Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Mer fra Steigan, den gamle raddis-kjempen Chomsky har gått over  til reinspikka tyranni, og vil nekte uvaksinerte å skaffe seg mat. Vel, kanskje han har vært på tyranniets side hele tiden, men ikke klarer å skjule det godt nok lenger i Corona-hysteriets tid:

Men Chomsky talte ikke bare ikke mot lockdowns og obligatoriske ansiktsmasker (hvis han gjorde det, gikk jeg glipp av det), han gikk faktisk mye lenger. Han viste et nivå av autoritarisme som ville få til og med Joseph Stalin til å blekne, og sa i et nylig viralt intervju at den «riktige responsen» overfor de som ikke ønsket å ta vaksiner var å «insistere på at de blir isolert» fra resten av samfunnet. Så, som Max Blumenthal fremhevet på Twitter, langt fra å vise anger, forsterket han standpunktet. På spørsmål om 'Hvordan kan vi skaffe mat til dem?' (dvs. de uvaksinerte), svarte han skremmende og kaldt: «Vel, det er faktisk deres problem.»

Han fortsatte med å si at hvis de «virkelig ble nødlidende», ville staten måtte flytte inn med «noe tiltak for å sikre deres overlevelse», slik det ble gjort med folk i fengsel.


https://steigan.no/2021/10/noam-chomsky-sterkt-ut-til-fordel-for-medisinsk-apartheid/

Men hvorfor skal svina overleve? Jeg uvaksinerte svin, rettere sagt. Men svinet omtales jo sjelden i førsteperson entall, som Dusteforbundet påpekte for mange år siden, "Mitt svin!" hører man ikke ofte, derimot desto mer av "Ditt svin!"

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 27.10.2021, 09:46:17
Men hvorfor skal svina overleve? Jeg uvaksinerte svin, rettere sagt. Men svinet omtales jo sjelden i førsteperson entall, som Dusteforbundet påpekte for mange år siden, "Mitt svin!" hører man ikke ofte, derimot desto mer av "Ditt svin!"

Hoho, det er i disse tider at savnet etter Dusteforbundet blir påtrengende!



PS: Det var en gang - før de ble klimaprester - at prestene søkte noenlunde forklarlige besvergelser, som Darwin P. Erlandsen fanget opp i Aftenpostens søndags-preken 23/1 -65:

Som en har pekt på, gikk Jesus et par ganger på vannet, men vanligvis brukte han båt, et par ganger gjorde Jesus et brødunder, men til daglig brukte de å kjøpe brød.

Erling Ruud
res.kap.


Telehiv

ConTrari1, ad vaksinering:
Hvordan stiller det seg med deg om du f.eks. vil reise til Kanariøyene nå?
Tillater de uvaksinerte å reise?
Jeg skal ha noen uker der nede snart, og får opplyst at de skal ha et max 2 dg gammelt vaksinepass når jeg ankommer flyplassen for å slippe meg gjennom.

ConTrari1

Quote from: Telehiv on 27.10.2021, 10:40:04
ConTrari1, ad vaksinering:
Hvordan stiller det seg med deg om du f.eks. vil reise til Kanariøyene nå?
Tillater de uvaksinerte å reise?
Jeg skal ha noen uker der nede snart, og får opplyst at de skal ha et max 2 dg gammelt vaksinepass når jeg ankommer flyplassen for å slippe meg gjennom.

Spør ikke meg, jeg er ubestukket og regner ikke med å reise utenlands på en god stund. Men du kan vel få en oppdatering fra dags dato på passet hvis du har et?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 27.10.2021, 11:14:41
Quote from: Telehiv on 27.10.2021, 10:40:04
ConTrari1, ad vaksinering:
Hvordan stiller det seg med deg om du f.eks. vil reise til Kanariøyene nå?
Tillater de uvaksinerte å reise?
Jeg skal ha noen uker der nede snart, og får opplyst at de skal ha et max 2 dg gammelt vaksinepass når jeg ankommer flyplassen for å slippe meg gjennom.

