Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Quote from: Administrator on 10.12.2021, 10:49:56
Quote from: ConTrari1 on 10.12.2021, 09:23:35
Quote from: Administrator on 09.12.2021, 12:08:18

Jeg er enig i at hvis dette har skjedd, er det en skandale, og bør føre til avskjedigelse av den nevnte sykepleieren (eventuelt hans overordnede dersom han ble beordret til det).

Men synes du ikke denne saken er noe rar? Jeg blir sittende med en endeløs rekke av spørsmål.

  • Saken er ikke omtalt av noen aviser! Jeg mener faktisk at flere norske aviser hadde tatt tak i dette rimelig kjapt.
  • Hvorfor legger hun ut et skjermbilde av en tekstmelding og sier at det har faren lagt ut på Facebook?
  • Hvorfor er det ingen vitner (blant de "mange" som var til stede) som har reagert på at sykepleieren etter sigende skal ha forsøkt å dra en pasient med bekkenbrudd ut av en rullestol?
  • Hvorfor i all verden dro hun hjem??? og hvordan?
  • Hvorfor protesterte ikke typen hennes høylytt der og da?
  • Hvis han ikke var der lenger, hvordan kom hun seg hjem?
  • Hvorfor er hun SITTENDE hvis bekkenet er brukket?????

Dette er bare noen få av de spørsmålene jeg har til denne saken. Kan du si at du synes at alt fremstår troverdig her?

Dette må være det snodigste -men ikke snedigste- forsøk på bortforklaring jeg noen gang har sett. Hvorfor spør du ikke Cathrine Johansen selv, sidn du er så enormt nysgjerrig på alle slags detaljer i saken? Det kan tenkes -men ikke særlig sannsynlig?- at du vil anse henne som en troverdig kilde.

Har du nå forstått hvor viktig og verdifull Ivermectin er for profylaktisk og tidlig behandling?

Den Japan/Ivermectin-historien du la ut er bare vås. Min utfordring står fortsatt: Finn en offisiell uttalelse fra Japan på at de har begynt med Ivermectin før nedgangen i tilfeller kom. Burde jo være lett å finne, jeg har funnet NADA. Jeg har derimot funnet flusst med artikler som viser at de IKKE har tatt det i bruk.

PS: Burde du ikke også lure på hvorfor nedgangen er i antall tilfeller? Det er vel antall dødsfall som bør gå ned alene, ikke antall tilfeller? Eller mener du at Ivermectin også hjelper mot smitte?

Jeg har vurdert å sende et spørsmål til Cathrine ja, men det er ikke min jobb. Jeg ser ikke at noe godt kan komme ut av det. Jeg bare konstaterer at det er mye som er "off" i denne historien, samt at ingen aviser har skrevet om saken. Jeg kjenner rett og slett ingen som hadde dratt hjem fra et sykehus med brukket bekken. Inntil vi hører noe mer, går jeg ut fra at det må være en annen side av denne historien, og da blir det så personlig at jeg ikke synes jeg skal plage henne med en henvendelse.

Jeg sender en e-post til sykehuset for å høre om de kommer med en uttalelse  etter hvert.

Og jeg konstaterer at du fortsatt klamrer deg til påskudd for å gruse alt som kan skade det offisielle narrativet om Corona. Hva er du redd for? Har du økonomiske eller andre interesser i legemiddelindustrien? Unnskyld at jeg spør, men jeg begynner virkelig å lure.

Her har du noe mer "vås" å tygge på:

An elderly COVID-19 patient has recovered after a court order allowed him to be treated with ivermectin, despite objections from the hospital in which he was staying, according to the family's attorney.

Dette er virkelig stygt. Den 71-årige Sun Ng kom til USA fra Hong Kong for å besøke familien. Etter noen dager fikk han Corona og ble innlagt, tilstanden forverret seg raskt og han havnet på respirator. Hans datter undersøkte om det fantes annen behandling, og foreslo Ivermectin.

