Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

Telehiv

#705
Quote from: translator on 21.12.2021, 13:15:55
Men så kommer jeg over dette:

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606&tab=PCTBIBLIO

Dette fremstår som et patent, og i forklaringen til figuren står det:
QuoteThe cryptocurrency system communicatively coupled to the device of the user may verify if the body activity data satisfies one or more conditions set by the cryptocurrency system, and award cryptocurrency to the user whose body activity data is verified.

Jeg forsøker meg på en tolkning: "Ved hjelp av 'body activity data' er systemet i stand til å belønne brukeren med kryptovaluta." Er jeg fullstendig på jordet her eller?

Hehe, jeg handler i et par krypto-relaterte aksjer på børs. Men ikke slik at jeg ønsker å være direkte eksponert for de tildels sterke svingningene i kryptovaluta. Jeg er mer på mining- og filecoin storage providing-siden, og der er som kjent energitilgang (og kostnaden på dette) viktig.
Og ja, jeg tolker dette patentet til at det dreier seg om å konvertere fysisk aktivitet til kryptovaluta, altså som energiinput, da?. Ser ut til at det er Microsoft som er patenteier, så det er kanskje ikke helt på vidotta dette? 
J
Hehe, jeg ser for meg en fyr som tar treningsøkta på en trimsykkel koblet til en energimottaker...?! Vel, hvis mange nok holder på sånn...?

Noen andre her som handler i krypto?
Uten at noen skal ta dette som annet enn en opplysning er det et par selskaper på OSE som kan bli interessante framover på de nevnte områder; og jeg har særlig mekket en del rundt med DLTX. I dag (akkurat nå) tar den en runde opp igjen, så den har jeg hatt, og har, mye moro med.

De ulike nye "kryptoindustriene" er meget interessant å følge utviklingen på, og de som ønsker å se om jeg vil fortsette å ha lykke med denne får bare følge med på Oslo Børs :-)


Water

#706
Litt lesestoff fra antatt oppegående fagfolk finnes her: https://doctorsandscientistsdeclaration.org/

Sitat:

WHEREAS, in considering the risks vs. benefits of major policy decisions, thousands of physicians and medical scientists worldwide have reached consensus on three foundational principles;

NOW THEREFORE, IT IS:

RESOLVED, THAT HEALTHY CHILDREN SHALL NOT BE SUBJECT TO FORCED VACCINATION (view supporting evidence)

Negligible clinical risks from SARS-CoV-2 infection exist for healthy children under eighteen.
Long term safety of the current COVID vaccines in children cannot be determined prior to instituting such policies. Without high-powered, reproducible, long term safety data, risks to the long-term health status of children remain too high to support use in healthy children.
Children risk severe, adverse events from receiving the vaccine. Permanent physical damage to the brain, heart, immune and reproductive system associated with SARS-CoV-2 spike protein-based genetic vaccines has been demonstrated in children.
Healthy, unvaccinated children are critical to achieving herd immunity. Natural immunity is proven to tolerate infection, benefiting community protection while there is insufficient data to assess whether Covid vaccines assist herd immunity.

RESOLVED, THAT NATURALLY IMMUNE PERSONS RECOVERED FROM SARS-CoV-2 SHALL NOT BE SUBJECT TO ANY RESTRICTIONS OR VACCINE MANDATES (view supporting evidence)

Natural immunity is the most protective, and longest-lasting solution against the development of COVID-19 disease and its more serious outcomes.
Naturally immune persons are at the lowest risk of transmission, thus should not be subject to travel, professional, medical or social restrictions.
Natural immunity provides the best source of herd immunity, a condition necessary for eradicating the Covid virus.

RESOLVED, THAT ALL HEALTH AGENCIES AND INSTITUTIONS SHALL CEASE INTERFERING WITH PHYSICIANS TREATING INDIVIDUAL PATIENTS (view supporting evidence)

Early intervention with numerous, available agents has proven to be safe and effective, and has saved hundreds of thousands of lives.
No medicine already given regulatory approval shall be restricted from "off-label" use, particularly during this global humanitarian crisis caused by a rapidly mutating virus, which requires quick to adopt treatment strategies.
Health agencies shall be prohibited from interfering with physicians prescribing evidence-based treatments they deem necessary, and insurance companies must cease blocking payments for life-saving medicine prescribed by doctors.

