Sensurert og plukket fram igjen

Started by Bebben, 20.05.2020, 20:52:16

Previous topic - Next topic

Bebben

Nettstedet altcensored.com har spesialisert seg på å publisere slikt som blir sensurert på YouTube og andre steder.

Her kan man finne både hummer og kanari... som svenske nazister, men også en god del videoer av og om for eksempel Tommy Robinson og Carl Benjamin aka Sargon of Akkad. Litt klima finner man også, har ikke sjekket ut noe ennå.

Lesere av klimadebatt.com antas å være laget av robust materiale og utrustet med en god dose skepsis, så de fleste av oss tåler sikkert å ta en titt selv uten å måtte oppsøke trygge soner.
Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

Telehiv

#1
Flott du minner om dette, Bebben!
Her finner vi bl.a. John L. Casey sitt drøye timen foredrag fra 2014, der også han viser til de neste 30 kalde årene en kaldere sol indikerer (jfr. Zharkova & de) fra ca 30 min ut i foredraget.
Link: https://altcensored.com/watch?v=tjGPxZUm52A

Casey er bl.a. kjent for bøkene Dark Winter og Cold Sun og har argumentert mye for at det er den kommende kalde perioden verden bør bekymre seg for. Egentlig er dette foredraget et lite stunt som er omtrent like dramatisk rigget som når varmistene skremmer enker og faderløse med ukontrollert oppvarming, for her dramatiserer Casey hvordan verden vil slite i de kommende kalde tiårene. Ser ut som han er invitert av The Tea Party og de representerte for noen år tilbake på mange måter den ekstreme motpolen til varmistenes propagandamesser. Og i god amerikansk tradisjon oppfordres det avslutningsvis til kollekt for den gode sak. Som hos St. Greta og Naomi....

Igjen, det er bare å vente å se: Jeg kan ikke se noen settled science på noen side her. Men som jeg har tatt opp på en lang tråd at nyere solforskning og indikasjoner på et nytt solminimum fra 2030-tallet synes å vinne stadig mer terreng. Selv NASA har jo lagt ut grafer som samsvarer med de nevnte solforskeres framtidsscenarier nå.

Casey har ikke selv noen egenforskning på nivå med f.eks. Zharkova, Soon, Scafetta et al, men han kolporterer altså en god del av de konsekvensene en evt. mye kaldere fase vil medføre. La oss håpe at det ikke blir SÅ kaldt  8)