Gratulerer med 1000 innlegg!

Started by Ex-administrator, 05.03.2015, 11:59:08

Previous topic - Next topic

Ex-administrator

Da har vi passert 1000 innlegg på forumet vårt!

Jeg er veldig glad for at dette forumet eksisterer, så jeg vil takke alle medlemmer for bidrag. Her kan vi dele interessante linker og lufte temaer i et litt roligere miljø enn MSM-forum og kommentarfelter.

Vi kunne aldri drømme om å greie å fortsette med samme volum og kvalitet som Klimaforskning.com, men det viktigste av alt, i alle fall for meg, er at jeg bruker Klimadebatt som referanse og oppslagsverk. Klimadebatten er så stor og komplisert at man trenger et nav å forholde seg til, ingen kan lese alt. Bare å følge med på 1 eller 2 av de store bloggene er jo en geskjeft som i seg selv kan fylle store deler av tilgjengelig fritid.

Jeg vil benytte anledningen til å oppfordre alle til å rekruttere flere medlemmer til forumet. Vi er bare 34 medlemmer per i dag, og selv om det sikkert er mange ikke-medlemmer som bruker forumet også, hadde det vært fint om enda flere involverte seg.

Klikk her for detaljert forumstatistikk
OBS: Vi hadde mange spam-medlemmer i fjor, derfor er alle statistikker som går på medlemstall ganske uniteressante.