Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Quote from: Administrator on 09.08.2021, 09:57:58
Vaksine er helt topp, jeg anbefaler det på det sterkeste. Jeg har ikke kontroll på andre land, men her i Norge er det verken et narrativ om at vaksine forhindrer smitte eller at vaksinen forhindrer sykdom.

Her sier man at vaksinen hjelper mot alvorlig sykdom, og at man er MINDRE smittsom.

Dette stemmer bra med de siste tallene fra FHI, vaksinen hjelper mot alvorlig sykdom:


La oss bare inderlig håpe at det går bra, at ikke de mange varslene om alvorlige virkninger av mRNA "vaksinen" slår til. Husk at dette primært gjelder langsiktige negative virkninger, kanskje flere år frem i tid. Jeg vil aldri utsette meg for et slikt eksperiment, en behandling som ikke er en vaksine i vanlig forstand, og som bare har en midlertidig nød-godkjenning. En "nød" som er fiktiv.

Jeg forstår alvorlig talt ikke denne kullsviertroen på et hastverkprodukt som produsenten selv sier de ikke kjenner bivirkningene av, hverken på kort eller lang sikt. Når de i tillegg fraskriver seg et hvert ansvar for skader, synes jeg der er underlig at det ikke ringer noen varselklokker.

Den store frykten er jo at mRNA behandlingen utvikler antistoffavhengig forsterkning (Antibody-Dependent Enhancement, ADE).

Dette er fra NIH (National Institute of Health) i USA, 04-12-20;
"Conclusions drawn from the study and clinical implications: The specific and significant COVID-19 risk of ADE should have been and should be prominently and independently disclosed to research subjects currently in vaccine trials, as well as those being recruited for the trials and future patients after vaccine approval, in order to meet the medical ethics standard of patient comprehension for informed consent."

https://derimot.no/usas-smittevernsjef-bekrefter-vaksinene-gi-ikke-bedre-smittevern/

Jeg kan ikke huske at Helsedir. eller FHI har advart oss om risiko for å utvikle ADE. Så vidt jeg husker, ble også Astra Zeneca vaksinen erklært å være trygg av våre helsemyndigheter. Inntil den ikke var det lenger. Inngir det tillitt?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

#451
Quote from: ConTrari1 on 09.08.2021, 10:56:16
Jeg kan ikke huske at Helsedir. eller FHI har advart oss om risiko for å utvikle ADE. Så vidt jeg husker, ble også Astra Zeneca vaksinen erklært å være trygg av våre helsemyndigheter. Inntil den ikke var det lenger. Inngir det tillitt?

Her er jeg enig med ContTrari1. Å referere til norske helsemyndigheter i dagens situasjon blir omtrent som å referere til Cicero eller Bjerknessenteret i klimadebatten.

Den informasjonen som kanskje gjør mest inntrykk, er den du får "off record". I klimadebatten var det da Pål Brekke skrev i en PM til meg på Aftenpostens Debattsentral at han vurderte å trekke seg fra den offentlige klimadebatten, fordi det hadde blitt så "vanskelig med kolleger" (antagelig så han at det ble vanskelig å fortsette sin karriere ved Norsk romsenter samtidig som det var offentlig kjent hvilke meninger han hadde i klimadebatten)

Når det gjelder corona, fikk jeg ifjor høst privat følgende melding, som jeg har referert til her tidligere:
QuoteJeg anbefaler deg også å si 'Nei, takk' til den mystiske corona-vaksinen. Den er ikke testet lenge nok! I følge forskningslederen i Folkehelseinstituttet (som jeg kjenner) tar det circa 20 år å teste en ny vaksine og å finne ut om vaksinen forårsaker alvorlige sykdommer senere i livet ( 5 år, 10 år eller 15 år etter vaksineringen ). Hvis man tar corona-vaksine etter nyttår, så det kan være at etter 5år eller 10år eller 15 år kan man bli syk med en alvorlig sykdom eller flere alvorlige sykdommer. Og da levealder reduseres fra 90 år til 70 år og staten slipper å betale pensjoner i 20 år (mye penger spart ). Hvis man har en alvorlig sykdom og det er en veldig høy risiko for å dø hvis man blir smittet corona-virus, da er det kanskje lurt å ta corona-vaksine. Noen tjener meget store penger på corona-krisen? Men hvem er det ?
http://klimadebatt.com/forum/index.php?topic=1512.75

