Håper alle får en fin sommer!

Started by Telehiv, 08.06.2021, 09:06:53

Previous topic - Next topic

Telehiv

Vi nærmer oss ferien og de nye mulighetene til sosialt liv etter hvert som åpningen av samfunnet nærmer seg.
Jeg syns det har kommet inn mange spennende tråder siste året, rundt en rekke temaer.
Selv om det ofte er vanskelige og kontroversielle tema som tas opp og som naturlig nok omgis av sterke synspunkter, må jeg berømme forumets deltakere for at man holder seg til sak og ikke henfaller til ad hominem/personangrep.

Det har gjort at det er mye hyggeligere og mer inspirerende å prøve å bidra selv også.
Håper vi klarer å holde forumaktiviteten i gang med spennende saker også gjennom ferien, og at vi kan tiltrekke oss enda flere brukere av forumet. Som min gode (og konsensuskritiske) nabo pleier å si: Det gjelder å ikke la juksere dø i synden!

Ønsker alle en god sommer!


ConTrari1

Quote from: Telehiv on 08.06.2021, 09:06:53
Vi nærmer oss ferien og de nye mulighetene til sosialt liv etter hvert som åpningen av samfunnet nærmer seg.

Ønsker alle en god sommer!

Har du hørt om en kakebit festet i en hyssing med en diger statsmonster, eh, minister, (stavefeilen kom av seg selv, helt sant!) bak busken?

Ja, fortsatt god sommer i 202x (det året vi er tilstrekkelig kuet).
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 08.06.2021, 09:20:00
Quote from: Telehiv on 08.06.2021, 09:06:53
Vi nærmer oss ferien og de nye mulighetene til sosialt liv etter hvert som åpningen av samfunnet nærmer seg.

Ønsker alle en god sommer!

Har du hørt om en kakebit festet i en hyssing med en diger statsmonster, eh, minister, (stavefeilen kom av seg selv, helt sant!) bak busken?

Ja, fortsatt god sommer i 202x (det året vi er tilstrekkelig kuet).

Hehe, ConTrari1 kan beherske seg i sin tillit rundt de åpnende myndigheter, skjønner jeg :-)
Jeg må innrømme jeg ble fascinert av spetakkelet som ble akutt utløst da Aavitsland fant ut at han ville avvikle "krisen" på egen hånd. Tipper han har mer lyst å bli profet ute i en mer trengende verden enn å drive småslukking her hjemme etter hvert. 
Og da fikk jo regjeringsgjengen m/Camilla og sine nærmeste forøvrig helt hikka; skal noen ut i verden og vise fram den norske covid-suksessen er det dem og ikke en skarve overlege i FHI. Det må da alle skjønne. Abid har sikkert kjøpt startblokker til anledningen. Hehe.




ConTrari1

Quote from: Telehiv on 08.06.2021, 09:28:57
Quote from: ConTrari1 on 08.06.2021, 09:20:00
Quote from: Telehiv on 08.06.2021, 09:06:53
Vi nærmer oss ferien og de nye mulighetene til sosialt liv etter hvert som åpningen av samfunnet nærmer seg.

Ønsker alle en god sommer!

Har du hørt om en kakebit festet i en hyssing med en diger statsmonster, eh, minister, (stavefeilen kom av seg selv, helt sant!) bak busken?

Ja, fortsatt god sommer i 202x (det året vi er tilstrekkelig kuet).

Hehe, ConTrari1 kan beherske seg i sin tillit rundt de åpnende myndigheter, skjønner jeg :-)
Jeg må innrømme jeg ble fascinert av spetakkelet som ble akutt utløst da Aavitsland fant ut at han ville avvikle "krisen" på egen hånd. Tipper han har mer lyst å bli profet ute i en mer trengende verden enn å drive småslukking her hjemme etter hvert. 
Og da fikk jo regjeringsgjengen m/Camilla og sine nærmeste forøvrig helt hikka; skal noen ut i verden og vise fram den norske covid-suksessen er det dem og ikke en skarve overlege i FHI. Det må da alle skjønne. Abid har sikkert kjøpt startblokker til anledningen. Hehe.

Resett har fått seg en formidabel dansk karikatur-kunstner som tar dette helt på kornet:

"Guldvog: Vet ikke Aavitsland at sirkuset handler om kontroll og massevaksinering?

Høie: Beklager Bjørn, men det er ikke lett å dressere embetsmenn med faglig integritet..."

https://resett.no/2021/06/07/et-sirkusliv/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.