Ja, ting ser ut til å dra seg til over dammen nå - ang. Trumps tale i går:
https://www.bitchute.com/video/vPew5bOqScdV/
Alt med forbehold, så klart ...
Takk Okular, i konspi-land, der kan alt gå an...men virkeligheten har en stygg uvane med å overgå konspirasjonsteorier. CIA-sjef Gina Haspel sies nå -ifølge din link til Mike Adams' Natural News- å være tilbake i Langley med munnkurv etter et opphold på GITMO der hun skal ha tilstått alt. Hva nå enn alt måtte være.
Så, hva er alternativene i denne situasjonen?
1 Biden blir godkjent som president 20. januar.
2 valget bli underkjent i tilstrekkelig mange svingstater til at ingen kandidat får tilstrekkelig antall valgmannstemmer, og valget avgjøres i Kongressen, der Trump har flertall.
3 Valget avgjøres i Supreme Court. Og da er mitt stalltips at det blir en "biblical" sak, som Powell sier.
4 Trump innfører militær unntakstilstand (som han har fullmakt til, særlig basert på sin Executive Order av 12-09-18) og det kommer et rettslig oppgjør uten sidestykke i amerikansk historie, kanskje akkompagnert av landsdekkende opptøyer og militær inngripen.
5 Biden inngår en avtale med Trump og trekker seg, og får immunitet mot å innrømme at valget var ugyldig, og han slipper fengsel. Da svikter han Demokratene og alle andre som står bak valgjukset, mot frihet for seg og sin familie. Hvis han da ikke omkommer før han rekker å gå så langt, han har jo vondt i foten allerede, sånt kan balle på seg for en gammel mann.
Alle disse alternativene diskuteres seriøst. Men for meg ville dette virket totalt latterlig for bare noen uker siden. Og Haspel? CIA radbrekkes i alternativt media, men MSM og Langley holder kjeft. Kunne vi ikke i det minste få en liten opptreden fra Haspel foran porten til CIA?
Gina, Gina
anyone seen her?
Succumbed to mad lust,
went for a Bratwurst.
Got a bad hurt
in hot-dog Frankfurt.
Now she's a mystery,
in mustarded custody?
Oh say can we see
her soon on TV?
Dette er vonde tider, men jeg frykter at det snart blir verre. I sin store tale til nasjonen nevner Trump spesifikt forhold som beskriver en krigstilstand, også overfor fremmede makter, Kina nevnt, ingen andre glemt. Av en eller annen grunn er straffeloven nylig endret, slik at henrettelser nå også kan skje ved skyting. Det gir assosiasjoner til militær standrett, ingen sivil instans benytter denne metoden. Jeg avskyr henrettelser i enhver form. Går det mot et "undergangsscenario" med tilnærmet borgerkrig og henrettelser i stor skala, så kan USA gå opp i limingen. Jeg håper og tror at alle ekte patrioter i USA gjør alt som er mulig for å unngå dette.
Edit: til tross for en påtatt lett tone her, så banner jeg innett og inderlig, dette tegner til å bli en krise vi absolutt ikke trenger.