Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

translator

#405
Quote from: ConTrari1 on 23.07.2021, 10:27:00
Corona-pass blir innført i Italia, folket deles i A og B borgere. Hvordan går det med turist-industrien?

Slik er det jo blitt i Norge også, iallfall hvis du kommer inn med fly på Gardermoen. 5-6 timer i kø for uvaksinerte, rett igjennom for fullvaksinerte. Slik beskrives det på Document:

QuoteDaglig leder Hanne Tolg kom seg ut av Storbritannia før landet ble rødt, hvilket hadde betydd hotellkarantene. Hvordan var det å fly fra Manchester via Amsterdam til Gardermoen? Hvem reiser? På Gardermoen slanget køen seg gjennom hele hallen for de uvaksinerte. Den slags opplevelser gjør at folk tenker seg to ganger om før de reiser. I det minste de uvaksinerte.

https://rumble.com/vk249c-doctv-19.07.2021-tvang-som-lsning-p-et-helseproblem.html

I USA vil CNN "bytte ut gulrot med pisk fordi altfor få vaksinerer seg". Samtidig sendes horder inn i landet fra hele verden og man ser ikke ut til å bry seg noe om coronasmitte der.
https://www.document.no/2021/07/22/nancy-pelosi-avslo-a-tilkalle-forsterkninger-bade-for-og-under-uroen-6-januar/
(fra ca. 17 minutter ut i Tucker-videoen på denne siden)

QuoteReporter: Where do you come from?
Answer: Ghana, Haiti, Brazil.
Reporter: Why did you decide to come?
Answer: We just want to live in the USA

I går fikk jeg den fjerde "purringen" på SMS om å vaksinere meg fra Helfo/Drammen kommune. Er det noen som har lignende erfaringer? Skulle ikke vaksinen være frivillig?
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

#406
Quote from: translator on 23.07.2021, 15:03:38

I går fikk jeg den fjerde "purringen" på SMS om å vaksinere meg fra Helfo/Drammen kommune. Er det noen som har lignende erfaringer? Skulle ikke vaksinen være frivillig?

Jeg har fått tilbud tre ganger nå. Sendte melding via oppgitt nettsted og takket nei første gang, så er det kommet to nye purringer. Disse har jeg ikke besvart.

Det er ikke nødvendigvis noe negativt i dette, det kan være at folk ikke har fått med seg første melding, eller at man bare ønsker å gjøre oppmerksom på at tilbudet fortsatt gjelder. Jeg oppfatter ikke det som utilbørlig press.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Mens Erna øver seg på å danse laksedansen for Beijing, avslører Gateway Pundit at det hele er utviklet og iscenesatt av Kinas militærvesen. Og det skal komme fra en "vetted" kilde. Gjengir det meste her, det virker plausibelt:

The following information was provided by a source inside China who has knowledge of the circumstances and has been vetted.
COVID-19 was created in a laboratory by the Chinese People's Liberation Army and fine-tuned as a bioweapon.

It was specifically designed to be highly contagious, but often asymptomatic, have low lethality, but produce uncontrollable variants and possessing characteristics providing plausible deniability as a bioweapon.

According to Chinese military doctrine, such bioweapons are used prior to a declaration of war for political or international strategic needs, where the use of which can be denied. The intent (underlined) being:


"Even if the academic evidence, virological evidence and animal experiment data could possibly prove (that the virus comes from lab), we can just deny it, stop (investigation), suppress (scholars), make sure the international organizations and honest people's work is futile."

A fully formed sample of COVID-19 was ready for testing in early 2019, while a parallel vaccine program was underway.

Scientists from the Wuhan Institute of Virology were chosen to participate in non-human primate (monkeys) transmission testing, simulated coronavirus release and response exercises such as at Wuhan's Tianhe airport in September 2019 and an actual test release of COVID-19 at the 2019 Military World Games from October 18–27, 2019.

The source mentioned special health screenings at the Military Games, perhaps as a means of monitoring the results of a small, short-term test release of COVID-19.

A statement allegedly made by a Chinese People's Liberation Army officer at the time was "Let the white pigs have some."

The release of COVID-19 at the Military World Games was also a test of the longer term effects of that type of bioweapon because foreign visitors to the Games would carry it back to their own countries and the consequences could be observed.

