Spionen ser din klimasynd

Started by ConTrari1, 27.04.2021, 09:44:12

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Dette er bare absurd, den britiske etterretningsorganisasjonen MI6 skal "spionere" på diverse nasjoner for å sjekke om de lever opp til sine "klimaløfter". Tenk om de avslører at verdens regjeringer ikke gjør det! Da sladrer MI6 til Boris, og han sier fy-fy.  Til seg selv også, utvilsomt. Sanksjoner? Kanskje synderne vil bli tvangsutsatt for mental tortur ved hjelp av St. Greta?

MI6-sjef Richard Moore sier at den britiske etterretningen har begynt å overvåke store industriland for å være sikre på at de lever opp til klimaløftene sine.

I det første direktesendte intervjuet med en sittende MI6-sjef sa Moore til Times Radio at saken er «det viktigste punktet på den utenrikspolitiske agendaen for dette landet og for planeten».

Etterretningsvirksomheten har fått kallenavnet «grønn spionasje».


Meet "097 James Climate Bonds Green", on Her Majesty's service.

https://www.document.no/2021/04/27/britiske-mi6-har-begynt-med-gronn-spionasje/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Når det å misunne sine medmenneskers tidvise streif av lykke over en vakker sportsbil eller en raus sydentur blir en besettelse, så må jeg nesten sitere min fortørnede nabos vurdering ifm. vår ukentlige statusoppgang over søppelspannet.
Han hadde nemlig logget seg inn på SVs landsmøte i helgen, og undret:
"Er det ikke noen som har noe arbeid til disse folkene?"
Og: "Ville de blitt mer samfunnsvennlige - ehh, samfunnsnyttige - om noen hjalp dem å ta lappen?"


ConTrari1

Quote from: Telehiv on 27.04.2021, 10:11:36
Når det å misunne sine medmenneskers tidvise streif av lykke over en vakker sportsbil eller en raus sydentur blir en besettelse, så må jeg nesten sitere min fortørnede nabos vurdering ifm. vår ukentlige statusoppgang over søppelspannet.
Han hadde nemlig logget seg inn på SVs landsmøte i helgen, og undret:
"Er det ikke noen som har noe arbeid til disse folkene?"
Og: "Ville de blitt mer samfunnsvennlige - ehh, samfunnsnyttige - om noen hjalp dem å ta lappen?"

SV går nå inn for fri abort til uke 22, som et nybakt foreldrepar sa: "På det tidspunktet hadde vi allerede gitt barnet et navn." Og i USA går Demokratene inn for abort til dagen før termin. Hvorfor ikke dagen etter, er det noen forskjell egentlig?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.