"Hvordan presidentvalget i USA kan ha blitt stjålet"

Started by translator, 18.01.2021, 18:54:14

Previous topic - Next topic

translator

Ny artikkel på document.no, i forbindelse med et nytt intervju med Sidney Powell:

QuoteDominion hadde lagt inn algoritmer valgmaskinene i seks vippestater. De veide automatisk Biden-stemmer høyere enn 1 og Trumps stemmer lavere enn en. Folk med matematisk kunnskap så at stemmene var basert på en matematisk formel og de begynte å kontakte Powell under opptellingen for å fortelle hva som foregikk.

https://www.document.no/2021/04/06/sidney-powell-har-ikke-gitt-opp/

I kommentarfeltet er det flere som refererer til https://michaeljlindell.com/ og der er det virkelig mye å følge med på.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

"USA er blitt en politistat"

Dette skriver Hans Rustad etter å ha sett hvordan Tucker på Fox News dokumenterer hvordan myndighetene bevisst går etter folk som befant seg i Washington DC 6. januar. De mister jobben, eller verre, de blir satt til å råtne i fengsel uten lov og dom, mens kriminelle og bråkmakere på venstresiden (BLM og Antifa) kan herje så mye de vil uten konsekvenser.

https://www.document.no/2021/04/07/doc-tv-usa-i-ukjent-terreng/

Se videoen på siden.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#32
QuoteCNNs tekniske direktør Charlie Chester innrømmer fremfor skjult kamera at den store amerikanske nyhetskanalen hadde som fokus å få fjernet Trump som USAs president, avslører Project Veritas.

Hvis det ikke hadde vært for CNN, vet jeg ikke om Trump ville ha tapt valget, sier Chester, som legger til at han kom til CNN fordi han ønsket å ta del i dette.

James O'Keefes gruppe av undercover-journalister har tidligere avslørt politisk aktivisme hos store sosiale medier som Facebook og Twitter, og har nå påvist lignende skjevheter hos et av de store tradisjonelle mediene.

Uten å vite at det er en gravende journalist han snakker med, forklarer Chester hvordan CNN spant negative historier om Trump:

"[Trump's] hand was shaking or whatever, I think. We brought in so many medical people to tell a story that was all speculation — that he was neurologically damaged, and he was losing it. He's unfit to — you know, whatever. We were creating a story there that we didn't know anything about. That's what — I think that's propaganda."

Mens Biden fikk stikk motsatt behandling:

"We would always show shots of him [Biden] jogging and that [he's] healthy, you know, and him in aviator shades. Like you paint him as a young geriatric."

CNN-direktøren varsler også at temaet for den neste store propagandakampanjen vil bli klimaendringer, så snart koronabølgen er over:

"It's going to be our [CNN's] focus. Like our focus was to get Trump out of office, right? Without saying it, that's what it was, right? So, our next thing is going to be for climate change awareness."

Den nederste av de to videoene viser hvordan Chester reagerer når han oppdager at han er avslørt og at han har snakket med en journalist. Han er ikke like snakkesalig, for å si det forsiktig.

https://www.document.no/2021/04/14/cnn-topp-fremfor-skjult-kamera-vart-mal-var-a-fa-bort-trump/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#33
Så er jeg blitt "moderert" i Drammens Tidende igjen, da jeg svarte på denne meldingen:

QuoteTrump var til skade for USA. Og når vi har USA som vår garantist for demokratiet, kunne vi jo ikke ha en president som ikke var demokratisk. Han er forretningsmann og ikke politiker, så godt at han ble jagd. Ut over det så stoler jeg på de demokratiske verdiene i verden.

Hvorpå jeg svarte:

QuoteDu er blitt fullstendig rundlurt av propagandaen mot Trump (nå har til og med Biden begynt å tenke at den grensemuren mot Mexico kanskje ikke er en så dårlig ide https://idag.no/sa-bygges-trumps-mur-likevel-av-biden-i-nod/19.35893 ). Det vi ser i USA nå er ikke demokrati. Trump fikk flere stemmer i valget enn noen amerikansk president har fått tidligere (og flere stemmer fra svarte og latinamerikanske velgere enn noen annen republikansk kandidat nettopp pga. muren!) at korrupte demokrater i seks delstater (Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia og Nevada) stoppet tellingen, kastet ut de republikanske observatørene (ved å skylde på corona) for deretter å dumpe hundretusenvis av Biden-stemmer fra New York for å "ta igjen" Trumps formidable ledelse. Ta Pennsylvania: Trump ledet med 13 prosentpoeng før "poststemmene" ble talt opp: Her fikk Trump ca. 3000 mot Bidens 578 000. Det betyr at Biden fikk over 99 prosent av disse stemmene. Selv Stalin ville vært fornøyd med slike tall. Det er han som skal ha sagt at det er greit å ha kontroll over dem som avgir stemmene, men å ha kontroll over dem som teller dem er mye viktigere!

