Riksrettssak #2 mot Trump

Started by Telehiv, 09.02.2021, 19:17:01

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Quote from: ConTrari1 on 19.02.2021, 13:05:49
Quote from: Boris den nye on 19.02.2021, 11:22:07
Et lite sidespor dette, men hvordan fungerer etter deres mening Joe Biden som president og hvordan fremstilles han i media?
Personlig så ser jeg svært lite på nyhetene, jeg pleier å gå en 4-5 km tur mellom kl 19 og 20 da nyhetene sendes.
Men det lille jeg har sett har ikke akkurat imponert meg. Det er helt merkelig og absurd at en supermakt med 350 mill innbyggere ikke har klart å stable på bena noe bedre.

Det er mye man kan si om Biden, og mye som blir sagt til ham, men ikke alt går gjennom forståelsens filter. Rett før han ble erklært president, glemte han å hilse vaktene fra US Marines. Han fikk beskjed om dette i øreproppen, men i stedet for å hilse, bare mumlet han "Salute the Marines" og gikk inn med sin Jill. Hvor lenge Joe varer er et åpent spørsmål.

The awkward interaction appears to have been prompted by someone communicating with Biden via earpiece, which has become a staple of the 78-year-old Biden's public appearances due to numerous gaffes and instances of erratic behavior.

Biden clearly needed to be reminded to salute the Marines, as he did not end up doing so, but experts have surmised that the newly elected President is so used to repeating words and phrases given to him through an earpiece that he took the command "Salute the Marines" as a line to recite.

The septuagenarian politician robotically recited, "Salute the Marines" as he walked past with his wife Jill. Neither saluted the military guard.


https://www.newswars.com/video-bidens-earpiece-says-salute-the-marines-so-he-says-salute-the-marines-out-loud-doesnt-salute-them/

Noen som vil vedde på når norsk MSM vil omtale Bidens demens? Kanskje aldri? I USA holder de totalt kjeft. Men i Australia er katta sluppet ut av sekken;

Australian reporter Cory Bernardi is the first mainstream host to report on Joe Biden's obvious dementia that is apparent to anyone paying attention. No one in the US liberal media is strong enough to point this out – President Biden is out to lunch. He is in an escalating stage of cognitive decline.

It is clear US President Joe Biden is not up to the task he has been "sworn in to do", according to Sky News host Cory Bernardi.

"Never before has the leader of the free world been so cognitively compromised," Mr Bernardi said.




https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/wow-australian-media-runs-segment-joe-bidens-dementia-something-poisonous-us-media-still-lies/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Affen

Jeg har nettopp hatt "fornøyelsen" av å høre / se nyhetene på TV2.  Før valget i USA, hadde de en programpost de kalte "Trumps verden".  Da valget var over, tenkte jeg i mitt enfold at nu måtte det bli slutt med det evige pratet om den forferdelige Trump, men neida.  Nu er det samme masingen, men programposten har fått navnet "Exit Trump".  Jeg ventet på at de skulle si noe om dagens "valgte" president.  Helt på tampen kom det faktisk en liten kommentar til Bidens nylig avholdte Towhall Meeting.  Av alt det rare han sa under den "meetingen", klarte de å få frem èn kommentar og det var at nu var han lei av Trump i media, nu ville han at det skulle prates om Amerika.

Skal man få vite noe om Biden og hans meritter, må man søke til altrenative media.  Å søke i MSM er fullstendig fånyttes.

Resett har en artikkel om Bidens Townhall Meeting.
Intervjuet vekker oppsikt, men MSM er taus.

"President Joe Biden forsvarte Kinas overgrep mot Uighur-folkegruppen, løy om coronavaksinen og hevdet at svarte personer ikke vet hvordan de skal bruke internett, i et nytt CNN-intervju.
Zero Hedge skriver at det 70 minutter lange intervjuet var en katastrofe, men at mediene er musestille. Den amerikanske nettavisen la vekt på at CNN ikke presset Biden da han sa at overgrepet mot den muslimske Uighur-gruppen i Kina var en «kulturell greie»."

https://resett.no/2021/02/19/joe-biden-intervju-vekker-oppsikt-hevder-minoriteter-ikke-kan-bruke-internett/

"Where The Hell Are We?" - Biden's CNN Townhall Disaster Ignored By Mainstream Media"

https://www.zerohedge.com/political/where-hell-are-we-bidens-cnn-townhall-disaster-ignored-mainstream-media

ConTrari1

Nå har dukketeater-direktørene bestemt at Biden skal reise til Texas for å vise sin medfølelse med alle som har fått en forsmak på resultatet av hans klima-politikk. Det var visst litt usikkert om han skulle dra, for:

"He is eager to go down to Texas and show his support. But he is also very mindful of the fact that it's not a light footprint for a president to travel to a disaster area.  He does not want to take away resources or attention," White House press secretary Jen Psaki said on ABC's "This Week."