Because COVID-19 was designed for plausible deniability, infections could not be easily traced back to China and it could also be attributed to a natural origin.

The source explained that the subsequent outbreak in Wuhan was entirely unexpected. That is, there was no laboratory leak, but the unintended spread among the Chinese population of Wuhan of a virus for which they had underestimated its transmissibility.

Beijing learned about the silent spreading of COVID-19 by the beginning of December, but kept it quiet and allowed international flights from Wuhan to continue.

The source speculated about the COVID-19 test release and why the Wuhan outbreak was then leveraged by the Chinese Communist Party.

COVID-19 was meant to hit United States, its allies and the whole western world because of China's economic problems and the trade war being conducted by President Trump. The effects of a pandemic might cause Trump to lose the election.

If the U.S. military was disrupted by COVID-19, further pressure could be applied to Taiwan, perhaps even invasion, and the uprisings in Hong Kong could be suppressed under the guise of public health measures.

If China escapes responsibility for COVID-19 and its bioweapons program is allowed to continue, there will likely be another, perhaps more deadly, attack.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/report-deliberate-release-covid-19-chinese-military/

Ferdig utviklet i Wuhan, lite dødelig men svært smittsomt, beregnet på å svekke Trump og Vesten generelt, lett å benekte, det virker overbevisende. Og hvis denne kilen er korrekt, har Beijing rett når de sier at viruset ikke ble sluppet ut fra laben, men spredte seg uventet i regionen, fordi det er enda mer smittsomt enn forventet. Det er også interessant at viruset beskrives like mye som et defensivt våpen enn som offensivt, på grunn av landets økonomiske problemer, til dels som følge av Trumps tiltak.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

#408
Nå kommer også den første meldingen om at en stortingspolitiker har blitt syk etter å ha fått coronavaksine:

QuoteDen 56 år gamle stortingspolitikeren Morten Ørsal Johansen (Frp) havnet dessverre i kategorien 'alvorlige bivirkninger', med blodpropp og nyresvikt etter hans første Pfizer-injeksjon. Selve saken er bak betalingsmur, men saken er er ekte nok, faktum er faktum, og vi får uansett med oss det vi trenger for å fatte poenget. Det aner meg at han neppe er den eneste norske halvkjendisen som kan ha opplevd alvorlige bivirkninger. Det er tross alt per 21. juli 2021 innregistrert hele 1.316 alvorlige bivirkninger og hele 192 mistenkte bivirkningsrelaterte dødsfall av Pfizer/Moderna-vaxxinene.

(utdrag fra Facebook-siden til Geir Stenersen, videreformidlet av Document)
https://www.document.no/2021/07/23/nok-med-hemmelighold-og-fortielser-hvor-er-ytringsfrihetskommisjonen/

Jeg gikk til den opprinnelige kilden for denne meldingen, Hamar Arbeiderblad, og fant der:

Quote
Stortingspolitiker Ørsal Johansen fikk blodpropp og nyresvikt fire uker etter vaksine

Hjemme med store smerter den siste dagen i juni, satte en mygg seg på ryggen til Ørsal Johansen.

– Da slengte jeg ut hånda og slo. Da smalt det. Det var som jeg banka en stålbolt gjennom ryggen og ut gjennom magen.

Han sier han knuste fingeren sin for noen måneder siden, men at de smertene ikke var noen ting sammenlignet med dette.

At det kunne være noe alvorlig sank med andre ord inn og det bar rett til legevakta. Veien derfra til akuttmottaket var kort, hvor det ble gjennomført CT og en hel del prøver.

– De fant da ut at den høyre nyra hadde kollapset helt.

Prøvene tydet på blodpropp, men selve blodproppen fant de ikke igjen. Ørsal Johansen er opptatt av å påpeke at han er strålende fornøyd med oppfølgingen han fikk av helsevesenet – både på Gjøvik og på Hamar.

– Så enten har den løst seg opp, eller så fyker den fortsatt rundt der. Det får jeg uansett ikke gjort noe med. De lette uten å finne den. Er den der fortsatt får jeg i hvert fall håpe at den ikke setter seg i den andre nyra. Da blir det prekært.

(...)

Ørsal Johansen sier det hele kom overraskende på ham.

