En skal alltid lytte til Facebook

Started by Emeritus, 19.02.2020, 22:43:45

Previous topic - Next topic

Emeritus

Jeg har sagt det før, står det på Facebook er det alltid sant:

https://www.vredens-gnag.no/klimakrisen-avlyst-etter-at-65-000-nordmenn-er-blitt-medlem-av-folkeopproret-mot-klimahysteriet/


QuoteKlimakrisen avlyst etter at 65.000 nordmenn er blitt medlem av «Folkeopprøret mot klimahysteriet»
- Vi må bare innse at våre forskere tar feil, og avlyser derfor klimakrisen og legger ned all forskning, sier direktør Tore Furevik ved Bjerknessenteret for klimaforskning.
Verdens klimaforskere fikk seg et seriøst skudd for baugen da Facebookgruppen «Folkeopprøret mot klimahysteriet» passerte 65.000 medlemmer i dag.
– Tallenes tale er klar. Det finnes bare noen tusen klimaforskere i verden. Når 65.000 nordmenn forteller oss at vi tar feil, er det bare å lytte og lære, sier Furevik.
– Er du skuffet?
– Nei, mest lettet, egentlig. Vi har jo vært veldig bekymret for klimaet og at det snart er for sent å snu utviklingen. Nå kan vi slappe vel vitende om at naturen fikser seg selv og ikke blir påvirket i noe særlig grad av oss mennesker. Klimakrisen finnes ikke. Det er gode nyheter for generasjonene som kommer etter oss.
LES OGSÅ: TV-aksjonen skal gå til rammede MGP-deltagere
Johnny Johnsen i tankesmien «Løse Luften» står bak «Folkeopprøret mot klimahysteriet».
– Vi er 65.000 – og vokser. Forskerne er bare noen tusen. Den vant vi lett, sier Johnsen.
– Er det mange klimaforskere i «Folkeopprøret mot klimahysteriet»?
– Vi har flere som har sett en del på YouTube og som observerer været ut av vinduet nesten hver dag. De fleste av medlemmene våre er eldre menn som husker at det var varmt både på 50- og 60-tallet.
– Men forskere er de vel strengt tatt ikke?
– Forsker er ingen beskyttet tittel. Alle har krav på å bli hørt, og alles mening teller like mye. Det er demokrati og ytringsfrihet i praksis. Våre medlemmer synes ikke det blir klimakrise, så da blir det ikke det.
– Men hva med tørken og brannene i Australia? Flommene i Asia? Tornadoene i Karibia?
– Dem driter vel jeg i. Jeg bor på Vormsund.


https://www.vredens-gnag.no/starter-folkeoppror-mot-at-the-beatles-var-populaere/

QuoteStarter folkeopprør mot at The Beatles var populære
- På kort tid har Facebook-gruppen vår fått 10.000 medlemmer. Det beviser at vi har rett og at folk må lytte til oss, sier Johnny Johnsen.
Vi har alltid visst at The Beatles toppet hitlistene jevnlig i nesten ti år og solgte over én milliard plater før de ble oppløst.
Men gjorde de egentlig det?
Ikke ifølge Johnny Johnsen i «Folkeopprøret mot at The Beatles var populære»:
– Jeg har aldri syntes at The Beatles var noe populære. Det har lenge irritert meg at musikere referer til og nevner The Betales som inspirasjonskilde, så jeg gjorde det eneste jeg kunne gjøre for å få en slutt på det – opprettet en Facebook-gruppe, sier Johnsen.
LES OGSÅ: TV-aksjonen skal gå til rammede MGP-deltagere
På kort tid har gruppen fått nesten 10.000 medlemmer.
– Så mange folk kan ikke ta feil. Fanklubben til The Beatles i Norge har bare 1000 medlemmer på Facebook. Det beviser jo dette ganske tydelig. De var ikke noe populære, sier Johnsen.
– Men de var jo det..?
– Jeg har snakket med bestefaren min, og han hadde ikke engang hørt om The Beatles på 50-tallet. Onkelen min synes ikke The Beatles var noe populære. Kikk ut av vinduet ditt – ser du The Beatles? Borte vekk. Det er så mye påstander som slenges rundt. Propaganda. Folk må stole på seg selv.
– Men alle lister viser jo at de lå på topp?
– Lister går opp og ned. Det har de gjort i alle år. Folk må spørre seg selv: Er det troverdig at en gjeng med fire langhåra dagdrivere fra Liverpool blir så populære?
– Ja..?
– Vel, her blir vi nok ikke enige. Du får mene ditt, så kan jeg mene mitt. Bare sauer går med flokken. Vi våger der andre tier.
– Har du noen nye prosjekter på gang?
– Ja, en Facebook-gruppe for alle som mener parkeringshusbrannen på Sola startet i en el-bil.
– Men ærlig talt, det gjorde den jo ikke!
– Det synes vi.