Før jeg var ferdig med å redigere meldingen, fikk jeg beskjed fra moderator om at den er fjernet. Og det midt på dagen på en søndag!

edit: interessant svar tilbake fra min motdebattant her:

QuoteEn av de tingene jeg støttet Trump i ,var nettopp den grensemuren, og også grensemur mot Europa. Bare naive politikere har problemer med å forstå dette !! Men i miljø-spørsmål, står jeg på Bidens side, 100 %
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

Nå innrømmer også NRK at politimannen som "døde under stormingen av Kongressen" faktisk døde av slag og ikke hadde noe med det som skjedde i Kongressen å gjøre. Den satt langt inne.


Quote23:25 Politimann døde av slag Politimannen Brian Sicknick ble ikke påført dødelige skader under stormingen av kongressbygningen 6. januar. Medisinske eksperter har konkludert at politimannen døde som følge av slag og døde av naturlige årsaker, melder AP.

https://www.nrk.no/nyheter/storming-av-kongressen-1.15316109

PS. Er jeg den eneste som holder liv i denne tråden?

"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Telehiv

Quote from: translator on 19.04.2021, 23:47:54
PS. Er jeg den eneste som holder liv i denne tråden?

Valgjukset er nok dessverre ikke noe tema man kan gjøre noe med lenger. Hadde dette vært første gang ville folkedypet blitt langt mer sjokkert. Men de fleste noenlunde oppegående i USA vet jo hvordan disse valgene har blitt kjørt i generasjoner, og glemmer også dette siste ganske fort.

Om Trump skal skape noe ny hurlumhei og engasjere større folkemengder videre, blir nok det om han kommer tilbake med eget mediehus/TV-kanal, som han har snakket om en god stund.
Utover det er han nok nå politisk død som person og no-platformed overalt.
Det gjenværende av "Make America Great Again"-kampanjen er de gruppene som fremdeles mener de representerer hans syn, uten at disse har noen felles plattform å bygge videre på.

Frykten for at disse skulle bli en maktfaktor i gatene er også stadig mer redusert: Trump var for mye solospiller til å etablere sitt politiske budskap (i den grad det var konsistent nok) i en større organisatorisk sammenheng, og dermed vil det også forvitre ut i mindre og mer eller mindre desintegrerte grupper.

Som sagt, først den dagen han knaller til med nytt mediehus/TV-stasjon og Fox News, CNN & de kjører kanonene på øverste dekk kan det bli snakk om at Trump kan returnere til den offentlige debatt. For da åpner han egne fora av den type han nå er utestengt fra. Nå er han så marginalisert av MSMs no-platforming at han vil svinne mer og mer bort i reelle politiske sammenhenger.
Hans beste mulighet til å få nye medieoppslag i dagens situasjon er evt. hvis MSM kan hekte noe nytt negativt på ham, f.eks. skattesaker, osv.


ConTrari1

Quote from: translator on 18.04.2021, 11:29:38
Så er jeg blitt "moderert" i Drammens Tidende igjen, da jeg svarte på denne meldingen:

QuoteTrump var til skade for USA. Og når vi har USA som vår garantist for demokratiet, kunne vi jo ikke ha en president som ikke var demokratisk. Han er forretningsmann og ikke politiker, så godt at han ble jagd. Ut over det så stoler jeg på de demokratiske verdiene i verden.

