Follow the money

Started by PetterT, 15.12.2019, 11:53:27

Previous topic - Next topic

PetterT

Striden på IPCC COP25 er hvem skal betale hvor mye til hvem for en innbilt ikke-eksisterende menneskeskapt klimakrise.

Her er litt info, spesielt om Al Gore som har kjøpt strandeiendom i California etter å ha spådd 20 fot havstigning.  Antar han fikk prisavslag.  Obama også på østkysten av USA (Marthas Wineyard).

Stoking Big Climate Business
https://rclutz.wordpress.com/2019/12/14/stoking-big-climate-business/ 

Det er tanken som teller :-)

Emeritus

#1
Sitat Petter T:

QuoteHer er litt info, spesielt om Al Gore som har kjøpt strandeiendom i California etter å ha spådd 20 fot havstigning.  Antar han fikk prisavslag.  Obama også på østkysten av USA (Marthas Wineyard).

Jeg driter i hvor Obama og Gore kjøper hus, men det interesserer mer hvordan klimamyter oppstår og deretter spres til de store masser av aktive fjotter uten interesse for sannhet og snev av kritisk sans.

Her er et bilde av Al Gore's hus i Montecito, California, husk at et hus med ocean veiw ikke er det samme som strandlinje:



Og her et bilde av Obamas nye mansion på Martha's Vineyard:


Når det gjelder Gore kan jeg jo minne om at Montecito betyr lite fjell eller lite berg på spansk og at jeg med rått øyemål ser at hele Grønlandsisen og store deler av Antarktis må smelte før Gore bør bekymre seg. Jeg er litt mer nervøs for Obama, den interesserte kan jo gå inn på Google Earth å finne den nøyaktige høyden der Obamas nye mansion er bygget, skal vi tippe fem meter over havet? Det skulle i så fall holde noen år til.

Petter T: Hvordan føles rollen som nyttig idiot for klimadenierindustrien?

TILEGG: Da har jeg litt tilleggsinformasjon for de som er født med lite bagasje. Al Gore's hus i Montecito har adresse East Montain Drive og ligger ca. 200 meter over havet, om all is på kloden smelter vil Al Gore fortsatt ha ca. 130 meter å gå på. Obamas hus ligger ca. 3 meter over havet, og det skulle holde til ca. 2200, men døtrene hans selger det sikkert i god tid før det, der er vel fortsatt en eller annen denier med penger om tretti år også.

PetterT

Jeg føler meg vel i rollen som formidler av klimarealistisk informasjon, som har avslørt climategate, den uriktige hockeystick, et kvasireligiøst narre-narrativ basert på en modell hvor jorden er flat, mmm.

Al Gore og Obama er hyklere som maner til nøkternhet for den gemene hop, men som selv velter seg i luksus.  De burde bruke eiendommene til såkalte klimaflyktninger. 

Emeritus er selv nyttig idiot for klimasvindelen og kvasireligionen (med klima-Greta som den nye Messias) som koster verdenssamfunnet mer enn 1500 milliarder USD pr år, uten at det har hatt eller vil ha noen påvirkning på hverken klima eller global temperatur.  Svindelen er basert på skatter og avgifter som vi på grunnplanet må betale, mens eliten skor seg med sugerør i klimapengene.  Selv om Paris avtalen skulle bli oppfylt så ville det bare gi mindre enn 0,2 C lavere temperatur i år 2100 beregnet med klimahysterikernes egen modell MAGICC.  Juks og bedrag.

Emeritus kunne ha godt av å se denne https://www.climatehustle.org/ 
Det er tanken som teller :-)

Emeritus

#3
Sitat Petter T:

QuoteJeg føler meg vel i rollen som formidler av klimarealistisk informasjon......     

Og der klimarealistisk informasjon er synonymt med seriemessig bløffing? Hvor ble det av Gore's strandlinje?