Nytt parti er "ikke rødt"

Started by ConTrari1, 30.09.2020, 17:21:21

Previous topic - Next topic

ConTrari1

En ikke ukjent advokat og tidligere Ap byråd i Oslo har startet nytt parti, kristent visstnok, og sannelig ser det ut til å være en usalig blanding av Gretas enhjørning, uansvarlig næringspolitikk og hemningsløs innvandring.

– Men vi er ikke «det røde KrF», vi er mennesker med ulik partibakgrunn, og jeg tror vi skal bli et mye bredere parti enn KrF, sier Lippestad.

Partiet skal blant annet arbeide for flyktninginnvandring, avvikling av oljeutvinning på norsk sokkel innen 15 år, og for «sårbare grupper» og «inkludering».


https://resett.no/2020/09/29/geir-lippestad-og-bondevik-sonn-starter-nytt-parti-stortinget-er-malet/

De blånekter for å være røde, men går inn for regjeringsskifte.

«Sentrum» vil gå inn for regjeringsskifte.

– Hvis en skal få gjort noe med utenforskap og inkludering, så skjer ikke det i et samarbeid med Frp, sier Lippestad.


Som om Frp er i regjeringen...
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 30.09.2020, 17:21:21
En ikke ukjent advokat og tidligere Ap byråd i Oslo har startet nytt parti, kristent visstnok, og sannelig ser det ut til å være en usalig blanding av Gretas enhjørning, uansvarlig næringspolitikk og hemningsløs innvandring.

Jeg vil tro historiker Terje Tvedt - mannen som lanserte begrepet "godhetstyranniet" - humrer godt når han ser på den kakafonien av opportunistisk høymoral og politisk korrekthet som røres sammen i denne klissebollen de vil kalle "Sentrum".

Heretter kommer jeg aldri til å sette meg foran Dagsrevy og Alltid Nyheter uten en spybøtte klar ved siden.
For her gis oljeglatt tilpasningsvilje med lange klisne bibelfingre i "Kollektbøssen for Skyld & Skam" et virkelig fullendt ansikt.
Jan Egeland må jo føle seg fullstendig overkjørt?




ConTrari1

"Det Brede Parti på den Smale Sti" er kanskje et slags motto for "Bondeleppa"? Jan Egeland kan sikkert ta jobben som internasjonal smøresjef. Her skal sløse-slusene åpnes!

Når det gjelder å spy og andre kroppsbehov, kan jeg anbefale den norske design-stolen "Whole in One", klargjort for bøtte under.

https://www.blamannmobler.no/?product=mokasser-whole-in-one
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.


Telehiv