Det er altså ikke de kortvarige "bivirkningene" vi bør være mest mest bekymret for, selv om mye taler for at de er alvorlige nok (mange flere tilfeller enn vi har sett etter noen annen "vaksine" her i landet!), men de langsiktige effektene, og hva som kommer til å skje da er bare et eneste stort spørsmål.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Ex-administrator

Man skal heller stole på venner som tror staten vaksinerer for å KANSKJE spare pensjonsutbetalinger om 5, 10 eller 15 år (!) enn på FHI, som publiserer grundig og etterprøvbar dokumentasjon hver uke. Mottatt.

translator

Quote from: Administrator on 09.08.2021, 11:40:23
Man skal heller stole på venner som tror staten vaksinerer for å KANSKJE spare pensjonsutbetalinger om 5, 10 eller 15 år (!) enn på FHI, som publiserer grundig og etterprøvbar dokumentasjon hver uke. Mottatt.

Dette blir litt "Emeritus-argumentasjon". Let etter "feil" eller svakheter i det jeg skriver, og du vil alltid finne det. Hva min venninne spekulerte i om motiver for nesten et år siden er beside the point. Jeg bare forteller hva som har gjort at jeg har kommet til en annen konklusjon enn deg (iallfall foreløpig), i tillegg til alt det andre som er blitt tatt opp i denne tråden.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: Administrator on 09.08.2021, 11:40:23
Man skal heller stole på venner som tror staten vaksinerer for å KANSKJE spare pensjonsutbetalinger om 5, 10 eller 15 år (!) enn på FHI, som publiserer grundig og etterprøvbar dokumentasjon hver uke. Mottatt.

Det translator gjenga:
"I følge forskningslederen i Folkehelseinstituttet (som jeg kjenner) tar det circa 20 år å teste en ny vaksine og å finne ut om vaksinen forårsaker alvorlige sykdommer senere i livet ( 5 år, 10 år eller 15 år etter vaksineringen ). Hvis man tar corona-vaksine etter nyttår, så det kan være at etter 5år eller 10år eller 15 år kan man bli syk med en alvorlig sykdom eller flere alvorlige sykdommer. Og da levealder reduseres fra 90 år til 70 år og staten slipper å betale pensjoner i 20 år (mye penger spart )."

Det vil jo være et faktum at staten sparer mye penger dersom et slikt scenario med redusert levealder slår til (som man  selvsagt må håpe ikke skjer). Men det er IKKE det samme som å hevde at dette er statens hensikt med vaksineringen. En slik tolkning er å legge ord i munnen på translator, og det bør man holde seg for god til. 

Skulle også gjerne vite om dette er korrekt? Fra derimot.no, kommentar av Hans Borge 09-08-21:

"I tillegg har bivirkningsnemndene fått beskjed om at testing av «vaksinerte» skal gjøres med 25 sykler, mens vi andre fremdeles testes med 45 sykler på PCR- testen. Dette vil selvsagt bevirke at vaksinene fremstår som tryggere og mer effektive enn de er."

Det er i så fall grovt juks og sterkt misvisende, noe som bør være straffbart.

https://derimot.no/regjeringen-i-irland-innrommer-at-de-setter-covid-19-pa-hver-eneste-dodsattest-juks-for-a-fa-opp-antallet-covid-19-dode/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Ex-administrator

"I følge forskningslederen i Folkehelseinstituttet"

Dokumentasjon ønskes.

ConTrari1

#456
Quote from: Administrator on 09.08.2021, 12:05:30
"I følge forskningslederen i Folkehelseinstituttet"

Dokumentasjon ønskes.

Dokumentasjon av hva? Det er allment kjent at vaksiner normalt utvikles i løpet av 5-10 år eller mer, og når man legger til langsiktige effekter, er man lett oppe i 15-20 års perspektiv. Så hva er det du ønsker?

I ukerapporten fra uke 30 står det:
"Det betyr at selv om en person er fullvaksinert mot koronavirus, kan koronaviruset i noen tilfeller påvises."