But against the daughter's wishes, the hospital refused to administer ivermectin and denied access to a physician willing to administer it.

The daughter went to court on her father's behalf and on Nov. 1, Judge Paul M. Fullerton of the Circuit Court of DuPage County granted a temporary restraining order requiring the hospital to allow ivermectin to be given to the patient. The hospital refused to comply with the court order.


Sykehuset strittet i mot så mye de kunne og det måtte en ny runde i retten til før Ivermectin ble godtatt.

At a subsequent court hearing on Nov. 5, Fullerton said one physician who testified described Sun Ng as "basically on his death bed," with a mere 10 to 15 percent chance of survival. Ivermectin can have minor side effects such as dizziness, itchy skin, and diarrhea at the dosage suggested for Ng, but the "risks of these side effects are so minimal that Mr. Ng's current situation outweighs that risk by one-hundredfold," Fullerton said.

The judge issued a preliminary injunction that day directing the hospital to "immediately allow ... temporary emergency privileges" to Ng's physician, Dr. Alan Bain, "solely to administer Ivermectin to this patient."


Det måtte altså en rettskjennelse til for at faren overlevde, for etter en tid med Ivermectin ble han utskrevet. Historien viser hvor umenneskelig brutalt helsevesenet kan oppføre seg dersom deres status blir truet. Pasientenes ve og vel er ikke av interesse, ser det ut til.

Har du noen kommentar til at 200 personer i Kongressen i USA er behandlet med bl.a. Ivermectin? Eller at legemiddelet står på WHOs liste over essensielle medisiner?

https://www.theepochtimes.com/dying-covid-19-patient-recovers-after-court-orders-hospital-to-administer-ivermectin_4130754.html
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

Quote from: ConTrari1 on 10.12.2021, 11:59:15
Og jeg konstaterer at du fortsatt klamrer deg til påskudd for å gruse alt som kan skade det offisielle narrativet om Corona. Hva er du redd for? Har du økonomiske eller andre interesser i legemiddelindustrien? Unnskyld at jeg spør, men jeg begynner virkelig å lure.

Vår administrator har helt frivillig inntatt en "komiske Ali"-rolle på dette forumet. Om han gjør det fordi det er morsomt eller av andre grunner vet jeg ikke, men jeg anbefaler å ikke bruke så mye tid på ham.

Globalistene styrer både galskapen med klima og covid, og en viktig grunn til at de kan gjøre det er at de også kontrollerer mediene og domstolene:

I en video fra et nylig møte i Polen redegjorde advokatene Reiner Fuellmich og Viviane Fischer om det kommende rettsoppgjøret som av mange blir omtalt som «Nürnberg 2.0». Mange har forventninger om at det vil bli gjennomført en rettssak i en internasjonal domstol der de kriminelle globalistene som står bak Covid-svindelen vil bli tiltalt. Fuellmich, som selv har lang fartstid som strafferettsadvokat, understreket at rettssystemet eies og kontrolleres av globalistene, noe som gjør at et rettferdig rettsoppgjør ikke vil finne sted i dagens domstoler, uavhengig av om det skjer i Tyskland, USA, eller andre land.

«Den eneste måten å få slutt på dette på er at folket reiser seg og forteller myndighetene at nok er nok. Det blir ikke domstolene. Domstolene, kanskje vi kan bruke dem til å rydde opp. Men jeg er redd de ikke engang er gode nok til det. Fordi de er så infiltrert av den andre siden at vi må sette opp et helt nytt rettssystem.»


Det betyr ikke at Fuellmich og hans samarbeidspartnere ikke kommer til å fortsette arbeidet med å forberede rettssaker som vil ligne på de opprinnelige Nürnberg-rettssakene. Advokaten opplyser at det vil være ekte dommere, ekte advokater og ekte vitner, men juryen vil være folket som kan følge rettssakene via livestream. Fuellmich forventer at dette vil skje snart, og senest innen utgangen av året.

