fløy jeg ned til USAs elendige hovedstad for å forberede meg til morgenens juryutvelgelse i saken Mann vs Steyn – verdens mest verdiløse og lengste ærekrenkelsessøksmål. Og mens flyet landet og takset mot terminalen, åpnet alle på flyet bortsett fra meg raskt telefonene sine for å se hvilke spenninger de hadde gått glipp av i løpet av våre to timer i luften. Og min leder og min publisist oppdaget at, etter å ha tatt over elleve år å få oss til rettssaken, har District of Columbia Superior Court nå besluttet å utsette det.

QuoteORDER CONTINUING TRIAL
Regrettably, because of an unexpected illness, the Court is unable to preside over an in-person jury trial. As a result, the trial scheduled to begin the morning of Monday, October 30, 2023, must be postponed.

The Court will hold a remote status hearing on Tuesday, November 14, 2023, at 3:00 p.m., in Virtual Courtroom 518 to discuss when it is practical to hold the trial. In the meantime, the parties should confer to propose times when it might be feasible for the trial to commence.

Lenke til selve artikkelen -->
Quotehttps://www.steynonline.com/13897/for-want-of-a-judge
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly and applying the wrong remedies.