Noen tilfeller??

Island og Gibraltar har den høyeste vaksinasjonsraten i verden – og antall covidtilfeller går rett til værs

I en Twitter-melding skriver Elías Eyþórsson: «Jeg hater å være den som bringer dårlige nyheter, men Island (93 prosent av befolkninga over 16 år er vaksinert) opplever sin største bølge av covid-19-tilfeller til nå. På dette tidspunktet tror jeg det er urimelig å anta at økt vaksinedekning vil føre til flokkimmunitet.»


Og så den bakenforliggende agendaen:

Þórólfur Guðnason, lege som fungerer som sjefsepidemiolog ved det islandske helsedirektoratet, ble spurt av journalist Esther Hallsdóttir om hvor lenge reglene skulle fortsette.
Guðnason svarte: «Det spørs om det er noen klar vei ut av epidemien, nå som tiltak foreslås til tross for vaksinasjoner, og om vi kan være på grensen til restriksjoner de neste fem, ti eller femten årene.»


https://derimot.no/nesten-hele-befolkningen-vaksinert-smittetallet-gar-i-taket-i-gibraltar-og-pa-island/

Det er et FAKTUM at alvorlighetsgrad og dødsrate er svært lav for Deltavarianten i forhold til den opprinnelige. Vi burde egentlig prise oss lykkelige for at den er så smittsom, det hjelper godt for å oppnå flokkimmunitet. Men hensikten ser altså ikke ut til å være å beskytte oss, men å stenge oss inne i unødvendige  frithetsberøvende tiltak. Unødvendige ut fra et helsesynspunkt, men nødvendig ut fra et "New World Order" perspektiv.

Det er nå også mange som mener at mRNA behandlingen i seg selv skaper smitte og utvikler nye mutasjoner. I så fall har man en Corona-"evighetsmaskin" gående, man vil alltid få nye "utbrudd" å skremme med, og som krever nye booster-shots. Som igjen skaper mer smitte.

Mer om dette her:
I Thailand øker smitten dramatisk. Før vaksinasjonsprogrammet ble iverksatt ble det nesten ikke registrert smittete.

Hvis vi ser på covid-statistikken fra Thailand, var ingen der syke av covid før vi runda mars i år. Landet var erklært som pandemisuksess uten verken smitte eller dødsfall, men i mars begynte myndighetene å vaksinere befolkningen.
Da var det også slutt på et smittefritt Thailand.


https://derimot.no/er-det-vaksinene-som-bidrar-til-smitteokningen-i-thailand-fikk-en-smitte-forst-etter-at-vaksinene-ble-satt/

Det beste man kan gjøre, er å styrke eget immunforsvar. Men mental helse er også et viktig forsvar, så er man glad og fornøyd med Pfizer, så velbekomme.

Jeg kan bare ikke glemme oppslaget i Jerusalem Post, som fortalte at sjefen for Pfizer-konsernet måtte avlyse sitt planlagte besøk i Israel. Årsaken? Han var ikke vaksinert.

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Ex-administrator

Jeg ønsker dokumentasjon på at forskningslederen i FHI har sagt at det tar "circa 20 år å teste en ny vaksine og å finne ut om vaksinen forårsaker alvorlige sykdommer senere i livet".

Jeg ønsker å vite hvem som sa det, når det ble sagt, og om hvilke vaksiner.

ConTrari1

#458
En god oppsummering i Resett av problemene ved mRNA vaksiner. Malone og Navarro er ikke akkurat lettvektere i denne sammenheng.

"I en kronikk publisert i Washington Times fredag, kritiserer Dr. Robert Malone og Peter Navarro Biden-administrasjonens vaksinestrategi og mener den vil kunne forlenge og forverre pandemien.

Malone er virolog og immunolog, og var sentral i utviklingen av mRNA-vaksineteknologien. Navarro koordinerte koronainnsatsen i Trump-administrasjonen som inkluderte «Operation Warp Speed»-programmet for ekspressutvikling av Covid-19-vaksiner.