Spør ikke meg, jeg er ubestukket og regner ikke med å reise utenlands på en god stund. Men du kan vel få en oppdatering fra dags dato på passet hvis du har et?

Ja, jeg antar jeg kan ta ut en utskrift før jeg drar til flyplassen.
Men nå spørs det hvordan det går der nede da, det er jo kommet tusenvis av båtfarende de siste ukene. De er neppe vaksinerte....





ConTrari1

Quote from: Telehiv on 27.10.2021, 11:56:33
Quote from: ConTrari1 on 27.10.2021, 11:14:41
Quote from: Telehiv on 27.10.2021, 10:40:04
ConTrari1, ad vaksinering:
Hvordan stiller det seg med deg om du f.eks. vil reise til Kanariøyene nå?
Tillater de uvaksinerte å reise?
Jeg skal ha noen uker der nede snart, og får opplyst at de skal ha et max 2 dg gammelt vaksinepass når jeg ankommer flyplassen for å slippe meg gjennom.

Spør ikke meg, jeg er ubestukket og regner ikke med å reise utenlands på en god stund. Men du kan vel få en oppdatering fra dags dato på passet hvis du har et?

Ja, jeg antar jeg kan ta ut en utskrift før jeg drar til flyplassen.
Men nå spørs det hvordan det går der nede da, det er jo kommet tusenvis av båtfarende de siste ukene. De er neppe vaksinerte....

Ja du må være forsiktig, vaksinerte har jo redusert immunforsvar. Hva med en tur til Amerika? Trasker du over grensen fra Mexico, er det overhodet ikke noe vaksine-krav. Klarer du å se lit pjusk ut også , får du gratis flybillett hvor du vil i USA og slump penger attpå. Hilsen Joe Biden.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Dert er ikke bare norske myndigheter  -les Guldvog- som begår sletting av viktige sms-meldinger. I Danmark er statsministeren under hardt skyts for det samme, her gjelder det det famøse massemordet på 15 millioner mink.

Onsdag ble det kjent at Mette Frederiksen, samt to av hennes nærmeste medarbeidere, har slettet tekstmeldinger fra dagene da avgjørelsen ble tatt i november 2020. Frederiksen har nemlig innstilt telefonen sin til å slette tekstmeldinger automatisk etter 30 dager.


Overfor dansk TV2 understreker Frederiksens kontor at det ikke er foretatt en målrettet sletting av de relevante meldingene, og at de har ivaretatt loggføringsplikten.

Minkkommisjonen jobber nå for å få gjenopprettet tekstmeldingene, noe også regjeringens støttepartier krever, skriver TV2.

Kommisjonen skal kartlegge hva som foregikk i dagene da Danmarks regjering besluttet å avlive 15 millioner mink, til store internasjonale protester. Bakgrunnen var at koronaviruset hadde spredt seg fra mennesker til mink, og deretter mutert i minken og spredt seg tilbake til mennesker.


Muterte mink! Hva kan være mer skremmende? Tenk deg 15 millioner rasende mink som bryter seg ut av burene og biter og river i mennesker, til alle er smittet og faller om. Selv ikke en pelskåpe hjelper mot sånt. Komisk? Ja, men tenk litt over hvor lite som skal til for å trigge en panisk reaksjon i en regjering for et land som man regner som rimelig rasjonelt og fornuftig. D'en i demokrati er borte, vi lever i et emokrati. I fravær av ideologiske eller religiøse føringer, faller vi for alle slags feel-good / feel-bad innfall.

https://www.document.no/2021/10/28/mette-frederiksen-under-kraftig-press-om-slettede-mink-tekstmeldinger/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Joda, det kommer igjen, same procedure as last year:

Tromsø kommune gjeninnfører coronameteren etter smitteøkning

– Det blir ingen vedtatte tiltak, bare anbefalinger. Vi kommer til å anbefale bruk av munnbind, meteren og hjemmekontor, sier Wilhelmsen.

Den nasjonale anbefalingen om å holde én meters avstand ble opphevet tidligere i høst.