Hvorpå jeg svarte:

QuoteDu er blitt fullstendig rundlurt av propagandaen mot Trump (nå har til og med Biden begynt å tenke at den grensemuren mot Mexico kanskje ikke er en så dårlig ide https://idag.no/sa-bygges-trumps-mur-likevel-av-biden-i-nod/19.35893 ). Det vi ser i USA nå er ikke demokrati. Trump fikk flere stemmer i valget enn noen amerikansk president har fått tidligere (og flere stemmer fra svarte og latinamerikanske velgere enn noen annen republikansk kandidat nettopp pga. muren!) at korrupte demokrater i seks delstater (Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia og Nevada) stoppet tellingen, kastet ut de republikanske observatørene (ved å skylde på corona) for deretter å dumpe hundretusenvis av Biden-stemmer fra New York for å "ta igjen" Trumps formidable ledelse. Ta Pennsylvania: Trump ledet med 13 prosentpoeng før "poststemmene" ble talt opp: Her fikk Trump ca. 3000 mot Bidens 578 000. Det betyr at Biden fikk over 99 prosent av disse stemmene. Selv Stalin ville vært fornøyd med slike tall. Det er han som skal ha sagt at det er greit å ha kontroll over dem som avgir stemmene, men å ha kontroll over dem som teller dem er mye viktigere!

Før jeg var ferdig med å redigere meldingen, fikk jeg beskjed fra moderator om at den er fjernet. Og det midt på dagen på en søndag!

edit: interessant svar tilbake fra min motdebattant her:

QuoteEn av de tingene jeg støttet Trump i ,var nettopp den grensemuren, og også grensemur mot Europa. Bare naive politikere har problemer med å forstå dette !! Men i miljø-spørsmål, står jeg på Bidens side, 100 %

Quote from: translator on 18.04.2021, 11:29:38
Så er jeg blitt "moderert" i Drammens Tidende igjen, da jeg svarte på denne meldingen:

QuoteTrump var til skade for USA. Og når vi har USA som vår garantist for demokratiet, kunne vi jo ikke ha en president som ikke var demokratisk. Han er forretningsmann og ikke politiker, så godt at han ble jagd. Ut over det så stoler jeg på de demokratiske verdiene i verden.

Hvorpå jeg svarte:

QuoteDu er blitt fullstendig rundlurt av propagandaen mot Trump (nå har til og med Biden begynt å tenke at den grensemuren mot Mexico kanskje ikke er en så dårlig ide https://idag.no/sa-bygges-trumps-mur-likevel-av-biden-i-nod/19.35893 ). Det vi ser i USA nå er ikke demokrati. Trump fikk flere stemmer i valget enn noen amerikansk president har fått tidligere (og flere stemmer fra svarte og latinamerikanske velgere enn noen annen republikansk kandidat nettopp pga. muren!) at korrupte demokrater i seks delstater (Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Georgia og Nevada) stoppet tellingen, kastet ut de republikanske observatørene (ved å skylde på corona) for deretter å dumpe hundretusenvis av Biden-stemmer fra New York for å "ta igjen" Trumps formidable ledelse. Ta Pennsylvania: Trump ledet med 13 prosentpoeng før "poststemmene" ble talt opp: Her fikk Trump ca. 3000 mot Bidens 578 000. Det betyr at Biden fikk over 99 prosent av disse stemmene. Selv Stalin ville vært fornøyd med slike tall. Det er han som skal ha sagt at det er greit å ha kontroll over dem som avgir stemmene, men å ha kontroll over dem som teller dem er mye viktigere!

Før jeg var ferdig med å redigere meldingen, fikk jeg beskjed fra moderator om at den er fjernet. Og det midt på dagen på en søndag!

edit: interessant svar tilbake fra min motdebattant her:

QuoteEn av de tingene jeg støttet Trump i ,var nettopp den grensemuren, og også grensemur mot Europa. Bare naive politikere har problemer med å forstå dette !! Men i miljø-spørsmål, står jeg på Bidens side, 100 %

Som med klimasaken, stapper MSM fingeren i hullet i demningen og håper det beste. De kommer til å få en meget lang nese. USA er nå på full fart mot stupet.

Alle Demokratenes våte drømmer skal vedtas i full fart. Ubegrenset ulovlig innvandring, der mange migranter ikke testes overhodet før de får penger og flybillett til sin foretrukne by, og der kartellene totalt kontrollerer området ved grensen og tar betalt for hver sjel som slipper inn. Hvem betaler? Det ser ut til at amerikanske myndigheter sponser disse menneskesmuglerne. Hensikten er en storstilt utskifting av befolkningen i  USA, men flere millioner nye velgere som lojalt vil støtte Demokratene, er de på god vei til sitt mål om en ett-parti stat. Det kan bli to millioner bare i år.