– Det var som lyn fra klar himmel. Jeg var på en fullsjekk hos legen i mai, og da var det ikke noe galt. Det var ingenting da som skulle tilsi at jeg skulle få blodpropp så kort tid etterpå, og det er heller ikke noe som har vært i familien tidligere.

FrP-politikeren har naturlig nok ikke vært på jobb i Oslo de siste par ukene. Han merker at han er satt tilbake.

– Jeg blir veldig fort sliten og utmattet. Jeg er ikke i knallform, for å si det sånn. Jeg er jo vant til at det går i 100 hele tiden, men nå går det i 30, sier Ørsal Johansen, som egentlig skal ta dose to av vaksinen i august.

– Jeg må jo si jeg er veldig usikker på om jeg ønsker å ta den, innrømmer politikeren.

https://www.oa.no/stortingspolitiker-orsal-johansen-fikk-blodpropp-og-nyresvikt-fire-uker-etter-vaksine/s/5-35-1363418
(bak betalingsmur)


"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#409
NRK kjører beinhardt på å skremme folk, nå er det folk i USA som er blitt dødssyk av covid og visstnok skal angre på at de ikke tok vaksine. Til det har de hostet opp en lege:

QuoteLegen Cobia forteller om de mange grunnene til at de døde og deres familier ikke hadde tatt vaksinen.

– De trodde det var en bløff. De trodde det var politisk. De trodde at dersom de hadde en spesiell hudfarge eller blodtype som kom de ikke til å bli syke. De trodde det bare var influensa, skriver Cobia.

– Men de tok feil, og de sier de ønsker å skru tiden bakover, men det kan de ikke, fortsetter Cobia.

Og deretter får vi hele historien om "the dirty dozen" om igjen og bla bla bla

https://www.nrk.no/urix/amerikansk-lege-forteller-om-doende-som-bonnfaller-henne-om-a-fa-vaksine-1.15584837

Og hvem er så forfatteren av dette makkverket av en artikkel? Hallvard Sandberg, mannen som vi husker kom på etter at han var ute av studio at han skulle ha sagt noe lurt, som at vaksinemotstandere minner ham om klimafornektere. No need to say more.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: translator on 24.07.2021, 01:16:48

Og hvem er så forfatteren av dette makkverket av en artikkel? Hallvard Sandberg, mannen som vi husker kom på etter at han var ute av studio at han skulle ha sagt noe lurt, som at vaksinemotstandere minner ham om klimafornektere. No need to say more.

Ja, det er ingen tvil om at klima og Corona henger tett sammen. Forslag til nye skjellsord: "Klimavaksinenekter!" "Corona-diok-sidiot!"

Vi er i krig, dessverre. Det kan ikke beskrives på annen måte. Store deler av Australia er i lockdown etter ETT dødsfall, en mann i 80-årene. Da flere tusen demonstrerte mot nedstengningen, sa an ledende politiker at "dere er superspredere, nå blir det lock down en uke til." Altså kollektiv avstraffelse av mange millioner innbyggere. Hvordan kan slikt skje i det man normalt regner som et sivilisert land?

Nå er det jo vinter down under, så det dukker sikkert opp noen "utbrudd" til å spinne krise på. Annerledes her hjemme, BLM støtte-demonstrasjonen i fjor var ikke bare visstnok lovlig, men den skjedde i sommerhalvåret. Pluss at alle deltakere var beskyttet av Ernas magiske krefter, ingen vaksine kan måle seg mot behovet for å avverge tap av makt og innflytelse. Hennes statssekretær var jo tilstede, og da er smittefaren borte. LITT makt over død og sykdom må da en skarve statsminister fortsatt ha!
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#411
Jeg trodde virkelig tyskere var "vaksinert" mot diktatur, både i øst og vest, men jeg kan ha tatt feil. Styresmaktene foreslår nå å utestenge uvaksinerte fra utelivet, bare et forslag, men de har jo gjennomført alle andre hittil. Begrunnelsen skal være frykten for delta-varianten, som er så super-super-super-smittsom, men som gir langt færre innleggelser og dødsfall enn de tidligere, og dermed større immunitet i befolkningen.

Det kan ikke være hensyn til helse som står bak, ikke når smitten sprer seg blant de vaksinerte også. Dette er terror, det er et åpent angrep på folket, for å splitte og sette grupper opp mot hverandre.