I kronikken skriver de at strategien er basert på fire feilaktige antakelser. Den første er at universell vaksinering kan utrydde viruset og skape flokkimmunitet. Viruset er nå så utbredt i verdens befolkning at det gjennom en myriade av mutasjoner vil fortsette å sirkulere på linje med forkjølelses- og influensavirus.

Den andre feilaktige antakelsen er at vaksinene er nær hundre prosent effektive. De tilgjengelige vaksinene er imidlertid ganske «lekke», skriver forfatterne. Mens de er gode på å forhindre alvorlig sykdom og død, er de kun i stand til å redusere, men ikke eliminere risikoen for infeksjon, replikering og overføring av viruset til andre. Som en presentasjon fra Center of Disease Control (CDC) har avslørt, vil selv ikke en vaksinasjonsgrad på 100% kombinert med utbredt bruk av munnbind hindre det smittsomme Deltaviruset fra å spre seg.

Den tredje feilaktige antakelsen er at vaksinene er trygge. Forskere, leger og helsemyndighetene erkjenner nå bivirkninger som er sjeldne, men på ingen måte trivielle. Kjente bivirkninger inkluderer alvorlige hjerte- og trombotiske tilstander, forstyrrelser i menstruasjonssyklusen, ansiktslammelser, Guillain Barré syndrom (red anm: autoimmunt nervesyndrom) og anafylaksi (red anm: alvorlige og livstruende allergireaksjoner). Bivirkninger som virologer også frykter vil dukke opp er skader i forplantningssystemet, flere autoimmune tilstander og ulike former for sykdomsforsterkning, dvs. at vaksinene kan gjøre mennesker mer sårbare for nye SARS-COV2 infeksjoner eller reaktivere latente virusinfeksjoner og andre sykdommer, som f.eks helvetesild. FDA (Det amerikanske legemiddelverket) har med god grunn ennå ikke godkjent vaksinene som nå benyttes under en midlertidig nødautorisasjon, skriver Malone og Navarro.

Den fjerde antakelsen er imidlertid den mest alarmerende. Det ser ut til at vaksinene kun tilbyr beskyttelse i seks måneder. Dette underbygges av vitenskapelige funn i Israel, og bekreftes av Pfizer, det amerikanske helsedepartementet og andre land. Dette er i realiteten et varsel om at vaksinene må suppleres med «booster»-doser hver sjette måned i all overskuelig fremtid. Repeterende vaksinering, hver forbundet med liten risiko, kan vokse til en stor risiko. Det blir et våpenkappløp mot viruset, skriver kronikkforfatterne."

"Dømt til evige shots". Høres ut som alkoholisme, bare verre. Større helse-risiko for hvert stikk, nye profitt-muligheter for mer salg av medisiner. Farmasøytisk Nirvana.

https://resett.no/2021/08/10/kraftfull-advarsel-mot-den-pagaende-massevaksineringen/

Her er "Huck Davenport" i AM med en for meg nesten forståelig gjennomgang av mRNA og piggproteinet. Mye teknisk men et par gangers lesning åpner for mye innsikt:

https://www.americanthinker.com/articles/2021/08/the_vaccine_experimental_times_two.html

Og til slutt evig kjempende Mike Adams med en uhyre omfattende artikkel om vaksinene, også svært teknisk men forståelig. Adams er jo ute på ekstrem-fløyen når det gjelder mRNA og tror fullt og fast på at dette er et masseutryddelsesvåpen som vil kreve flere milliarder liv. Det får tiden vise, men søker man kunnskap er dette noe av det beste her og nå, særlig mht spørsmålet om viruset faktisk er blitt isolert, noe han overbevisende argumenterer mot:

https://www.naturalnews.com/2021-08-08-hhs-documents-admit-the-cdc-has-never-isolated-any-covid-19-virus-global-hoax.html

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Nei skulle du sett! Nå må Nakstad & co opp på barrikadene og nedkjempe slik vranglære:

En israelsk dobbeltblind- studie har konkludert med at Ivermectin, et billig legemiddel mot parasitter som har vært i utstrakt bruk siden 1981 , reduserer både varighet og smittsomhet av Covid-19 , i følge Jerusalem Post.