Så skal det opprettes nye delstater der Demokratene har et trygt flertall, i DC og Puerto Rico. Og de ønsker å fjerne valgmannskollegiet, slik at delstatenes makt blir svekket, og gå over til simpelt flertall i føderale valg.

Og hvorfor skal de politiske partiene få lov til å foreslå president-kandidater? Mye bedre at Kongressen tar den jobben, så lenge den er dominert av Demokratene. Ja, det er også et forslag. En kandidat fra D. og en som er D-vennlig fra R. (Såkalt RINO = republican in name only),så er man sikret.

Men de har hastverk. Det er mye uro innad i partiet, og migrantkrisen som ingen rører (Harris fikk jobben, men hun vil ikke dra dit) åpner mange amerikaneres øyne for den unike endringen av samfunnet er som er underveis. Kongressvalget neste år kan velte mye av planen om å gjøre USA til en ekte korporativ stat.

Og valget går ikke vekk heller. Etter uendelig mye motstand og uthaling går det mot en profesjonell kontroll av stemmer i Maricopa County i Arizona (inkl. Phoenix). Der kan mye juks avsløres.

Nettstedet StopWorldControl er engasjert i kampen mot globalismen (de har noen drøye konspi-videoer :-)), og mye bra stoff om Corona også. Her en video som oppsummerer bra det italienske aspektet ved presidentvalget, som vi husker fra bl. a. intervju med Maria Zack i fjor.

www.stopworldcontrol.com

Hun er fortsatt aktiv, for eksempel på Doug Billings program.

https://dougbillings.us/video/full-maria-zack-interview-best-of-the-right-side-with-doug-billings/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Quote from: Telehiv on 20.04.2021, 10:01:26
Quote from: translator on 19.04.2021, 23:47:54
PS. Er jeg den eneste som holder liv i denne tråden?

Valgjukset er nok dessverre ikke noe tema man kan gjøre noe med lenger. Hadde dette vært første gang ville folkedypet blitt langt mer sjokkert. Men de fleste noenlunde oppegående i USA vet jo hvordan disse valgene har blitt kjørt i generasjoner, og glemmer også dette siste ganske fort.

Om Trump skal skape noe ny hurlumhei og engasjere større folkemengder videre, blir nok det om han kommer tilbake med eget mediehus/TV-kanal, som han har snakket om en god stund.
Utover det er han nok nå politisk død som person og no-platformed overalt.
Det gjenværende av "Make America Great Again"-kampanjen er de gruppene som fremdeles mener de representerer hans syn, uten at disse har noen felles plattform å bygge videre på.

Frykten for at disse skulle bli en maktfaktor i gatene er også stadig mer redusert: Trump var for mye solospiller til å etablere sitt politiske budskap (i den grad det var konsistent nok) i en større organisatorisk sammenheng, og dermed vil det også forvitre ut i mindre og mer eller mindre desintegrerte grupper.

Som sagt, først den dagen han knaller til med nytt mediehus/TV-stasjon og Fox News, CNN & de kjører kanonene på øverste dekk kan det bli snakk om at Trump kan returnere til den offentlige debatt. For da åpner han egne fora av den type han nå er utestengt fra. Nå er han så marginalisert av MSMs no-platforming at han vil svinne mer og mer bort i reelle politiske sammenhenger.
Hans beste mulighet til å få nye medieoppslag i dagens situasjon er evt. hvis MSM kan hekte noe nytt negativt på ham, f.eks. skattesaker, osv.

Her er jeg sikker på at du tar fullstendig feil. Trump kommer tilbake, hans mediaplattform skal snart slippes, og MAGA er definitivt oppegående. Trump er meget aktiv i partiet, de kandidatene kan støtter foran Kongressvalget neste år har langt større sjanse for å bli valgt enn de som er hans motstandere. Det skjer nå et omfattende grasrot-opprør hos republikanerne, der RINO-folket blir skivset ut på lokalt plan.

Donald Trump told Fox News host Sean Hannity Monday evening that he is very seriously considering a 2024 presidential bid.

"Are you running again in 2024? Hannity asked Trump during an exclusive, sit-down interview.