Advokaten var imidlertid tydelig på at rettferdighet IKKE ville skje gjennom dagens rettssystem, særlig ikke i Tyskland. Hans omfattende erfaring med å prosedere i korrupte domstoler har også lært ham at politikerne bare er marionetter, og at de virkelig kriminelle er en liten gruppe svært velstående mennesker som trekker i trådene, og at det er disse menneskene som må bli stilt til ansvar. De opprinnelige Nürnberg-rettssakene etter andre verdenskrig brakte ikke rettferdighet mot globalistene som finansierte begge sider av krigen ettersom de rike lederne av selskaper som IBM og Ford aldri ble stilt for retten. De ble heller aldri dømt for deres forbrytelser mot menneskeheten som tillot Hitler og nazismen å komme til makten. Noen av de nazistiske legene som bare «fulgte ordre» ble dømt og henrettet, men de som ga ordrene ble det ikke.

Det er ingen flere konspirasjonsteorier igjen. De har alle blitt sanne, og er ikke lenger teorier.


– Reiner Fuellmich

Fuellmich avslutter med å si: Stå opp og be dem dra til helvete. For det er der de kommer fra! 

https://steigan.no/2021/12/adv-fuellmich-rettferdighet-vil-ikke-komme-gjennom-domstolene-men-av-folket-som-reiser-seg/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

#677
"Jeg er skyldig!" Teknikkene fra Maos tid, og ikke minst fra en mørk tysk fortid, dukker opp igjen:

Children in Germany are put through the ritual humiliation of going to the front of their classroom and stating their vaccination status.

The vaccinated are applauded.

The unvaccinated have to explain why they haven't taken the jab.


Jeg vet ikke hvor utbredt dette er, men bare det å misbruke barn på den måten ett eneste sted i Tyskland kan få nakkehårene til å reise seg...i påvente av nakkeskudd for de "urene"?

Reporteren forteller også om skremmende episoder i Berlin, der kaffebarer som delte ut gratis kaffe til både vaksinerte og uvaksinerte ble angrepet av en mobb, visstnok initiert av avisen Tagesspiegel. "Sturmabteilung, vorwärts! Kein ungeimpfte erlaubt hier!""

Ingenting vil overraske meg lenger når det gjelder tilbakefall til landets dystre fortid, og man må dessverre spørre seg: Var nazi-regimet en kortvarig irrgang, eller uttrykk for en dyptliggende hang til diktatur?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/12/ritual-humiliation-children-germany-kids-forced-go-front-class-state-vaccination-status-unvaccinated-applauded/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Du store, enda en avisartikkel som ikke lanserer omicron som endetiden:
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2021/12/12/7788284/omikron-varianten-fremstar-som-en-mildere-sykdom

Ellers har det jo vært forskere ute tidligere og ment at omicron peker mot at epidemien brenner ut av seg selv:
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/04/195806984/lege-omikron-kan-vaere-slutten-pa-pandemien

Den sterkeste gruppen som fremdeles ikke ønsker å nedtone er selvsagt farmabransjen og dens medløpere, som ser framtidige superinntekter minke om politikerne begynner å vedta mindre kostbare håndteringsprogrammer.

Vi får bare følge med hvor FHI vil plassere seg etter hvert? Hittil har de danset veldig tydelig i Big Pharma-takt, men de har jo også vist positive tegn til egentenkning tidligere, jfr. AstraZenica-saken.






ConTrari1

#679
Quote from: Telehiv on 12.12.2021, 10:44:04
Du store, enda en avisartikkel som ikke lanserer omicron som endetiden:
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2021/12/12/7788284/omikron-varianten-fremstar-som-en-mildere-sykdom

Ellers har det jo vært forskere ute tidligere og ment at omicron peker mot at epidemien brenner ut av seg selv:
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/04/195806984/lege-omikron-kan-vaere-slutten-pa-pandemien

Den sterkeste gruppen som fremdeles ikke ønsker å nedtone er selvsagt farmabransjen og dens medløpere, som ser framtidige superinntekter minke om politikerne begynner å vedta mindre kostbare håndteringsprogrammer.