RECOMMENDED LEGISLATIVE OR EXECUTIVE ACTION:

We believe that violating any of these three principles unnecessarily and directly risks death to our citizens. We hereby recommend the leaders of states, provinces and nations legislate or take executive action to prohibit the three practices described above.


Telehiv

Quote from: Water on 25.12.2021, 22:38:29
Litt lesestoff fra antatt oppegående fagfolk finnes her: https://doctorsandscientistsdeclaration.org/

Hei Water,
ja, det er sterke meningsbrytninger rundt temaet vaksine vs. ulike medisiner som du bringer inn her.
I dokumentet du lenker til finner vi bl.a. den norske overlegen Eivind Vinjevoll på underskriftslisten. Vinjevoll har vært i media flere ganger siste året her hjemme rundt debatten vaksine vs. ulike medisiner. Her er en artikkel i Aftenposten 18. juni i år der han uttaler seg:

Lenke: https://www.aftenposten.no/norge/i/x3KjBp/leger-oppgitt-over-ensidig-fokus-paa-vaksiner-mener-omstridt-medisin-k


Water

Ja, det er sterke meningsbrytninger og som reduksjon av CO2 er for klimasaken er massevaksinering for "pandemisaken". Nyansering og andre tilnærminger er det lite av. Fant også Vinjevoll på lista og Robert Malone.


Telehiv

#709
Det er dessverre økende uro rundt hjerteskader og dødsfall relatert til vaksiner, og at så mange idrettsfolk har blitt rammet av hjerteproblemer. Nå meldes om enda to som har kollapset under idrettsutøvelse:
https://resett.no/2021/12/27/to-spillere-dode-etter-kollaps-pa-fotballbanen/

Hos Steigan vises det til en israelsk undersøkelse om 500% økning i tallet på FIFA-spillere som døde av plutselig hjerteinfarkt i 2021: https://steigan.no/2021/12/stor-okning-i-fifa-spillere-som-dor-av-plutselig-hjertestans/

Med tiden vil man vel forhåpentligvis få avklart hvor mye som kan kobles til vaksiner.
Men selvsagt har noen allerede laget en video rundt saken:

Lenke: https://www.bitchute.com/video/Mi6lU4Nr30y8/


translator

#710
I dette programmet forteller sopran Pernilla Ingvarsdotter om hvilke vanskeligheter hun har fått etter at Sverige innførte vaksinepass:

QuotePernilla Ingvarsdotter är sopran med lång erfarenhet som artist. I detta samtal med Mikael Willgert berättar hon om hur nya svårigheter har uppstått kopplat till Covid och till vaccinpass. Hon har en autoimmun sjukdom som gör att hon inte kan låta vaccinera sig och även om betalda artister är undantagna från regeln om covidpass har det hänt att andra personer har blivit så rädda för ovaccinerade att de inte kan delta i samma evenemang.

Hon berättar också om ett samtal med en kyrkoherde som infört ett krav om att alla ska vara vaccinerade.
Pernilla ser passen som ett kontrollverktyg. Det började med åtgärder för riskgrupper och därefter ska alltfler omfattas av vaccinationerna. Det vi ser är de små stegens tyranni som har lett fram till vaccinpassen.

Vad är det som gör att människor så gärna vill ta avstånd och utesluta andra? Vi behöver hitta tillbaka till det mänskliga, att hitta den "mänskliga knappen".

https://swebbtv.se/w/6bDeTYhTWVHht3zofUAF96
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#711
Quote from: Telehiv on 21.12.2021, 14:18:55
Quote from: translator on 21.12.2021, 13:15:55
Men så kommer jeg over dette:

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606&tab=PCTBIBLIO

Dette fremstår som et patent, og i forklaringen til figuren står det:
QuoteThe cryptocurrency system communicatively coupled to the device of the user may verify if the body activity data satisfies one or more conditions set by the cryptocurrency system, and award cryptocurrency to the user whose body activity data is verified.

Jeg forsøker meg på en tolkning: "Ved hjelp av 'body activity data' er systemet i stand til å belønne brukeren med kryptovaluta." Er jeg fullstendig på jordet her eller?