"Vår studie viser først og fremst at ivermectin virker mot virus" sa Schwartz, og la til " Den viser også at det er nesten 100% sjanse for at en person vil bli smittefri i løpet av fire-seks dager, noe som kunne føre til  forkortning av karantenetid for disse menneskene. Dette kunne få enorme økonomiske og sosiale innvirkninger. "

Gode nyheter om Ivermectin? Døh! Hva blir det meste? At co2 er en ufarlig sporgass?

https://derimot.no/ny-studie-fra-israel-medikamentet-ivermectin-er-effektivt-mot-korona-og-det-er-billig/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Hva får du for penger? For mye, mye penger? Milliarder av kroner?

Iskrem? (Joe Bidens favoritt)
Klienter? Innflytelse? Påvirkningskraft? Velvilje mot deg som generøs giver? Eller er alle våre politiske og administrative beslutningstakere stålsatt mot "velmente" pressmidler? Følg pengestrømmen og tenk over om vår egen statsminister kan sies å være fri og uhildet i lys av sitt tette samarbeid med "vaksine-tsar" Bill Gates og hans organisasjoner.

Which industry spends more than any other in Washington? Big Pharma
Over the last 20 years no industry spent more than Pharmaceuticals and Health products on lobbying and campaign contributions. Fully $4,700 million dollars traveled from pharmaceutical giants to politicians, parties and lobbyists.

In 2018 the citizens of the US spent $345 billion on prescription drugs in pharmacies... which works out to about $1,000 per person per year. Adjusted for inflation, that has doubled since 1999 which is not that long ago. Despite competition, discovery and efficiency gains, Americans are spending more than ever.

Maybe Americans are getting much better painkillers, antibiotics, and blood pressure medications than ever before, or maybe government regulations are doing more to protect profits rather than people?

All that lobbying is quite legal, but it isn't enough. Somehow Big Pharma keep getting caught being naughty as well, lying and hiding things from customers. And if there is no reputational damage from outright deceit and fraud, perhaps the billion-dollar fines are just another cost on the balance sheet. 


https://joannenova.com.au/2021/08/big-pharma-spent-4-7b-lobbying-big-government-which-absolute-never-affects-rules-regulations-or-drug-prices/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Hva var det vi sa? Hva var det tungt meritterte fagfolk har advart om så lenge?

A new study published in the journal Scientific Reports warns that people who get "vaccinated" for the Wuhan coronavirus (Covid-19) are triggering the evolution and spread of new "variants."

The researchers involved with study identified three specific risk factors that favor the emergence of new injection-resistant "strains" of the Chinese Virus, one of them being a high number of infected individuals, which as we now know are primarily people who were vaccinated.

In the event that a large percentage of the population has already been injected but transmission has not been controlled – much of the world is currently in this situation, according to the latest data – "escape mutants" of the virus can "slip" past the vaccines and begin to spread.

"When most people are vaccinated, the vaccine-resistant strain has an advantage over the original strain," explained Simon Rella of the Institute of Science and Technology Austria to CNN about how the process works.

"This means the vaccine-resistant strain spreads through the population faster at a time when most people are vaccinated."

The U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) recently announced that vaccinated people can, in fact, spread the so-called "delta variant," which the government claims is responsible for about 80 percent of all new "cases" of the Fauci Flu in the United States.

Injecting large numbers of people in the middle of a plandemic, the study warns, puts selective pressure on the virus, causing it to evolve and mutate. This, in turn, leads to more people getting sick and results in a greater chance of vaccine resistance occurring.


Så vi får bare satse på at Delta er langt mindre farlig enn Alfa, det er iallfall slik det ser ut nå, når man ser på smittetall kontra innleggelser og dødsfall. Men det stiller våre helsemyndigheter i et svært lite flatterende lys, er de :

A: totalt uvitende?

B: korrumpert av Big Pharma? eller

C: begge deler.

https://www.naturalnews.com/2021-08-11-fully-vaccinated-bodies-breeding-grounds-covid-variants.html
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Kan man tro sine øyne? Ikke bare pålegger en australsk politiker sine velgere å drikke gjennom masken (hva gjør det med evnen til å stanse virus?), nå planlegges det å kidnappe -bokstavelig talt- 24.000 barn for tvangsvaksinering. Foreldrene får ikke være tilstede.