Vi får bare følge med hvor FHI vil plassere seg etter hvert? Hittil har de danset veldig tydelig i Big Pharma-takt, men de har jo også vist positive tegn til egentenkning tidligere, jfr. AstraZenica-saken.

Spagaten blir dypere når Omicron snakkes ned (ennå ikke påvist noe dødsfall av denne?), samtidig som styresmaktene er låst fast i et tiltak-regime som blir stadig mer hult og uforståelig. Har noen noen gang dokumentert mindre spredning av en sykdom fordi man stanser skjenking ved midnatt? Jeg er så feig at jeg følger reglene og går med bleia, men kommer nå til å dra den litt opp over munnen, som beskyttelse mot lungeskader. Hvis noen bryr seg sier jeg bare å ja det er sant, tusen takk, drar den ned og opp igjen neste øyeblikk.

Litt blandet drops her: Dette er en leserkommentar hos Breitbart, uten kilde, men relevant i lys av det svært raske og uventede kanslerskiftet i Østerrike:
LuciusAnnaeusSeneca
Shortly after Karl Nehammer became Chancellor, he met with a predecessor Interior Minister, Herbert Kickl, head of the FPO, and it is likely that the new anti-COVID law, and other measures on the books, were discussed. Nehammer has said that the anti-COVID regime cannot last; the question is how he can wind things down without taking flack from the Austrian left, or face sabotage of his agenda by the Greens, his OVP party's partner in government.


https://www.breitbart.com/europe/2021/12/10/fears-new-austrian-law-could-be-used-to-imprison-unvaccinated-for-up-to-a-year/

Og et nytt eksempel på vårt oppskrytte helsevesen:
Line Kyvik (40) fikk allergisk sjokk etter Pfizer:
– Før stikket sa jeg at jeg er allergisk mot Penicillin, og har kronisk elveblest.
– Det går så fint, mente sykepleieren.
FHI: «Alle virksomheter som vaksinerer skal ha gode rutiner for opplæring og det skal være skriftlige prosedyrer for håndtering av anafylaktiske reaksjoner som alle vaksinatører skal kjenne til.»
– Fire minutter etter Pfizer-vaksinen kjenner jeg prikking og bølger i kroppen. Så blir alt svart. Da jeg våkner, kan jeg verken røre hodet eller overkroppen. Jeg trilles i rullestol til observasjon. Først etter en time kommer legen. Plutselig får jeg et anfall av anafylaksi. (Livstruende, allergisk sjokk.) Det har da gått 70 minutter siden stikket. I stedet for å bli utredet for den alvorlige allergien, ville de gi Line dose to av Pfizer. Les Lines historie.


https://derimot.no/skyldes-det-vaksineringen-etter-august-i-ar-har-vi-en-ukentlig-overdodelighet-sml-med-tidligere-ar/

Håper det blir pasientskade erstatning på Line og straffesak mot sykepleieren. Mitt tips til jusstudenter er å spesialisere seg på Corona-juss.

Og en ny sang; "You can shove your vaccine mandate up your a**", først solo og til slutt med stort kor i London. Merk at New Zealands "sjef-terrorinne" også får sin dose. Fra Jo Nova:

Meanwhile on a different battle, a new protest variant has appeared
All around the world, apparently, the people are singing.

It starts a bit slow, but at the 45 second mark, there's the "Hardware Store" version, then at 1 minute — the London massed choir rendition, strangely civilized and offensive at the same time.

It is as crass as it sounds.


https://joannenova.com.au/2021/12/new-protest-variant-emerges/

PS Ikke fortell dette til Pfizer! De kan få ideer...