"I am looking at it very seriously, beyond seriously," Trump said as he bashed Joe Biden and the Democrat party.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/just-trump-tells-hannity-beyond-seriously-considering-2024-presidential-run-video/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#38
Quote from: translator on 19.04.2021, 23:47:54
Nå innrømmer også NRK at politimannen som "døde under stormingen av Kongressen" faktisk døde av slag og ikke hadde noe med det som skjedde i Kongressen å gjøre. Den satt langt inne.


Quote23:25 Politimann døde av slag Politimannen Brian Sicknick ble ikke påført dødelige skader under stormingen av kongressbygningen 6. januar. Medisinske eksperter har konkludert at politimannen døde som følge av slag og døde av naturlige årsaker, melder AP.

https://www.nrk.no/nyheter/storming-av-kongressen-1.15316109

PS. Er jeg den eneste som holder liv i denne tråden?

Legg merke til at MSM fortsatt jukser grovt, de skriver "døde under opptøyene", mens faktum er at han døde en eller to dager etterpå, og at obduksjonen ikke kunne påvise sammenheng med noen skade fra demonstrasjonen mht. dødsårsak.

Og så har vi hele mysteriet omkring Ashli Babbit. Jeg tror ikke et sekund at hun er død, men dekkhistorien spinnes videre:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/ashli-babbitts-legal-team-releases-statement-doj-abruptly-closes-investigation-murder-inside-us-capitol/

GT skriver:
Capitol Police officer Brian Sicknick suffered two strokes and died of natural causes, the District Chief medical examiner ruled.

The autopsy found no evidence of external or internal injuries and Sicknick did not have an allergic reaction to any chemical irritants.

The mainstream media, with The New York Times leading the charge, lied about Sicknick's death and falsely claimed he died from injuries suffered after being hit in the head with a fire extinguisher during the Capitol riot on January 6.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/just-capitol-police-officer-brian-sicknick-suffered-two-strokes-died-natural-causes-medical-examiner-rules/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

Endelig en god nyhet fra USA: Liz Cheney (Dick-ens lojale datter) har mistet posisjonen sin i det republikanske partiet. Både document og NRK skriver om det, med litt ulike vinklinger for å si det mildt

https://www.nrk.no/urix/liz-cheney-sparket-fra-toppverv-i-det-republikanske-partiet-1.15494500

Denne kommentaren på document har jeg sansen for:

Quote
Liz Cheyney, er et klassisk eksempel på den mentale, paradoksale sykdommen TDS, Trump Derangement Syndrome.

Hun er besatt av et følesesmessig uforståelig, glødende hat, til et menneske, Donald Trump, som gjorde det mesterstykket, å bli president i USA, uten å noengang å ha deltatt i politikk.
Og som president, gjorde en positiv innsats for sitt land og folk, som meget få presidenter har klart å gjøre.

Enn videre vant han valget, som president for ytterligere 4 år, med et overveldende valgskred.
Trump vant valget i 2497 counties, det er over --5-- ganger mer enn valgsvindleren Joe Biden (477 counties)
Han vant dessuten --18 av de 19-- counties som med størst sikkerhet, gjennom mange valg, stemmer på valgvinneren.

Sett i forhold til dette, er Biden en hjelpeløs --dverg-- som i et
--normalt-- avviklet valg, hadde vært helt uten betydning.

https://www.document.no/2021/05/12/liz-cheney-fjernet-fra-sin-lederstilling-for-republikanerne/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#40
Dette innlegget handler om hendelsene på Capitol 6. januar i år. Først om at Putin avkler vestlige mediers løgner om hendelsen, her i et nylig intervju med amerikanske NBC:

QuoteKEIR SIMMONS, NBC:  Did you order Alexei Navalny's assassination?

PUTIN: Of course not. We don't have this kind of habit of assassinating anyone. That's number one. Number two, I want to ask you: Did you order the assassination of the woman who walked into the Congress and who was shot and killed by a policeman? Do you know that 450 individuals were arrested after entering the Congress? And they didn't go there to steal a laptop. They came with political demands.

https://www.document.no/2021/06/16/biden-moter-putin-pa-hans-hjemmebane-autoritaeres/

Og fra en annen document-artikkel:

QuoteEktefellen kjenner fortsatt ikke identiteten til politimannen som skjøt og drepte Ashli Babbit i Capitol 6. januar. Dette til tross for at episoden ble filmet av flere overvåkningskameraer.

