Vedum om MDG ekstremisme

Started by ConTrari1, 19.03.2021, 10:19:26

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Sp-Vedum sier det som det er: Dette er ekstremisme.

– Vi må skjerme barn og unge for kjøttpropaganda. Vi må redusere kjøttforbruket for klimaet og av hensyn til helsen, sier 2. kandidat Josefine Gjerde i Vestland MDG, til Nettavisen.

Hun er selv veganer, og reagerer kraftig på at nettsidene til Matprat promoterer kjøtt overfor barn og unge. Siden er finansiert av bønder gjennom egne avgifter.

MDGs talsperson fortsetter:

– Det er ingen grunn til å oppfordre folk til å spise kjøtt. Reklame påvirker forbrukerne i stor grad, og jeg ser ingen grunn til at reklame for kjøttprodukter bør være tillatt, sier Gjerde til Nettavisen.


https://www.document.no/2021/03/19/sp-vedum-raser-kaller-mdg-utspill-for-virkelighetsfjern-ekstremisme/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

#1
Hva er det disse MDG-ungene har opplevd i sin barndom som har gjort dem så oppsatte på å plage andre mennesker mest mulig?
Vi må igjen minnes H.L. Menckens legendariske beskrivelse  av puritanismen:

"The haunting fear that someone somewhere may be happy".

Nå: Marinere byens største oksestek og så invitere Erna og 12-14 av hennes venner + 5-6 av mine venner (mine venner er dobbelt så kloke så det trengs bare halvparten av dem for å holde oppe nivået) til samling rundt mitt spisebord lørdag kveld. Man må hjelpe der man kan.



ConTrari1

Quote from: Telehiv on 19.03.2021, 12:52:42

Nå: Marinere byens største oksestek og så invitere Erna og 12-14 av hennes venner + 5-6 av mine venner til samling rundt mitt spisebord lørdag kveld. Man må hjelpe der man kan.

Erna har gjort det og Erna lever. Hun har evnen til å stanse smitte, hennes statssekretær ble heller ikke syk etter fjorårets massemønstring for BLM. Hvis Erna går først, kan vi ha 17. mai tog i år! Med magisk berøring av butikkdører og restauranter kan hun åpne hele samfunnet. Med en slik statsminister, hvem trenger vaksiner?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

#3
Jeg har hørt at Erna også kan mette 5000 i ødemarken.
Men det er vel kriminelt å samle en så stor hop til mating nå, selv om det er gjort i beste mening?


ConTrari1

Quote from: Telehiv on 19.03.2021, 13:23:08
Jeg har hørt at Erna også kan mette 5000 i ødemarken.
Men det er vel kriminelt å samle en så stor hop til mating nå, selv om det er gjort i beste mening?

Etter at Erna har forsynt seg, er det bare to fiskeboller og fem brødskiver igjen til de andre 4999.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Quote from: Telehiv on 19.03.2021, 12:52:42
Hva er det disse MDG-ungene har opplevd i sin barndom som har gjort dem så oppsatte på å plage andre mennesker mest mulig?


De har sin egen versjon av Egner (eller kanskje er det Egner-AVersjon):

"Du skal alltid plage andre,
du skal være sur som sild,
slik at ingen kan få gjøre som de vil."

https://no.wikipedia.org/wiki/Kardemommeloven
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 19.03.2021, 13:33:47
Etter at Erna har forsynt seg, er det bare to fiskeboller og fem brødskiver igjen til de andre 4999.

"To fiskeboller og fem brødskiver" = Nasjonalformuen etter ytterligere 10 år til med den sittende regjerings spesielle form for "klimapolitikk".

ConTrari1

Quote from: Telehiv on 19.03.2021, 13:41:31
Quote from: ConTrari1 on 19.03.2021, 13:33:47
Etter at Erna har forsynt seg, er det bare to fiskeboller og fem brødskiver igjen til de andre 4999.

"To fiskeboller og fem brødskiver" = Nasjonalformuen etter ytterligere 10 år til med den sittende regjerings spesielle form for "klimapolitikk".

Ikk'no problem det, vi skal bli rike av tang og tare! Taremareby er vår redning!

https://tv.nrk.no/serie/det-hende-i-taremareby/sesong/1/episode/1
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.