PPS Må jo slenge på denne også:
New Pfizer Punch Card Lets You Get Free Sub Sandwich Every 10th Booster

While the sub sandwich deal is great, Pfizer was quick to remind customers that the vaccine still doesn't actually stop you from getting COVID no matter how many boosters you get. "Yeah, the sub sandwich is actually the only benefit, if we're being honest here."

https://babylonbee.com/news/new-pfizer-punch-card-lets-you-get-10th-booster-free




Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Ex-administrator

Quote from: ConTrari1 on 10.12.2021, 11:59:15
Quote from: Administrator on 10.12.2021, 10:49:56
Quote from: ConTrari1 on 10.12.2021, 09:23:35
Quote from: Administrator on 09.12.2021, 12:08:18

Jeg er enig i at hvis dette har skjedd, er det en skandale, og bør føre til avskjedigelse av den nevnte sykepleieren (eventuelt hans overordnede dersom han ble beordret til det).

Men synes du ikke denne saken er noe rar? Jeg blir sittende med en endeløs rekke av spørsmål.

  • Saken er ikke omtalt av noen aviser! Jeg mener faktisk at flere norske aviser hadde tatt tak i dette rimelig kjapt.
  • Hvorfor legger hun ut et skjermbilde av en tekstmelding og sier at det har faren lagt ut på Facebook?
  • Hvorfor er det ingen vitner (blant de "mange" som var til stede) som har reagert på at sykepleieren etter sigende skal ha forsøkt å dra en pasient med bekkenbrudd ut av en rullestol?
  • Hvorfor i all verden dro hun hjem??? og hvordan?
  • Hvorfor protesterte ikke typen hennes høylytt der og da?
  • Hvis han ikke var der lenger, hvordan kom hun seg hjem?
  • Hvorfor er hun SITTENDE hvis bekkenet er brukket?????

Dette er bare noen få av de spørsmålene jeg har til denne saken. Kan du si at du synes at alt fremstår troverdig her?

Dette må være det snodigste -men ikke snedigste- forsøk på bortforklaring jeg noen gang har sett. Hvorfor spør du ikke Cathrine Johansen selv, sidn du er så enormt nysgjerrig på alle slags detaljer i saken? Det kan tenkes -men ikke særlig sannsynlig?- at du vil anse henne som en troverdig kilde.

Har du nå forstått hvor viktig og verdifull Ivermectin er for profylaktisk og tidlig behandling?

Den Japan/Ivermectin-historien du la ut er bare vås. Min utfordring står fortsatt: Finn en offisiell uttalelse fra Japan på at de har begynt med Ivermectin før nedgangen i tilfeller kom. Burde jo være lett å finne, jeg har funnet NADA. Jeg har derimot funnet flusst med artikler som viser at de IKKE har tatt det i bruk.

PS: Burde du ikke også lure på hvorfor nedgangen er i antall tilfeller? Det er vel antall dødsfall som bør gå ned alene, ikke antall tilfeller? Eller mener du at Ivermectin også hjelper mot smitte?

Jeg har vurdert å sende et spørsmål til Cathrine ja, men det er ikke min jobb. Jeg ser ikke at noe godt kan komme ut av det. Jeg bare konstaterer at det er mye som er "off" i denne historien, samt at ingen aviser har skrevet om saken. Jeg kjenner rett og slett ingen som hadde dratt hjem fra et sykehus med brukket bekken. Inntil vi hører noe mer, går jeg ut fra at det må være en annen side av denne historien, og da blir det så personlig at jeg ikke synes jeg skal plage henne med en henvendelse.

Jeg sender en e-post til sykehuset for å høre om de kommer med en uttalelse  etter hvert.

Og jeg konstaterer at du fortsatt klamrer deg til påskudd for å gruse alt som kan skade det offisielle narrativet om Corona. Hva er du redd for? Har du økonomiske eller andre interesser i legemiddelindustrien? Unnskyld at jeg spør, men jeg begynner virkelig å lure.

Her har du noe mer "vås" å tygge på:

An elderly COVID-19 patient has recovered after a court order allowed him to be treated with ivermectin, despite objections from the hospital in which he was staying, according to the family's attorney.