Hehe, jeg handler i et par krypto-relaterte aksjer på børs. Men ikke slik at jeg ønsker å være direkte eksponert for de tildels sterke svingningene i kryptovaluta. Jeg er mer på mining- og filecoin storage providing-siden, og der er som kjent energitilgang (og kostnaden på dette) viktig.
Og ja, jeg tolker dette patentet til at det dreier seg om å konvertere fysisk aktivitet til kryptovaluta, altså som energiinput, da?. Ser ut til at det er Microsoft som er patenteier, så det er kanskje ikke helt på vidotta dette? 

Dette patentet handler ikke om kryptovaluta som sådan, men noe mye verre. Nå har Hans Rustad utdypet det. Anbefaler deg og andre her å lese hele artikkelen (min uthevning):

USA har allerede lover mot forebygging av bioangrep. I den digitale verden bygges «integrerte løsninger». Hvem kunne tenkt seg at kroppsfunksjoner og kryptovaluta kunne kobles sammen? Vi skal lære å tenke på en helt nye måte.

With the increased use of contactless payment, Microsoft in March filed a patent (No. 060606) for a cryptocurrency system linked to body activity data such as brain waves and body heat, moving closer towards a cashless economy in light of the Covid-19 contagion.

Indeed, Congress's recently proposed TRACE Act (H.R. 6666) to trace and quarantine potential Covid-19 infected persons, if passed, would be further augmented by blockchain-enabled digital ID linked to records of immunization and body-activity enabled cryptocurrency system. H.R.6666 is related to the 2003 Biological, Chemical, and Radiological Weapons Countermeasures Research Act (S. 666) on state response to maintain public safety during bioterror or pandemic emergencies.


https://www.document.no/2021/12/26/bill-og-melinda-gates-foundation-vil-redesigne-verden/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#712
Den tyske advokaten Reiner Fuellmich, som sammen med en corona-komite av tyske medisinere har utført over 160 intervjuer og konferanser med leger og eksperter over hele verden, har gitt et nytt intervju alle bør få med seg:

QuoteI et nytt podcast-intervju med australske Maria Zeee gir advokat Reiner Fuellmich en oppdatering om status i Nuremberg 2.0.

I intervjuet forteller Fuellmich at den tyske corona-komitèen har overveldende bevis i rettssaken som er under forberedelse, og gir mye av æren for arbeidet med bevisene til Dr Michael Yeadon.

​"De prøver å drepe så mange mennesker som mulig uten at noen legger merke til det", sier han og hevder at det opereres med ulike doser og pauser mellom giftinjeksjonene. På spørsmål om hvorfor svarer han slik: "Hvis de hadde brukt de dødelige dosene fra starten ville alle blitt drept. De prøver å finne ut hvordan de kan forårsake mye skade uten at folket forstår hva som skjer." Han legger ikke skjul på at han er overrasket over nivået av ondskapsfullhet.

Fuellmich opplyser at eliten ikke gjør dette for penger da de har altfor mye penger fra før som er stjålet fra folket. Men de bruker penger for å "kjøpe" politikere, journalister, leger, og advokater. De bruker to verktøy for å kontrollere folket;
- penger for å bestikke
- utpressing

http://www.ninacappelen.com/blogg/adv-fuellmich-en-internasjonal-rettssak-starter-om-2-uker
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

Nå som også enkelte norske journalister (som Tone Sofie Aglen i VG https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/XqpEng/norge-paa-bristepunktet?fbclid=IwAR3gJVDwCTVxpSZy1pSOzQYWfxCA8xnhVsfHETQDKQHAvMwhlAksCuzBmTs ) har begynt å forsiktig stille kritiske spørsmål til begrunnelsen for nedstengningene, gir document.no et intervju med lege Peter Dvergsdal.

Han sier det som skjer med mennesker nå kan sammenlignes med dyr som beveger seg i flokk. Flokken har ingen tanker, og dermed beveger hele flokken seg i samme retning etter det som satte det hele i gang, nemlig Kina. Flokken bare beveger seg, den skjønner ikke diktatur og den skjønner ikke demokrati. Man "glemmer" basale kunnskaper når flokken beveger seg og hele helseapparatet og myndighetene er en del av flokken. Og dette er et grunnleggende instinkt, for den som ikke beveger seg sammen med flokken blir tatt av rovdyr. Slik er det iallfall i dyreverdenen. Er det annerledes for oss?

https://www.document.no/2022/01/07/doctv-live-noe-er-riv-ruskende-galt/

"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Water


stjakobs

Jeg hadde en liten opptelling på grunnlag av offisielle tall. Pr. 7.januar ser sammenligningen mellom Uttar Pradesh og Norge slik ut.