This is not an embellishment, or an exaggeration. This is actually happening.

The Australian government is going to seize 24,000 children from it's citizens and place them in a stadium quarantine camp to be forcibly vaccinated. Parents will not be allowed to attend.

As was reported by the Daily Expose in the United Kingdom and Red State in the United States, Australia's Brad Hazzard, the Minister for Health and Medical Research, has told parents in a press conference that 24,000 children will be sent to a stadium to get the experimental Covid-19 vaccine, and parents will not allowed to be present. Hazzard insisted to parents that their children would be "well looked after."


Hvor er loven i Australia? Hvor er menneskerettighetene?

https://populist.press/24000-children-seized-and-vaccinated-without-parents-consent/

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Ooops, pass på nå, alle tidlig-vaksinerte:

Walensky on Wednesday said that people who received the Covid vaccine early on are at an increased risk for severe disease.

Økt risiko for alvorlig sykdom. Sier USAs utgave av FHI. Så man er ikke spesielt godt beskyttet mot å bli smittet, eller mot å smitte andre, eller å bli alvorlig syk. På tide å starte med de ti neste stikkene, og husk at det er oss uvaksinerte kjettere som er skyld i alt.

Walensky continued, "Reports from our international colleagues, including Israel, suggest increased risk of SEVERE disease amongst those VACCINATED EARLY."

Walensky said the only way out is to get the Covid booster.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/08/cdc-director-walensky-increased-risk-severe-disease-among-vaccinated-early-video/

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Går det kaldt nedover ryggen på deg når du tenker på Australia? Det bør det gjøre. Samfunnet er in extremis, på gravens rand. 5000 AUS Dollar koster det å bryte Corona-regler. 5000 for å snakke med naboen, med en venn du møter i butikken. Det er overhodet ikke mulig å tro at dette har det minste med helse å gjøre, dette er rå og brutal undertrykkelse. Hvorfor finner de seg i det? Den reelle faren er nærmest ikke-eksisterende. Alt går ut på å tvinger folket inn i en tvangstrøye av lydighet. Hva man så skal bruke den til senere er det ikke morsomt å tenke på.

Ikke snakk med noen!
"Dr. Kerry Chant, the Chief Medical Officer for NSW, is also working to keeping people safe by discouraging social interactions and neighborly exchanges," LifeSite News added.

In a press conference earlier in July, Chant said "whilst it is in human nature to engage in conversation with others, to be friendly, unfortunately this is not the time to do that."


Ikke tiden for være et menneske, nei: "whilst it is in human nature to engage in conversation with others..." bare glem det for den tiden det tar å gjøre deg umenneskelig.

Tror du masker beskytter? Naive fjols, tro om igjen:
"Even if you have a mask, do not think it affords total protection. We want to be absolutely sure that as we go about our daily lives we are not coming into contact with anyone else that would pose a risk," Chant continued.

Alle, ALLE! kan utgjøre en fare. Hold deg unna ALLE! Ikke vær et menneske, mennesker smitter.

"Enough is enough,"Berejiklian's Minister for Police and Emergency Services David Elliott said in a statement. "If you [break the COVID restrictions], you will get fined" — $5,000.

3-4 brudd kan vel ødelegge økonomien til de fleste. Hvem har finansielle muskler til å stå imot? Hvor er samsvaret mellom risiko / forbrytelse og straff? Finnes ikke, å være et menneske ER forbrytelsen.

But is all of this even necessary? Of course not.

"Cases of the Wuhan virus have risen in the past month in NSW. On August 15, 2021, out of a population of around 8 million, 0.31% of the population tested positive, and the death rate in relation to COVID is currently at 0.001% with a total of 111 individuals out of 8,000,000 having passed away," LifeSite News noted.

So it's really just about power, not about "COVID science," which is the case throughout the increasingly tyrannical West.


Hvor er Amnesty International? Hvor er demonstrasjonene foran Australias ambassade? Hvor er støttegruppen for australske slaver?

https://www.naturalnews.com/2021-08-20-australia-going-full-soviet-over-covid-19-rat-out-neighbors.html
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.