Dette er virkelig stygt. Den 71-årige Sun Ng kom til USA fra Hong Kong for å besøke familien. Etter noen dager fikk han Corona og ble innlagt, tilstanden forverret seg raskt og han havnet på respirator. Hans datter undersøkte om det fantes annen behandling, og foreslo Ivermectin.

But against the daughter's wishes, the hospital refused to administer ivermectin and denied access to a physician willing to administer it.

The daughter went to court on her father's behalf and on Nov. 1, Judge Paul M. Fullerton of the Circuit Court of DuPage County granted a temporary restraining order requiring the hospital to allow ivermectin to be given to the patient. The hospital refused to comply with the court order.


Sykehuset strittet i mot så mye de kunne og det måtte en ny runde i retten til før Ivermectin ble godtatt.

At a subsequent court hearing on Nov. 5, Fullerton said one physician who testified described Sun Ng as "basically on his death bed," with a mere 10 to 15 percent chance of survival. Ivermectin can have minor side effects such as dizziness, itchy skin, and diarrhea at the dosage suggested for Ng, but the "risks of these side effects are so minimal that Mr. Ng's current situation outweighs that risk by one-hundredfold," Fullerton said.

The judge issued a preliminary injunction that day directing the hospital to "immediately allow ... temporary emergency privileges" to Ng's physician, Dr. Alan Bain, "solely to administer Ivermectin to this patient."


Det måtte altså en rettskjennelse til for at faren overlevde, for etter en tid med Ivermectin ble han utskrevet. Historien viser hvor umenneskelig brutalt helsevesenet kan oppføre seg dersom deres status blir truet. Pasientenes ve og vel er ikke av interesse, ser det ut til.

Har du noen kommentar til at 200 personer i Kongressen i USA er behandlet med bl.a. Ivermectin? Eller at legemiddelet står på WHOs liste over essensielle medisiner?

https://www.theepochtimes.com/dying-covid-19-patient-recovers-after-court-orders-hospital-to-administer-ivermectin_4130754.html

Jeg får gjenta meg selv: Det kan godt hende at Ivermectin fungerer, men det er ikke offisielt tatt i bruk i Japan, i alle fall ikke som en erstatning for vaksinering. Nei, nei og atter nei. Det har jeg ennå ikke sett NOE bevis for NOE sted. Jeg har tatt det på alvor, og har googla til sammen minst et par timer. NULL info fra japanske myndigheter. JA, det er noe som heter Tokyo bla bla bla som har tatt til orde for å bruke det. Og det er VELDIG mange som PÅSTÅR at det er tatt i bruk. Alle baserer seg på den videoen der en lege i Tokyo Medical Whatever snakker. Men det er ikke vedtatt av japanske myndigheter. Dermed er denne saken VÅS.

Komiske Ali, translator? Hva faen? Finn ETT bevis på at Japan har kuttet vaksinering og gått over til Ivermectin. ETT! Hvis dere i tillegg greier å forklare hvordan en behandling av Covid får ned antall tilfeller, så skal jeg skifte navn til Ali på forumet.

Ex-administrator

Ellers, til den som lurer på mine eierinteresser i big pharma:
Jeg jobber i en norsk industribedrift, og eier ikke en eneste aksje i noe selskap.

Ex-administrator

OK, jeg fikk et gjennombrudd i søkejobbingen min.

Her er den engelskspråklige versjonen av Japans Ministry of Health, Labour and Welfare:
https://www.mhlw.go.jp/english/index.html

Her er temasiden for Covid-19: https://www.mhlw.go.jp/stf/seisakunitsuite/bunya/0000164708_00079.html

De har en Powerpoint med spørsmål og svar rundt Covid-19 her. Den er datert november 2021. På side 9 står det:
QuoteAs of November 1st 2021, drugs approved for the treatment of COVID-19 in Japan include Remdesivir (VekluryⓇ), Dexamethasone, Baricitinib (olumiantⓇ), Casirivimab/Imdevimab (RonapreveⓇ), and Sotrovimab (XEVUDYⓇ, newly approved as fast-track approval on September 27th, 2021).