"Hei, vi skal feire bryllupsdagen vår neste uke og har bestilt bord til venner og familie på en god restaurant, vil du komme? Ja gjerne, men du skjønner...jeg er ikke vaksinert."

Finnes det noe mer infamt våpen enn å skape aggresjon mellom folkegrupper, mellom kolleger, mellom familiemedlemmer. Det er limet i samfunnet de går løs på, båndene mellom mennesker. Vi ser det der kommentarer fortsatt er tillatt, hetsen mot de "ubestukkede" er rå og nådeløs ("du får bare sitte hjemme til du tar fornuften fatt"). Dette er ondskap. Villet ondskap, for ingen med samfunnets beste i sinne ville gå inn for å bryte ned fellesskapet, både privat og kollektivt, på den måten. 

"Gleichschaltung" kommer.

Tyskland vurderer tiltak for uvaksinerte
(Se svadaen, dette er NTBs overskrift. Det skulle selvsagt stått MOT uvaksinerte.)

Tyskland vurderer å innføre restriksjoner for dem som ikke er vaksinert mot koronaviruset, sier statsminister Angela Merkels stabssjef.

Dersom deltavarianten av viruset sprer seg i Tyskland i ukene og månedene som kommer, kan det bli aktuelt å nekte uvaksinerte adgang til barer og andre steder der mennesker omgås, sier Helge Braun til Bild am Sonntag.

– Dersom vi får en høy infeksjonsrate til tross for testprosedyrene våre, vil uvaksinerte måtte redusere sin kontakt med andre, sier han.

– Det betyr at visse steder som restauranter, kinoer og idrettsanlegg ikke lenger vil være tilgjengelig for uvaksinerte, selv ikke for dem som er testet. Risikoen for alle andre vil være for høy, sier Braun, som selv er lege.


Edit; Minner meg om en karikaturtegning fra det tyske tidsskriftet Simplicissimus etter Hitlers maktovertagelse, med illustrasjon av Olaf Gulbransson:

"Man bør ikke nekte ham regjeringsdannelsen. En eller annen slags dannelse må jo fyren en gang få!"

Edit 2: Også mer utførlig omtalt her:
https://www.dw.com/en/less-freedom-for-the-unvaccinated-merkels-top-aide-warns/a-58630790

https://www.document.no/2021/07/25/tyskland-vurderer-tiltak-for-uvaksinerte/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Quote from: translator on 23.07.2021, 18:56:00
Nå kommer også den første meldingen om at en stortingspolitiker har blitt syk etter å ha fått coronavaksine:

QuoteDen 56 år gamle stortingspolitikeren Morten Ørsal Johansen (Frp) havnet dessverre i kategorien 'alvorlige bivirkninger', med blodpropp og nyresvikt etter hans første Pfizer-injeksjon. Selve saken er bak betalingsmur, men saken er er ekte nok, faktum er faktum, og vi får uansett med oss det vi trenger for å fatte poenget. Det aner meg at han neppe er den eneste norske halvkjendisen som kan ha opplevd alvorlige bivirkninger. Det er tross alt per 21. juli 2021 innregistrert hele 1.316 alvorlige bivirkninger og hele 192 mistenkte bivirkningsrelaterte dødsfall av Pfizer/Moderna-vaxxinene.

(utdrag fra Facebook-siden til Geir Stenersen, videreformidlet av Document)
https://www.document.no/2021/07/23/nok-med-hemmelighold-og-fortielser-hvor-er-ytringsfrihetskommisjonen/

Jeg gikk til den opprinnelige kilden for denne meldingen, Hamar Arbeiderblad, og fant der:

Quote
Stortingspolitiker Ørsal Johansen fikk blodpropp og nyresvikt fire uker etter vaksine

Hjemme med store smerter den siste dagen i juni, satte en mygg seg på ryggen til Ørsal Johansen.

– Da slengte jeg ut hånda og slo. Da smalt det. Det var som jeg banka en stålbolt gjennom ryggen og ut gjennom magen.

Han sier han knuste fingeren sin for noen måneder siden, men at de smertene ikke var noen ting sammenlignet med dette.

At det kunne være noe alvorlig sank med andre ord inn og det bar rett til legevakta. Veien derfra til akuttmottaket var kort, hvor det ble gjennomført CT og en hel del prøver.

– De fant da ut at den høyre nyra hadde kollapset helt.

