Oppsiktsvekkende kraftig avkjøling av verdenshavene !

Started by frankolsen, 31.05.2020, 11:29:01

Previous topic - Next topic

frankolsen

Quote from: Telehiv on 24.06.2020, 11:39:47


Så vidt jeg har hørt er Australia omgitt av hav, jfr, denne trådens tittel  ;)

Ja havet sør for Australia og også resten av Sørishavet er kaldt:
https://climatereanalyzer.org/wx/DailySummary/#sstanom

ConTrari1

Quote from: Telehiv on 24.06.2020, 11:39:47

Så vidt jeg har hørt er Australia omgitt av hav, jfr, denne trådens tittel  ;)

Og jeg som trodde Australia var omgitt av øl, det flyter jo så mye av det der nede. Skulle gjerne lagt inn link til en interessant artikkel, men den finner jeg ikke igjen; Australske myndigheter går nå til aksjon mot "miljø"verngrupper og gir dem mye av skylden for uansvarlig mangel på forebyggende tiltak, som i naturvernets navn har vært sterkt medvirkende til de katastrofale brannene. Det er på tide at de grønne blir stilt til ansvar.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Apropos at historieløse og useriøse klimaalarmismemiljø i disse dager har funnet et sted i Sibir med sterk lokal varme (som da som vanlig blir til et globalt bevis for CO2-hypotesen, samtidig som man underslår at lenger sør i Sibir er det nå uvanlig kaldt for årstiden...), så får vi da følge opp med tilsvarende like dustete cherry-picking for Australia:

- selv iflg NOAAs varmekjære og UHI-ignorerende Global Data Tool, så har det australske kontinent satt hele 110 nye dagsrekorder for LAVE temperaturer i mai 2020 - mens det bare ble registrert 7 rekorder for HØYE dagstemperaturer.



Konklusjon: CO2-hypotesen er like falsifisert i Australia som den er bevist av at noen har funnet et varmt termometer i Sibir et sted.
Det er jo på dette paniske nivået "klimaforskningens" vulgærtilstand befinner seg i våre dager.




ConTrari1

#18
"Skippy on Ice", det var lettere for Bambi, selv om Skippy har store baklabber. Og halen skal man være forsiktig med å bruke, husk eventyret om reven som lærte bjørnen å fiske:

http://runeberg.org/folkeven/128.html

det var vel slik de stakkars isbjørnene mistet halen også?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.