Så der har vi det. Offisiell kilde på at Ivermectin ikke er godkjent som behandling av Covid-19 i Japan.

Komisk hæ, Contrali og Transalinator?

ConTrari1

Quote from: Administrator on 14.12.2021, 12:55:52
OK, jeg fikk et gjennombrudd i søkejobbingen min.

Her er den engelskspråklige versjonen av Japans Ministry of Health, Labour and Welfare:
https://www.mhlw.go.jp/english/index.html

Her er temasiden for Covid-19: https://www.mhlw.go.jp/stf/seisakunitsuite/bunya/0000164708_00079.html

De har en Powerpoint med spørsmål og svar rundt Covid-19 her. Den er datert november 2021. På side 9 står det:
QuoteAs of November 1st 2021, drugs approved for the treatment of COVID-19 in Japan include Remdesivir (VekluryⓇ), Dexamethasone, Baricitinib (olumiantⓇ), Casirivimab/Imdevimab (RonapreveⓇ), and Sotrovimab (XEVUDYⓇ, newly approved as fast-track approval on September 27th, 2021).

Så der har vi det. Offisiell kilde på at Ivermectin ikke er godkjent som behandling av Covid-19 i Japan.

Komisk hæ, Contrali og Transalinator?

Du minner mer og mer om salig Emeritus, du bør holde opp med det tøyset. Har noen hevdet at Japan har sluttet med vaksinering?

Fornekter du dette?
i USA er 200 medlemmer av Kongressen behandlet med Ivermectin:
Dr. Pierre Kory from FLCCC treated Joe Rogan, along with 200 members of Congress, with monoclonal antibodies, prednisone, Z-pak, NAD, vitamins and ivermectin. Yes, ivermectin, the medication the entire medical complex and mainstream media are calling "horse medicine" and "horse de-wormer."

Du kan jo henvende deg til dr. Pierre Kory:
https://covid19.onedaymd.com/2021/11/dr-pierre-kory-covid-19-is-highly.html

Men igjen, hva i huleste er du så redd for? At det skal finnes en god og billig profylaktisk og tidlig-behandlende medisin, gjør det deg opprørt? Hvorfor er du så aggressiv, helt uten grunn?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Quote from: Administrator on 14.12.2021, 12:55:52
OK, jeg fikk et gjennombrudd i søkejobbingen min.

Her er den engelskspråklige versjonen av Japans Ministry of Health, Labour and Welfare:
https://www.mhlw.go.jp/english/index.html

Her er temasiden for Covid-19: https://www.mhlw.go.jp/stf/seisakunitsuite/bunya/0000164708_00079.html

De har en Powerpoint med spørsmål og svar rundt Covid-19 her. Den er datert november 2021. På side 9 står det:
QuoteAs of November 1st 2021, drugs approved for the treatment of COVID-19 in Japan include Remdesivir (VekluryⓇ), Dexamethasone, Baricitinib (olumiantⓇ), Casirivimab/Imdevimab (RonapreveⓇ), and Sotrovimab (XEVUDYⓇ, newly approved as fast-track approval on September 27th, 2021).

Så der har vi det. Offisiell kilde på at Ivermectin ikke er godkjent som behandling av Covid-19 i Japan.

Komisk hæ, Contrali og Transalinator?

Fint hvis du kan dokumentere at Ivermectin IKKE er i bruk i Japan.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Ex-administrator

Er Ivermectin godkjent for behandling av Covid-19? Nei.

Saken du delte er tull. Innrøm det og ta det som en mann. Hva er det DU er redd for?

Ex-administrator

Quote from: ConTrari1 on 14.12.2021, 13:16:37
Quote from: Administrator on 14.12.2021, 12:55:52
OK, jeg fikk et gjennombrudd i søkejobbingen min.