Prøvene tydet på blodpropp, men selve blodproppen fant de ikke igjen. Ørsal Johansen er opptatt av å påpeke at han er strålende fornøyd med oppfølgingen han fikk av helsevesenet – både på Gjøvik og på Hamar.

– Så enten har den løst seg opp, eller så fyker den fortsatt rundt der. Det får jeg uansett ikke gjort noe med. De lette uten å finne den. Er den der fortsatt får jeg i hvert fall håpe at den ikke setter seg i den andre nyra. Da blir det prekært.

(...)

Ørsal Johansen sier det hele kom overraskende på ham.

– Det var som lyn fra klar himmel. Jeg var på en fullsjekk hos legen i mai, og da var det ikke noe galt. Det var ingenting da som skulle tilsi at jeg skulle få blodpropp så kort tid etterpå, og det er heller ikke noe som har vært i familien tidligere.

FrP-politikeren har naturlig nok ikke vært på jobb i Oslo de siste par ukene. Han merker at han er satt tilbake.

– Jeg blir veldig fort sliten og utmattet. Jeg er ikke i knallform, for å si det sånn. Jeg er jo vant til at det går i 100 hele tiden, men nå går det i 30, sier Ørsal Johansen, som egentlig skal ta dose to av vaksinen i august.

– Jeg må jo si jeg er veldig usikker på om jeg ønsker å ta den, innrømmer politikeren.

https://www.oa.no/stortingspolitiker-orsal-johansen-fikk-blodpropp-og-nyresvikt-fire-uker-etter-vaksine/s/5-35-1363418
(bak betalingsmur)

Det er viktig at slike fortellinger kommer ut. Det er nettopp den slags farlige virkninger det advares mot; blodpropp, angrep på vitale organer som nyrene. Ekstra skremmende når det ikke har vært tegn til blodpropp tidligere, og når det skjer like etter vaksinering. Så jeg håper han holder seg langt unna stikk nummer to.

En stortingspolitiker er ikke så lett å avfeie som "konspirasjonsteoretiker", ikke etter en slik omgang med smerte og svekket helse. Det virkelig skremmende er imidlertid at man regner med størst utbredelse av vaksine-skader etter opptil flere år. Den kommende influensa-sesongen kan bli hard for mange. Og de uvaksinerte får nok skylden hvis dødstallene fyker i været. Vaksineprodusentene er jo immune mot ansvar, og da kan man bare skylde på politikere og helsetopper, og det går ikke an. Som om de skulle være ansvarlige for noe som helst!
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Her har han gitt oss et gedigent oppslagsverk om Corona, virkelig et imponerende arbeid!

https://derimot.no/noen-data-og-tabeller-fakta-om-covid-19/


Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Vet ikke om det har noen hensikt å lenke til Steigan mer, det er vel svært mange flere lesere på hans nettsted enn her. Men uansett; hva ligger egentlig bak Corona-krisen? Man kan debattere i det uendelige om opphavet og endringene av viruset, om det er naturlig eller kunstig eller modifisert, men den store skaden verden over er jo ikke sykdommen, men tiltakene.

DE er iallfall menneskeskapt, og nesten utelukkende unødvendige. Bortsett fra for den globale finanseliten, ifølge Steigan, og dette synspunktet har vært fremmet tidligere også. Ren og skjær ondskap, ønske om massiv befolkningsreduksjon, det blir litt for langt ut på viddene for meg, men finansiell egeninteresse er langt mer logisk. Fordi; Finanskrisen i 2008 ble aldri løst, bare skjøvet fremover i tid. Nå er alle utsettende tiltak brukt opp, vi står overfor en total kollaps.

Alle (også vi) snakker om koronakrisa, men den virkelige mastodonten i rommet, som nesten ingen snakker om, er den gigantiske krisa i kapitalismen som er drivkrafta bak det hele, og som var den som satte spillet i gang.

Siden 2007 har The Fed i USA økt pengemengden til ni ganger så mye, Den europeiske sentralbanken har økt pengemengden sju ganger, Bank of England ni ganger og Bank of Canada seks ganger. Selv den konservative sveitsiske sentralbanken har økt pengemengden åtte ganger siden 2007.