Onsdag kunngjorde Tromsø kommune at 59 nye smittede var registrert, mot 40 dagen før, og 46 på mandag.

Sykehuset i Tromsø har økt beredskap og for øyeblikket flest innlagt i landet.

– Smittebølgen kommer hit først og vi vet ikke hvorfor, sa smittevernoverlege Trond Brattland til NRK tirsdag.

En eldre pasient med covid-19 døde natt til tirsdag på Universitetssykehuset Nord-Norge (UNN) i Tromsø. Dette er det tredje coronadødsfallet ved sykeluset.



"for øyeblikket flest innlagt i landet." Hvor mange? Står ikke.

"En eldre pasient med covid-19 døde"
Alder? Comorbiditet? Står ikke.

"Dette er det tredje coronadødsfallet"
Siden mars 2020?

Legg merke til hvor finstemt man ordlegger seg for å skape mest mulig frykt.


https://www.vg.no/nyheter/i/7dBPJo/tromsoe-kommune-gjeninnfoerer-coronameteren-etter-smitteoekning
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

I USA har FDA nå godkjent bruk av "vaksinen" for barn fra 5 til 11 år. Barn har en overlevelsesrate på 99,997% for Corona. Ingen vet hvor mange barn som vil dø av injeksjonene. Men vi vet at de vil dø forgjeves, ofret for et kynisk pengespill eller noe enda verre. Vi må bare håpe at foreldre er seg sitt ansvar bevisst og kjemper mot dette.

Skjer dette i Norge, må man huske på Pandemrix skandalen og hvor mange barn som ble ødelagt for livet av vaksinen.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Ivermectin -hvor lenge klarer Big Pharma å fornekte og undertrykke denne vidundermedisinen? Stadig mer info kommer fra India:

The Gateway Pundit previously reported that COVID cases plummeted in India thanks to new rules that promote Ivermectin and hydroxychloroquine to its massive population.

The 33 districts in Uttar Pradesh, India have now become free from COVID-19 government announced last month. The recovery rate has increased up to 98.7% proving the effectiveness of IVERMECTIN as part of the "Uttar Pradesh Covid Control Model." Of course, the media won't mention that Ivermectin is being used for the treatment of COVID-19.

This state has an estimated population of 241 million people in 2021 and has the highest population in India.  This is almost two-thirds of the United States population in 2021 and yet it is now a COVID-19 free nation.


Samtidig har Uttar Pradesh den laveste vaksinasjonsgraden i India:
Only about 20% of adults in Uttar Pradesh are fully vaccinated and only about 32 million got their second dose out of 241 million people. Uttar Pradesh has the lowest vaccine coverage as of now in all states in India.


Altså, mye Ivermectin og lite "vaksinering" stanser Corona!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/10/update-71-75-districts-uttar-pradesh-india-reported-no-covid-19-cases-24-hours-implementing-ivermectin-protocol/

Hva møtes man med når man forteller om denne solskinnshistorien? "Indiske leger, ha ha." "Det er bare løse rykter." Osv. Det er hva man i andre sammenhenger kaller rasisme.

NB Skaff deg skabb! Da kan du få Ivermectin også fra norske leger!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/10/update-71-75-districts-uttar-pradesh-india-reported-no-covid-19-cases-24-hours-implementing-ivermectin-protocol/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Maskepi på G20 møtet. Se videoen; politikerne er maskert for foto-seanse, og så: "You can take your masks off now."

Men SE PÅ maskene på de to på høyresiden! Må da være flere cm åpning øverst?! Hvor tåpelig er det mulig å være?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/10/mask-theatrics-g20-global-leaders-remove-masks-posing-cameras/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

India fremstår som frihetens vokter i Corona-tyranniets tid.

WION Gravitas, a popular prime-time show in India that brings viewers news and discussions on concurrent issues and across the globe, exposed in a recent episode how Pfizer bullies and blackmails countries for shots and took a hard line in the push for profit.