"Somebody up in D.C. knows, I think a lot of people know, but nobody is telling us. And the silence is deafening," Aaron Babbitt said on Fox News's "Tucker Carlson Tonight" on Monday.

"I never expected to lose my wife to political violence," he added.

https://www.document.no/2021/06/16/ashli-babbitt-ble-skutt-og-drept-av-politiet-ektemannen-vet-fortsatt-ikke-hvem-som-skjot/

Og enda en document-artikkel: Hva gjorde FBI 6. januar?

QuoteFor første gang hevdes det nå at FBI-agenter deltok i opptøyene i Kongressen 6. januar. Hvis dette stemmer vil det være en skandale som kan fjerne den siste rest av tillit til FBI og justisdepartementet.

Det var revolvernews.com som tirsdag hadde gravd frem at det var stor forskjell på hvordan domstolene behandlet de identifiserte deltakerne i innmarsjen i Kongressen, av Demokratene og liberale medier kalt «væpnet oppstand».

Tucker Carlson tok opp saken i nattens sending. Ifølge Tucker er det en merkelig forskjellsbehandling av de pågrepne: Noen sitter fortsatt i isolat for en lov som forbyr inntrenging på annen manns eiendom. Men andre blir ikke anklaget for noe som helst, da må de nemlig identifiseres for domstolen. Og hva kan være grunnen? De er politi. Tucker sier rettspapirene viser at de er politi og deltok i opptøyene.

Men det stopper ikke der:

QuoteTar politiagentenes selv initiativ til å planlegge forbrytelser? I tilfellet kidnappingen av Gretchen Whitmer, i Michigan, gjorde de det. Saken fikk stor oppmerksomhet også i norske medier.

Wait a second – there's a huge difference between using an informant to find out what a group you find threatening might do, and paying people to organize a violent action, which is what happened, apparently according to government documents, on January 6.

That's a line, and the FBI has crossed it. And that's not the first time. They crossed that line in Michigan. Remember that plot to kidnap Governor Gretchen Whitmer? And Whitmer is able to cover some of her own incompetence, although not all, by pointing to the fact that she's not a victim. In the FBI's telling, a whole team of insurrectionists was going to drive a van up to Gretchen Whitmer's vacation house and throw her in the back and drive away.

The mastermind, the bureau said, was a man called Adam Fox. Who was Adam Fox? He turned out to be a homeless guy who was living in the basement of a vacuum repair shop.

The whole story was a farce. Insulting really. But if you read the government's charging documents carefully, and you should, you'll see that it gets even more ridiculous. It turns out that one of the five people in the planned «Gretchen Whitmer kidnap van» was an FBI agent. In the van. Another was an FBI informant. The feds admit that an informant or undercover agent was «usually present» in the group's meetings. In other words, nearly half the gang of kidnappers were working for the FBI. Remember the guy who suggested using a bomb to blow up a bridge as part of the plot? That got a lot of coverage. That guy was an undercover FBI agent.

FBI begynte denne praksisen overfor voldelige islamister.

Blant annet angrepet i Garland, Texas, i 2015, var instigerte av FBI.

https://www.document.no/2021/06/16/var-fbi-med-i-opptoyene-pa-capitol-hill-6-januar/

For ordens skyld: jeg har sett filmklippene som artiklene refererer til. Det gjør enda større inntrykk.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#41
Quote from: translator on 16.06.2021, 15:39:00
Og enda en document-artikkel: Hva gjorde FBI 6. januar?

QuoteFor første gang hevdes det nå at FBI-agenter deltok i opptøyene i Kongressen 6. januar. Hvis dette stemmer vil det være en skandale som kan fjerne den siste rest av tillit til FBI og justisdepartementet.

Det var revolvernews.com som tirsdag hadde gravd frem at det var stor forskjell på hvordan domstolene behandlet de identifiserte deltakerne i innmarsjen i Kongressen, av Demokratene og liberale medier kalt «væpnet oppstand».