Her er den engelskspråklige versjonen av Japans Ministry of Health, Labour and Welfare:
https://www.mhlw.go.jp/english/index.html

Her er temasiden for Covid-19: https://www.mhlw.go.jp/stf/seisakunitsuite/bunya/0000164708_00079.html

De har en Powerpoint med spørsmål og svar rundt Covid-19 her. Den er datert november 2021. På side 9 står det:
QuoteAs of November 1st 2021, drugs approved for the treatment of COVID-19 in Japan include Remdesivir (VekluryⓇ), Dexamethasone, Baricitinib (olumiantⓇ), Casirivimab/Imdevimab (RonapreveⓇ), and Sotrovimab (XEVUDYⓇ, newly approved as fast-track approval on September 27th, 2021).

Så der har vi det. Offisiell kilde på at Ivermectin ikke er godkjent som behandling av Covid-19 i Japan.

Komisk hæ, Contrali og Transalinator?

Fint hvis du kan dokumentere at Ivermectin IKKE er i bruk i Japan.
Jeg har dokumentert at Ivermectin ikke er godkjent for bruk til behandling av Covid-19 i Japan. De som begynte å dele dette narrativet om at Japan har "godkjent" Ivermectin har ikke dokumentert en skit utenom at det er en lege som har anbefalt at det godkjennes.

Jeg føler det er en rimelig enorm forskjell i dokumentasjonsgrad i min favør.


ConTrari1

Quote from: Administrator on 14.12.2021, 13:17:52
Er Ivermectin godkjent for behandling av Covid-19? Nei.

Saken du delte er tull. Innrøm det og ta det som en mann. Hva er det DU er redd for?

Har du hørt om anstendig oppførsel? Eller er det eneste ordet du kjenner til VÅS?

A new international report of 64 studies shows Ivermectin has an 86% success rate as a prophylaxis and a 67% success rate in early treatment of coronavirus.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/11/wonder-drug-new-international-ivermectin-report-64-studies-shows-86-success-prophylaxis-67-success-early-treatment/

Fra rapporten:

Notes. The 70 studies are from 64 independent research teams. 3 studies compare against other treatments rather than placebo. Currently ivermectin shows better results than these other treatments, however ivermectin may show greater improvement when compared to placebo. 16 of 70 studies combine treatments, for example ivermectin + doxycycline. The results of ivermectin alone may differ. 4 of 31 RCTs use combined treatment, three with doxycycline, and one with iotacarrageenan. 1 of 70 studies currently has minimal published details available.

• Statistically significant improvements are seen for
mortality, ventilation, ICU admission,
hospitalization, recovery, cases, and viral
clearance. All remain significant after exclusions.
47 studies from 43 independent teams in 19
different countries show statistically significant
improvements in isolation (36 primary outcome,
33 most serious outcome).
• Meta analysis using the most serious outcome shows 66% [53-76%] and 83% [73-89%] improvement for early treatment and prophylaxis, with similar results after exclusion based sensitivity analysis (excluding all GMK/BBC team studies), for primary outcomes, for peer-reviewed studies, and for RCTs.
• Results are very robust — in worst case exclusion sensitivity analysis 58 of 70 studies must be excluded to avoid finding statistically significant efficacy.
• While many treatments have some level of efficacy, they do not replace vaccines and other measures to avoid infection. Only 26% of ivermectin studies show zero events in the treatment arm.
• Multiple treatments are typically used in combination, which may be significantly more effecti


https://ivmmeta.com/ivm-meta.pdf

• Over 20 countries have adopted ivermectin for COVID-19. The evidence base is much larger and has much lower conflict of interest than typically used to approve drugs.

Oversikt med lenker over land som benytter Ivermectin:
https://ivmstatus.com/

Eksempel Belize:
The Ministry of Health and Wellness informed today during a press conference that it has commenced the use of Ivermectin to treat patients with severe symptoms of COVID-19.
https://www.breakingbelizenews.com/2020/12/18/ministry-of-health-now-using-ivermectin-to-treat-covid-19-patients/


Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.