Kjønnsidentitetene utvikler seg stadig: Ken vil bli gravid kvinne

Started by Telehiv, 22.07.2020, 10:18:49

Previous topic - Next topic

Telehiv

Xstra-redaksjonen skriver nå at:

Menneskelig Ken-dokke blir kvinne, ønsker barn


Rodrigo Alves heter nå Jessica. Foto:Ken McKay/ITV/Shutterstock

Brasilianske Rodrigo Alves ble kjent som en menneskelig utgave av dokken Ken, kjæresten til Barbie.
Han fortalte at han var feit og ulykkelig som barn, men nå levde han et glamorøst jetset-liv liv som «The Human Ken Doll».
Men nå har Alves endret både utseende og egendefinert kjønn. Nå kaller han seg Jessica, og kaller seg en transkvinne. Ikke nok med dét: Jessica vil ha en baby.


Human Ken Doll. Foto: Ken McKay/ITV/REX

- I alle årene dere har kjent meg, har jeg slåss mot det faktum at jeg alltid har vært en kvinne inne i meg selv, sier Jessica/Rodrigo
- Jeg har alltid visst at jeg var en kvinne, siden jeg var tre, fire, fem eller seks år gammel. Jeg lekte med dokker og hadde alltid kontakt med min feminine side.

Jessica fortalte om sitt nye kjønn og sitt nye liv på britisk frokost-TV, This Morning.

Link: https://xstra.no/menneskelig-ken-dokke-blir-kvinne-onsker-barn/?fbclid=IwAR0_Qq1B2RDFf9M0KHmYlaR_OCBGqxmkYqhIOZkhjJQxvs_QUZ6TC722A7w


Telehiv

En del amerikanere sliter tydeligvis med å forstå hva som er moderne og korrekt i våre dager:

Flere stater i USA vil nekte menn å konkurrere i kvinneidrett


Cece Telfer er biologisk mann som konkurrerer mot kvinner, men mener konkurrentene har en fordel. Skjermdump YouTube

Kongressen i den amerikanske delstaten Georgia skal debattere et lovforslag som gjør det ulovlig å delta i idrett i et annet kjønn enn det som står på fødselsattesten. Forslaget er fremmet av Philip Singleton (R). Hans motivasjon var å hindre det kan kaller «urettferdige fordeler», skriver Atlanta Journal.
– Loven (The Student Athlete Protection Act) er utformet for å sikre at biologiske gutter kun kan konkurrere i idrett mot andre biologiske gutter, og vice versa for jenter, sier Singleton, som mener en slik lov vil sikre at alle elever gis muligheten til en rettferdig konkurranse.

Aktivisten Jeff Graham fra LGBTQ-organisasjonen «Georgia Equality» kritiserer forslaget, og kaller det et angrep på transkjønnet ungdom.
– Å introdusere en slik lov er helt klart et forsøk på å fornekte menneskeligheten og eksistensen til transkjønnede mennesker og et angrep på de aller mest sårbare elevene, som er transkjønnet ungdom, sier Graham.

Lignende lovforslag er fremmet i Tennessee og Washington State. Og i er Massachusetts er det fremmet et lovforslag som vil gjøre det å bistå barn i å bli transkjønnede straffbart som barnemishandling. Så man kan ane signaler på en motreaksjon mot transaktivismen.

Singleton kjenner ikke til noen i Georgia som vil bli berørt av en slik lov på nåværende tidspunkt, men han vil likevel at loven skal innføres før dette blir et problem.

Eksemplene på gutter og menn som konkurrerer i kvinneidrett er mange, og stadig flere reagerer på denne utviklingen, som var helt utenkelig bare for noen få år siden.

Vi har tidligere skrevet om den biologiske mannen Rachel McKinnon, som vant VM i banesykling for kvinner to år på rad. Og i USA knuste Cece Telfer all motstand i det nasjonale studentmesterskapet i 400 meter hekk. Selv South Park har parodiert dette fenomenet.

De som protesterer, som den britiske svømmeren Sharron Davies, blir kalt transfobisk og trakassert på det groveste av transaktivistene.

Den britiske forfatteren Douglas Murray har spekulert i om kanskje dette fenomenet – kravet at menn skal kunne konkurrere mot kvinner – er akkurat tilstrekkelig idiotisk og hårreisende til at den enorme fremgangen til transaktivistene kan snus.

Andre mener at den pågående corona-krisen også kan påvirke holdninger til identitetspolitikken generelt og transaktivisme spesielt.

Nedenfor kan du se en film som viser hvor vanskelig situasjonen er for unge, ambisiøse kvinnelige utøvere som må se seg knust i urettferdig konkurranse mot gutter og menn.

https://youtu.be/NIlq85dL0C4

Link: https://xstra.no/flere-stater-i-usa-vil-nekte-menn-a-konkurrere-i-kvinneidrett/