A non-profit organization called Public Citizen obtained a confidential unredacted Pfizer contract of some of its negotiations. The contracts show how Pfizer can stop countries from speaking about its contracts, block vaccine donations, unilaterally change delivery schedules and demand public assets as collateral.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/11/explosive-revelation-indian-television-exposes-pfizer-bullies-blackmails-countries-covid-shots-video/

I Norge er nok ikke Pfizer-regimet like strengt, vi har jo gitt så mange milliarder til Big Pharma, men det er verre for fattige land. Det beste er rett og slett å si nei takk til dette kvakksalveriet. Det er ikke lenger mulig å fornekte de enorme skadene og manglende effekt av "vaksinene". Dette er en gjennomgang av erfaringene fra flere av landene som var tidig ut e med masse-injeksjoner:

https://derimot.no/virker-vaksinen-i-det-hele-tattnye-data-fra-hoyvaksinerte-land-viser-ny-bolge-med-innlagte/

Her hjemme har Bindersinitiativet sendt åpent brev til regjeringen, der de beskriver tvilsomme forhold ved vaksineprodusenten Moderna, og hvordan  Corona-krisen reddet dem fra undergang.

Vår bekymring er ikke om selskapet Moderna overlever eller ikke. Vår bekymring, som også bør være den norske regjeringens bekymring, er om mRNA-teknologien som Moderna og andre selskapers Covid genteknologiske produkter bygger på er sikre og ikke skader de som vaksineres. Når helsemyndighetene nå tar til orde for å benytte genteknologiproduktene som ingen kjenner langtidsvirkningene av i vaksinering av barn og unge, må dette settes på pause umiddelbart.

Nye koster feier best sies det, men klarer de å gjøre noe annet enn å feie problemene under teppet?

https://steigan.no/2021/11/apent-brev-til-statsradene-kjerkol-og-toppe/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

#537
Quote from: ConTrari1 on 02.11.2021, 10:07:38
I Norge er nok ikke Pfizer-regimet like strengt, vi har jo gitt så mange milliarder til Big Pharma, men det er verre for fattige land. Det beste er rett og slett å si nei takk til dette kvakksalveriet. Det er ikke lenger mulig å fornekte de enorme skadene og manglende effekt av "vaksinene". Dette er en gjennomgang av erfaringene fra flere av landene som var tidig ut e med masse-injeksjoner:

https://derimot.no/virker-vaksinen-i-det-hele-tattnye-data-fra-hoyvaksinerte-land-viser-ny-bolge-med-innlagte/

Hvis opplysningene i brevet til statsråden som du linker til om skadevirkninger fra vaksiner i USA stemmer, er det høyst alarmerende - jeg visste ikke at det kan være snakk om så svære skade- og dødstall?!

For skrivet hevder:

"De offisielle tallene fra det amerikanske vaksineskaderegisteret VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System) per 15. oktober viser registrerte skader for Moderna, Pfizer og Johnsen&Johnsen:

818 044 innmeldte skader
17 128 dødsfall
26 199 permanente skader
175 139 øyeblikkelig behandling eller sykehusinnleggelser"


I tillegg hevdes det at det offentlige USA i liten grad klarer å registrere de nevnte forhold, det kan altså være et mye verre bilde enn dette også.
Man får bare håpe at det bringes klarhet i dette før man kjører videre på med utvidet vaksineprogram her til lands også.


ConTrari1

Quote from: Telehiv on 02.11.2021, 11:04:52

Hvis opplysningene i brevet til statsråden som du linker til om skadevirkninger fra vaksiner i USA stemmer, er det høyst alarmerende - jeg visste ikke at det kan være snakk om så svære skade- og dødstall?!

For skrivet hevder:

"De offisielle tallene fra det amerikanske vaksineskaderegisteret VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System) per 15. oktober viser registrerte skader for Moderna, Pfizer og Johnsen&Johnsen:

818 044 innmeldte skader
17 128 dødsfall
26 199 permanente skader
175 139 øyeblikkelig behandling eller sykehusinnleggelser"


I tillegg hevdes det at det offentlige USA i liten grad klarer å registrere de nevnte forhold, det kan altså være et mye verre bilde enn dette også.
Man får bare håpe at det bringes klarhet i dette før man kjører videre på med utvidet vaksineprogram her til lands også.

