Enda en toppforsker synger ut om ensrettet og råtten klimapolitikk

Started by Telehiv, 23.11.2022, 10:56:31

Previous topic - Next topic

Telehiv

Milano-avisen La Verità har mandag intervjuet Franco Prodi, tidligere professor i fysikk ved universitetet i Ferrara, senere sjef ved instituttet for klima- og atmosfæriske vitenskaper (ISAC), som tilhører den nasjonale italienske forskningsorganisasjonen CNR.



Dette er en toppforsker som på slutten av en glitrende akademisk karriere har våget å ta til motmæle mot det han kaller akademisk diskriminering:

Avisen spør: På hvilken måte, professor?

Prodi svarer: Jeg grunnla CNRs avdeling i Bologna mellom 1985 og 1993, og jeg ledet det viktigste instituttet for atmosfærefysikk i landet i tjue år. Men i dag har jeg ikke lenger adgang til forskningsavdelingen som jeg selv grunnla.

Les hele artikkelen og bli:
a) oppmuntret av denne toppforskerens rake rygg,
b) trist over den såkalte "klimaforskningens" tilstand
   
Lenke: https://www.document.no/2022/11/22/klimaet-er-ikke-godt-forstatt-og-det-kan-ikke-styres/

translator

Jeg la også merke til denne passasjen da jeg leste den artikkelen:

QuoteÅ si at menneskeheten er ansvarlig for det aller meste av klimaendringene på grunn av sine CO2-utslipp, er ikke vitenskapelig, men kun basert på fantasi – ikke desto mindre resulterer denne overbevisningen i ren personforfølgelse, fastslår Prodi i intervjuet.

Greit oppsummert.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Telehiv

Jeg ser at Nederland nå skal legge ned 3000 gårdsbruk med fjertende dyr, for å redde kloden fra den sinte klimaguden. Men det er jo bare en start; snart må man jo drepe alle verdens dyr som fjerter.
Alle wokede barn vet jo dette mye bedre enn konspirerende middelaldrende hvite menn med doktorgrad i fysikk. 
Denne illustrasjonen av hva man har narret folk til å tro er derfor nesten for god til å gjemme bort: