MDG med velger-frieri i Trøndelag

Started by ConTrari1, 02.07.2021, 15:45:13

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Ja, hvor ellers?

MDG-politiker vil gjøre hjemmebrenning lovlig: – Vi må ta diskusjonen nå.
Tommy Reinås i Miljøpartiet De Grønne frykter at den trønderske drikkekulturen er i ferd med å dø ut. Nå vil han fjerne skammen rundt det å lage sin egen sprit.


https://www.nrk.no/trondelag/politiker-tommy-reinas-_mdg_-vil-gjore-hjemmebrenning-lovlig-1.15559996

Noe må nok gjøres, skal man unngå at trønderne henfaller til håndsprit-fyll på Starbucks, som tidligere nevnt.

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

#1
Tommelfingerregelen er vel å ikke engang gi kjøpesprit til en trønder, allerede da blir han ustyrlig og sjangler til Granåsen og vil hoppe bakken ned. Vi kan ikke ha det sånn i disse coronatider.

Og gis de fritt leide til å brenne mer av sitt eget skrekkelige himkok, vil jo hele regionen snart servere "trøndersk Bloody Mary" (hjemmebrent og neseblod).

God sommer til dere alle, jeg hadde tenkt å passere Trøndelag i sommer jeg, se du.


ConTrari1

Quote from: Telehiv on 02.07.2021, 16:09:45
Tommelfingerregelen er vel å ikke engang gi kjøpesprit til en trønder, allerede da blir han ustyrlig og sjangler til Granåsen og vil hoppe bakken ned. Vi kan ikke ha det sånn i disse coronatider.

Og gis de fritt leide til å brenne mer av sitt eget skrekkelige himkok, vil jo hele regionen snart servere "trøndersk Bloody Mary" (hjemmebrent og neseblod).

God sommer til dere alle, jeg hadde tenkt å passere Trøndelag i sommer jeg, se du.

Så lenge han holder seg til 90-meters bakken:

hoppkanten nærmer seg
jeg satser
så er alt borte
flomlyset ble slått av
og min første tanke er
nå har jeg gjort det
stiv av skrekk min strake kropp
skriker et stille stopp
jeg skulle aldri begynt med hopp


https://www.youtube.com/watch?v=J_rSByfBJNw

God sommer og god tur!
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

bøvelen

Kanskje vi kan brenne sprit og bruke på bilene når bensin blir forbudt?
Men, gjæringen av sats avgir jo CO2, kanskje det ikke blir lovlig likevel