Tucker Carlson tok opp saken i nattens sending. Ifølge Tucker er det en merkelig forskjellsbehandling av de pågrepne: Noen sitter fortsatt i isolat for en lov som forbyr inntrenging på annen manns eiendom. Men andre blir ikke anklaget for noe som helst, da må de nemlig identifiseres for domstolen. Og hva kan være grunnen? De er politi. Tucker sier rettspapirene viser at de er politi og deltok i opptøyene.

Og i dagens document-artikkel kommer det frem hvor sentral FBI var i hendelsene 6. januar.

QuoteRevolver.news har avdekket at det var rundt 20 aktivister i gruppen Oath Keepers, som fikk skylden for stormingen av Kongressen 6. januar, som ikke er blitt tiltalt og ikke identifisert, til tross for at de var blant de mest aggressive. Nå er det ting som tyder på at leder for gruppen, Stuart Rhodes, kom fra sikkerhetstjenestene.

Mens alle rundt Rhodes er blitt arrestert, har ikke han, til tross for at han gikk inn for et opprør til støtte for Trump. Rhodes laget den koblingen mellom MAGA-bevegelsen og storming av Kongressen som Demokratene påsto hadde skjedd i ettertid.

Enda mer påfallende er det at folk som videreformidlet Rhodes meldinger på sosiale medier er blitt tiltalt og risikerer fengsel, mens opphavsmannen går fri.

https://www.document.no/2021/07/02/var-leder-av-oath-keepers-leder-for-kongress-stormingen-en-fbi-agent/

Hva har skjedd med disse menneskene? Mange av dem sitter fortsatt i fengsel uten lov og dom, andre har mistet jobben og hele sitt sosiale nettverk etter "forbrytelsen" å være til stede i Washington DC 6. januar i år. Tucker Carlsson hadde nylig et intervju med to av dem på Fox News. Video her:

https://www.document.no/2021/06/29/doc-tv-vestlandet-er-verdt-en-salme/

Apropos Tucker Carlsson:

QuoteUSAs viktigste etterretningstjeneste, Det nasjonale sikkerhetsbyrået (NSA, National Security Agency), anklages for å spionere på den kjente Fox News-profilen Tucker Carlson. –Planen er å lekke informasjon i et forsøk på å få showet tatt av luften, hevder Carlson i mandagens episode av Tucker Carlson Tonight. NSA nekter.

https://www.document.no/2021/06/30/tucker-carlson-biden-administrasjonen-spionerer-pa-oss/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: translator on 02.07.2021, 19:00:36
Quote from: translator on 16.06.2021, 15:39:00
Og enda en document-artikkel: Hva gjorde FBI 6. januar?

QuoteFor første gang hevdes det nå at FBI-agenter deltok i opptøyene i Kongressen 6. januar. Hvis dette stemmer vil det være en skandale som kan fjerne den siste rest av tillit til FBI og justisdepartementet.

Det var revolvernews.com som tirsdag hadde gravd frem at det var stor forskjell på hvordan domstolene behandlet de identifiserte deltakerne i innmarsjen i Kongressen, av Demokratene og liberale medier kalt «væpnet oppstand».

Tucker Carlson tok opp saken i nattens sending. Ifølge Tucker er det en merkelig forskjellsbehandling av de pågrepne: Noen sitter fortsatt i isolat for en lov som forbyr inntrenging på annen manns eiendom. Men andre blir ikke anklaget for noe som helst, da må de nemlig identifiseres for domstolen. Og hva kan være grunnen? De er politi. Tucker sier rettspapirene viser at de er politi og deltok i opptøyene.

Og i dagens document-artikkel kommer det frem hvor sentral FBI var i hendelsene 6. januar.

QuoteRevolver.news har avdekket at det var rundt 20 aktivister i gruppen Oath Keepers, som fikk skylden for stormingen av Kongressen 6. januar, som ikke er blitt tiltalt og ikke identifisert, til tross for at de var blant de mest aggressive. Nå er det ting som tyder på at leder for gruppen, Stuart Rhodes, kom fra sikkerhetstjenestene.

Mens alle rundt Rhodes er blitt arrestert, har ikke han, til tross for at han gikk inn for et opprør til støtte for Trump. Rhodes laget den koblingen mellom MAGA-bevegelsen og storming av Kongressen som Demokratene påsto hadde skjedd i ettertid.