Til tross for den enorme økninga av pengemengden. Til tross for at titusenvis av milliarder dollar var tilført finansmarkedet i et håp om å kickstarte økonomien, klarte ikke kapitalen og statsbankene å få liv i profittraten. Selv nullrente, altså gratis penger, ga ingen vesentlig ny investering i industrien – i Vesten, vel å merke. I det siste har vi til og med sett renter på minus 0,5%, låntakerne blir altså betalt for å låne penger! Sjøl dette har ikke hjulpet. Høsten 2019 var altså kapitalismen kommet til et punkt der det bare var én ting som muligens kunne hjelpe, og det var massiv ødeleggelse av produktivkrefter. Slikt pleier normalt å skje gjennom krig. De to verdenskrigene førte til så stor ødeleggelse av produktivkrefter, mennesker og maskiner, at profittraten gikk i været og drev ny vekst i kapitalismen. Noen storkrig lå ikke i kortene høsten 2019, så det eneste som gjensto var å smadre økonomien gjennom å stanse den. Dette ville ha ført til revolusjon om man ikke hadde et godt påskudd til å stanse økonomien, men det påskuddet fant man. Det vil si, man hadde forberedt det helt siden finanskrisa, nemlig den ultrafarlige globale pandemien!

https://steigan.no/2021/07/kapitalismens-krise-er-drivkrafta-i-koronakrisa/

Les og vurder selv. Dette er er den eliten som Füllmich refererer til, og som kontrollerer alle de største bedriftene i verden, både innen farmasi, media og finans. Han sier at dette er personer totalt uten empati, de vil ikke miste nattesøvnen om noen hundre millioner mister inntekten sin. Dette kalles SANERING. Sanering av oss.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Som mange vel har fått med seg, vil CDC i USA skrote den håpløse RT-PCR testen fra nyttår. Det som kommer i stedet, ser verre ut:

Dette er ikke noe mindre enn en internasjonal sensasjon, siden denne PCR-testen langt på vei er den bærebjelken hele koronaregimet hviler på. Når Erna Solberg og hennes regime styrer Norge via dekret, og har satt Grunnloven, arbeidsmiljøloven, barnevernsloven, den europeiske menneskerettskonvensjonen og flere andre lover og konvensjoner til side, er det basert på myten om dette forferdelige «smittetrykket», som igjen ikke er basert på faktiske diagnoser av pasienter, men utelukkende denne famøse RT-PCR-testen.

Det er veletablert nå at når man bruker over ca. 25 sykluser, så har man ingen sikre holdepunkter for at det er levende virus man finner. Det kan være døde virusfragmenter eller «støy» i prøven, særlig med mer enn 35 sykluser. Man må huske at for hver syklus skjer det en dobling av mengden DNA-kopier. Antallet øker altså eksponentielt. Det betyr at hvis man har 17 millioner fragmenter ved 25 sykluser, har man 17 milliarder fragmenter ved 35 sykluser og 17.000 milliarder ved 45 sykluser. Dette er testing in absurdum, og i og med at slike fordoblinger ikke kan gi noe meningsfullt vitenskapelig svar, må de være etablert for å produsere så mange positive som mulig. Og hensikten med det kan neppe være noe annet enn å sørge for å opprettholde koronadiktaturet så lenge som mulig.

https://steigan.no/2021/07/den-nye-pcr-testen-fra-usa-blir-like-misvisende-som-den-som-blir-trukket/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Løp og kjøp, 10 grønne "jeg er vaksinert" armbind for kr 149!

Venter i spenning på at myndighetene sender ut røde bind til oss andre.
Folket må jo få vite hvem som gode og hvem som er slemme!

https://nettbutikk.nettavisen.no/categories/diverse
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Quote from: ConTrari1 on 27.07.2021, 10:31:17
Som mange vel har fått med seg, vil CDC i USA skrote den håpløse RT-PCR testen fra nyttår.

Man har jo reist spørsmålet om hva i aller huleste som har skjedd med influensa de siste to sesongene. Og man har spekulert i om mange Corona-tilfeller egentlig er influensa. Så det er ikke helt sjokkerende, men likevel knapt til å tro, at CDC nå innrømmer at RT-PCR testen IKKE KAN SKILLE MELOM CORONA OG INFLUENSA!

The other major problem is that these tests do not differentiate between COVID and influenza. From the CDC website, "CDC encourages laboratories to consider adoption of a multiplexed method that can facilitate detection and differentiation of SARS-CoV-2 and influenza viruses."