Jeg tipper han har fått et lynkurs i stedlige forhold; "Repeat after me: TEX-ASS! No, Joe, it's not a swearword, it is a state, no, not a state of the ass, either. OMG!"

https://www.theepochtimes.com/biden-to-visit-texas-maybe-as-soon-as-this-week-press-secretary_3704889.html

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#33
Quote from: Affen on 20.02.2021, 11:18:41
Jeg har nettopp hatt "fornøyelsen" av å høre / se nyhetene på TV2.  Før valget i USA, hadde de en programpost de kalte "Trumps verden".  Da valget var over, tenkte jeg i mitt enfold at nu måtte det bli slutt med det evige pratet om den forferdelige Trump, men neida.  Nu er det samme masingen, men programposten har fått navnet "Exit Trump".  Jeg ventet på at de skulle si noe om dagens "valgte" president.  Helt på tampen kom det faktisk en liten kommentar til Bidens nylig avholdte Towhall Meeting.  Av alt det rare han sa under den "meetingen", klarte de å få frem èn kommentar og det var at nu var han lei av Trump i media, nu ville han at det skulle prates om Amerika.

Skal man få vite noe om Biden og hans meritter, må man søke til altrenative media.  Å søke i MSM er fullstendig fånyttes.

Resett har en artikkel om Bidens Townhall Meeting.
Intervjuet vekker oppsikt, men MSM er taus.

"President Joe Biden forsvarte Kinas overgrep mot Uighur-folkegruppen, løy om coronavaksinen og hevdet at svarte personer ikke vet hvordan de skal bruke internett, i et nytt CNN-intervju.
Zero Hedge skriver at det 70 minutter lange intervjuet var en katastrofe, men at mediene er musestille. Den amerikanske nettavisen la vekt på at CNN ikke presset Biden da han sa at overgrepet mot den muslimske Uighur-gruppen i Kina var en «kulturell greie»."

https://resett.no/2021/02/19/joe-biden-intervju-vekker-oppsikt-hevder-minoriteter-ikke-kan-bruke-internett/

"Where The Hell Are We?" - Biden's CNN Townhall Disaster Ignored By Mainstream Media"

https://www.zerohedge.com/political/where-hell-are-we-bidens-cnn-townhall-disaster-ignored-mainstream-media

Bidens kommentarer om minoriteters ferdigheter uti den digitale verden har fått mange til reagere sterkt. Video-snutten som det er lenket til i denne artikkelen  oppfattes kanskje som støtende, men er altså laget av en afro-amerikaner, og er hylende morsom i fremstillingen av hvordan Biden tydeligvis ser på minoriteter:

Illegitimate President Joe Biden enraged the black community with his recent racist comments saying blacks don't know how to use a computer or get online. The meme world exploded with satire regurgitating the President's comments.

Biden has repeatedly throughout his political career made overtly racist comments towards blacks, leading many black leaders to complain the DNC only uses minorities for political goals, but harbors real deep-seated racsim, as opposed to the manufactured hate suggested for the Trump movement, where the evidence doesn't exist, and fake racism hoaxes are frequent.


"This is what they think of black and hispanic Americans. THE REAL racism is in your blood boy!" declared a successful black female real estate investor in south Atlanta.

Video:
https://creativedestructionmedia.com/wp-content/uploads/2021/02/monkey-1.mp4

Artikkel:
https://creativedestructionmedia.com/news/politics/2021/02/21/black-community-rages-at-biden-racist-comments-minorities-continue-to-move-to-maga-movement/

Amerikansk MSM må snart sy igjen munnen hvis de skal unngå nyheter som svekker bildet av det fenomenet som mange nå kalle Xiden, eller BeijingBiden.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 22.02.2021, 09:53:15
Bidens kommentarer om minoriteters ferdigheter uti den digitale verden har fått mange til reagere sterkt.

Det er nesten så man får minner om da fru Bush under New Orleans-oversvømmelsen så klokt uttalte om de fattige svarte i gettoene uten bil og sertifikat at:
"Kan de ikke bare ta bilene sine og kjøre derfra, da?"

Yiiiihaaaaa.
Biden vil bli en sørgelig lørdagsunderholdning på samme nivå er jeg redd.
Så lenge han svimet rundt bak rompa på alltid like overglattende Obama klarte man jo stort sett å skjule hans lynende skarpe samfunnsanalyser.
Nå er det fare for at de kommer mer ut i lyset.