Enda mer påfallende er det at folk som videreformidlet Rhodes meldinger på sosiale medier er blitt tiltalt og risikerer fengsel, mens opphavsmannen går fri.

https://www.document.no/2021/07/02/var-leder-av-oath-keepers-leder-for-kongress-stormingen-en-fbi-agent/

Hva har skjedd med disse menneskene? Mange av dem sitter fortsatt i fengsel uten lov og dom, andre har mistet jobben og hele sitt sosiale nettverk etter "forbrytelsen" å være til stede i Washington DC 6. januar i år. Tucker Carlsson hadde nylig et intervju med to av dem på Fox News. Video her:

https://www.document.no/2021/06/29/doc-tv-vestlandet-er-verdt-en-salme/

Apropos Tucker Carlsson:

QuoteUSAs viktigste etterretningstjeneste, Det nasjonale sikkerhetsbyrået (NSA, National Security Agency), anklages for å spionere på den kjente Fox News-profilen Tucker Carlson. –Planen er å lekke informasjon i et forsøk på å få showet tatt av luften, hevder Carlson i mandagens episode av Tucker Carlson Tonight. NSA nekter.

https://www.document.no/2021/06/30/tucker-carlson-biden-administrasjonen-spionerer-pa-oss/

Det er nå offentliggjort videoer som viser at Kongress-politiet skjøt sjokk-granater og gummikuler mot demonstrantene som sto utenfor sperringene. Dette var opplagt en bevisst provokasjon, for ingen av sikkerhetsstyrkene var i noen fare. Som tidligere nevnt, så var dørene til Kongressen stengt med magnet-låser, som bare kan åpnes innenfra. Noen som fortsatt tror at demonstrantene brøt seg inn?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/revealed-images-police-officer-firing-flash-bombs-peaceful-trump-supporters-including-seniors-women-children-jan-6-video/

Og ellers i USA har man i Chicago feiret nasjonaldagen med -enda en- voldsorgie.

92 people were shot, 16 fatally in a bloody 4th of July weekend in Chicago.
6 children were among the injured in Chicago's deadliest and most violent weekend of 2021.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/chicagos-bloody-4th-july-weekend-92-shot-16-fatally-6-children-among-injured/

Mens innbyggerne i den gamle hippie-metropolen San Francisco flykter:

The survey  also found more than 40% of residents saying that they plan to move out of the city in the next few years, according to the the San Francisco unit of CBS.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/poll-40-san-francisco-residents-planning-leave-deteriorating-city/

Bildet er det samme for mange av de store Demokrat-styrte byene; New York, San Francisco, Los Angeles, Detroit. Mistanken sprer seg om at dette er en bevisst og villet utvikling for å svekke samfunnet som forberedelse til en autoritær makt-overtakelse.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Jo Nova skriver også om dette. Noe mange kanskje ikke er helt klar over, er at på denne dagen kunne Kongressen ha gått inn for å revurdere valget i flere viktige delstater:

And if the FBI knew this event was going to happen, on "the most important day ever in Congress", why didn't they stop it and let Congress debate the question of whether the election was stolen? Seven US states had sent in dual electors, effectively choosing both Biden and Trump, and a growing number of Senators in five of those states had upped the ante by calling for an official decertification. All that Donald Trump, Rudy Guiliani and 88 State Senators were asking for, was a ten day delay so those key states could consider the new evidence and vote again and choose one set of electors.

Så hvem tjente på denne "armed insurrection"? Biden og hans regime, en amerikansk Riksdagsbrann er et godt bilde på hva som skjedde 6. januar. Hele 7 delstater hadde sendt dobbelt sett med delegater til valgmannsforsamlingen, i praksis hadde de valgt både Trump og Biden. Hele valgjukset -eller la oss kalle det statskuppet- sto i fare for å rakne.

https://joannenova.com.au/2021/06/what-really-happened-on-capitol-hill-on-jan-6/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Og forresten...den falne kjempen Natural Geographic har sin egen vri på 4th July:

National Geographic Says 4th of July Fireworks Are Racist Because Smoke Disproportionately Affects Black People

This is what can be described as "scientism" and NOT "science."
There is absolutely no proof to support this theory.

In fact, in cities like St. Louis and New York City, minorities shoot off guns on New Year's Eve and the 4th of July. This is much more dangerous than sniffing fireworks smoke for a night.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/national-geographic-says-4th-july-fireworks-racist-smoke-disproportionately-affects-black-people/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.