En kort sammenfatning:

Uttar Pradesh - 240 millioner innbyggere - 2 coronadødsfall siden julaften - 35% fullvaksinerte


Norge - 5,49 millioner innbyggere - ca 70 coronarelaterte dødsfall siden juleaften - 75% fullvaksinerte

Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly and applying the wrong remedies.

Ex-administrator

#716
Quote from: stjakobs on 09.01.2022, 20:40:41
Jeg hadde en liten opptelling på grunnlag av offisielle tall. Pr. 7.januar ser sammenligningen mellom Uttar Pradesh og Norge slik ut.

En kort sammenfatning:

Uttar Pradesh - 240 millioner innbyggere - 2 coronadødsfall siden julaften - 35% fullvaksinerte


Norge - 5,49 millioner innbyggere - ca 70 coronarelaterte dødsfall siden juleaften - 75% fullvaksinerte

New Delhi Television meldte i går at smittetallene i Uttar Pradesh plystrer til himmels nå de siste dagene: 1,300% Jump In Daily Covid Cases

Så da er det nok mer interessant å se på dødstallene der om en måneds tid. Artikkelen melder også at 53 % av de voksne er fullvaksinerte, ikke 35 %.

EDIT: Uttar Pradesh har 12 Covid-dødsfall de siste 4 dagene.

Telehiv

Quote from: Administrator on 10.01.2022, 08:53:54
Quote from: stjakobs on 09.01.2022, 20:40:41
Jeg hadde en liten opptelling på grunnlag av offisielle tall. Pr. 7.januar ser sammenligningen mellom Uttar Pradesh og Norge slik ut.

En kort sammenfatning:

Uttar Pradesh - 240 millioner innbyggere - 2 coronadødsfall siden julaften - 35% fullvaksinerte


Norge - 5,49 millioner innbyggere - ca 70 coronarelaterte dødsfall siden juleaften - 75% fullvaksinerte

New Delhi Television meldte i går at smittetallene i Uttar Pradesh plystrer til himmels nå de siste dagene: 1,300% Jump In Daily Covid Cases

Så da er det nok mer interessant å se på dødstallene der om en måneds tid. Artikkelen melder også at 53 % av de voksne er fullvaksinerte, ikke 35 %.

EDIT: Uttar Pradesh har 12 Covid-dødsfall de siste 4 dagene.

Hvordan går det i Afrika?
Der var vel situasjonen at det er lav vaksinering men også lave dødstall?
Noen endring rundt det?



stjakobs

#718
QuoteNew Delhi Television meldte i går at smittetallene i Uttar Pradesh plystrer til himmels nå de siste dagene: 1,300% Jump In Daily Covid Cases

Så da er det nok mer interessant å se på dødstallene der om en måneds tid. Artikkelen melder også at 53 % av de voksne er fullvaksinerte, ikke 35 %.

EDIT: Uttar Pradesh har 12 Covid-dødsfall de siste 4 dagene.

Jeg ser at det kommer inn etteranmeldt tall, men en økning fra 2 eller 4 på en måned (fra julaften) og plutselig nå
9 eller 10 nye i ettertid gir selvsagt et stort prosent-tall. Jeg har forholdt meg til denne statistikken som oppgir absolutt-tallene: https://www.citypopulation.de/en/india/covid/IND09__uttar_pradesh/

Prosenten av vaksinerte finnes her: https://covid19.healthdata.org/india/uttar-pradesh?view=vaccinations&tab=trend

53% har minst en dose vaksine, står det. Det er ikke det samme som fullvaksinert.
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly and applying the wrong remedies.

Ex-administrator

Quote from: stjakobs on 10.01.2022, 13:12:25
53% har minst en dose vaksine, står det. Det er ikke det samme som fullvaksinert.

Da blander du avsnitt. Her er sitatet fra artikkelen:
Quote...only 53 per cent adults having received their second vaccine dose.