I følge VAERS egne opplysninger er det maks 10% av skadene som rapporteres til dem. Det har vært situasjonen i lang tid, det er ikke noe som er oppstått under Corona-tiden. Noen mener det er så lite som ned mot 1%, men det kan vi aldri få vite. Reiner Füllmich er blant disse, han sier det er ca. en halv million vaksine-dødsfall i USA så langt. Og det skremmende er at dette er tall fra et knapt år etter masse-injeksjonene startet, og at de som har advart mot disse frykter at det er først 2-3 år senere at de store  skadetallene kommer.

Det vi vet, er at man tidligere har trukket tilbake vaksiner etter så lite som ca. 50 dødsfall. Nå er vi himmelhøyt over dette og likevel skal vi presses til å ta det tredje stikket. Og nye hver sjette måned så lenge vi lever. I denne artikkelen viser man at  mange medlemmer av FDAs rådgivende vaksinekomite er knyttet il Pfizer:

Right after voting unanimously to recommend the Pfizer-BioNTech "vaccine" for the Wuhan coronavirus (Covid-19) "vaccine" in children as young as five, this committee was outed for direct conflicts of interest that clearly impacted its decision.

It is now an undeniable fact that the FDA cannot be trusted. Since it is run by the pharmaceutical industry, this fake federal agency is always going to push whatever brings in the profits, which in this case include Pfizer's "Operation Warp Speed" injections.

https://www.naturalnews.com/2021-11-01-fascism-fda-committee-members-financial-ties-pfizer.html

Jeg kan ikke tenke meg at Norge vil stanse booster-shots. Det virker langt mer sannsynlig at styresmaktene har tette bånd til Big Pharma, hvis ikke, hvorfor skal deres politikk være hemmelig i 60 år? FDAs vaksineråd har godkjent injisering av barn, og Pfizer er i gang med testing av mRNA-injeksjonen på spebarn. Målet er helt klart en total "vaksinering", som kan gi helt uante og hittil ukjente medisinske katastrofer verden over. Mens selv WHO nå beskriver faren ved Covid-19 som på nivå med en vanlig influensa. En leges første bud er "Do no harm". Nå er dette snudd til at legens første påbud er å påføre skade.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Også i Norge er skadetallene høye. Noe som er bekymringsfullt, er at Legemiddelverket har et stort og økende etterslep i behandlingen av disse. Det virker som en bevisst handling for å undertrykke alt som kan skape et negativt bilde av "vaksinene".

Tross kritikk fra grasrota og løfter og økt kapasitet hos Legemiddelverket, har lite skjedd. 17. august var det 10 000 ubehandlede meldinger om bivirkninger, nå er det 17 180. Og Legemiddelverket får ikke påtrykk fra sine overordnede om å intensivere arbeidet. Legemiddelverkets overordnede får heller ikke påtrykk fra politisk ledelse, og fra Stortinget ytres det ingen kritikk.

Nødgodkjenning på vaklende bein
Nødgodkjenning for markedsføring av legemidler krever at det ikke finnes god, alternativ behandling for å forhindre et visst nivå av sykdomskonsekvens; død eller skade. Konsekvens av vaksine kontra konsekvens av sykdom veies ikke i forholdet 1:1. Forholdstallet skal være høyt til fordel for vaksiner for at vi skal tillate at vaksinerte dør eller skades. Denne elefanten løper fritt i regjeringskvartalene. Tallene viser at vi ikke har forholdsmessighet mellom omfanget av vaksineskade og sykdom.

Men mye prestisje er satt i å satse på at vaksinehesten skal dra
lasset. Dessverre er denne hesten død. Helseministeriet må gå dørstokkmila. Nå!

https://hemali.no/siste/17-180-meldinger-om-bivirkninger-ikke-behandlet-legemiddelverket-onsker-neppe-a-bli-a-jour/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.