How many who tested positive, were hospitalized, or died from COVID actually had the flu, if the test is unable to distinguish between the two? Would this explain the absence of influenza, or seasonal flu this past year? Did we destroy the world's economies over a bad flu season?

https://www.americanthinker.com/articles/2021/07/served_its_purpose_cdc_and_fda_recall_faulty_covid_pcr_test.html
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

#418
NRK har i dag en artikkel om noen youtubere som angivelig "fekk tilbod om store summar for å spreia feilinformasjon om korona."

QuoteI mai fekk Léo Grasset, ein fransk youtubar som driv ein vitskapskanal med over 1,2 millionar abonnentar, ein e-post eit ukjend marknadsføringsbyrå som kalla seg «Fazze»

Dei ville ha han til å seia at dødsraten for dei som hadde fått Pfizer-vaksinen var tre gonger større enn dei som hadde tatt AstraZeneca-vaksinen, skriv BBC.

Léo Grasset
Léo Grasset frå ein episode på YouTube-kanalen hans.

FOTO: SKJERMDUMP TATT FRÅ YOUTUBE 26.07.2021 / DIRTYBIOLOGY
Byrået tilbaud han 2000 euro om han ville delta.

Den tyske youtubaren Mirko Drotschmann, som driv ein historiekanal med over 750.000 abonnentar, fekk same tilbod.

https://www.nrk.no/urix/lokka-med-pengar-for-a-spreia-falsk-koronainfo-1.15587154

Samtidig kan vi lese på steigan.no at BBC osv. er praktisk talt i lomma på Bill Gates:

QuoteGates har tredd tilbake fra den daglige driften av Microsoft, selskapet han stiftet i 1975. Han vier nå det meste av sin oppmerksomhet til såkalt filantropisk arbeid gjennom Bil & Melinda Gates-stiftelsen (GF), og er mest kjent for sine verdensomspennende vaksinering- og anti-malaria-programmer.

Noe som er mindre kjent, er at han har støttet nyhetsmedier med hundrevis av millioner dollar. Denne virksomheten har gjort GF til en av journalistikkens hovedportvoktere. Ifølge Tim Schwab i Columbia Journalism Review, hadde mer enn 250 millioner amerikanske dollar funnet veien til nyhetsvirksomheter. Disse inkluderte BBC, NBC, ProPublica, National Journal, the Guardian, the Financial Times, Univision, Medium, the Atlantic, the Texas Tribune, Gannett, Washington Monthly, Le Monde og the Center for Investigative Reporting. I tillegg hadde veldedige organisasjoner tilknyttet nyhetsmedier fått støtte, som BBC sin Media Action og the New York Times' Neediest Cases-fond.

Som rapportert i del én av denne artikkelserien, kanaliseres mesteparten under det flott klingende navnet GF heading of Gobal Policy and advocacy. BBC er en viktig mottaker av disse midlene. Ikke så merkelig da at deres journalistikk om Covid-19-vaksinering og klimaendringer ikke er utpreget edruelig.

Les hele artikkelen. Dette er bare begynnelsen!

https://steigan.no/2021/07/bill-gates-sitt-kvelertak-pa-hovedstromsmediene/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

...og les gjerne også en moderne fabel:

ABC om kreftene bak: Akkurat som i Keiserens nye klær, er det et barn som først undres over at folket lar seg lure.

Etter at kampen mot Covid-19 er vunnet, arrangerer verdens maktelite en storstilt seiersparade. Den lille gutten er skeptisk og kritisk, faren er overveldet av maktens prakt, men bestefar er gammel og klok!

Det bestefar forteller gjør både mor og far betenkte. De titter bort på barna, det er jo deres fremtid det gjelder. Hvordan kan de være sikre på at ledere og eiere i verdens største globale selskaper og deres politiske samarbeidspartnere har velferd og helse for deres barn for øyet?

De neste dagene søker de informasjon fra så mange nøytrale og uavhengige kilder de kan finne. De samler informasjon som viser at bestefar har hatt solid grunnlag for sin kritikk.


https://hemali.no/siste/en-moderne-fabel-om-sarsviruset-og-covid-19/

NB Hemali (helse, mat, livsstil) har mye bra stoff!
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.