Youtube saboterer swebb-tv igjen

Started by translator, 18.10.2019, 18:56:59

Previous topic - Next topic

translator

Nå er et foredrag laget av swebb-tv fjernet fra youtube med følgende begrunnelse: DENNE VIDEOEN ER FJERNET SOM FØLGE AV BRUDD PÅ YOUTUBE-RETNINGSLINJENE FOR HATSKT INNHOLD. FINN UT MER OM HVORDAN DU BEKJEMPER HATSK INNHOLD I LANDET DITT" Hatsk innhold? Jeg har sett innholdet, dette var statistikk om resultatene av svensk og nordisk migrasjonspolitikk presentert av en journalist med 8 års fartstid i Sveriges Television. Det forteller mye, SVÆRT mye, om hva som egentlig foregår.

Forsiden på swebb-tv ser nå slik ut:
https://www.swebbtv.se/blogg/351-youtube-saboterar-igen-vi-lagger-upp-pa-vimeo

Jeg anbefaler at dere ser foredraget og bedømmer selv.

https://vimeo.com/367090083
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Emeritus

Jeg har sett bare litt på dette SWEBTV greiene du promoterer.

Svenskene kom litt for lett unna 2. verdenskrig, de var på mange måter en del av Wehrmacht. Dette har ledet til at svenskene føler de må overkompensere med å dynge løs med en masse humanisme og annet pjatt, og herunder ta inn et hav av "flykninger."

Men den gamle dritten lever fortsatt i beste velgående, dette rottetrynet på SWEBTV er jo et vitnesbyrd i seg selv. Han snakker lavt og tilsynelatende sivilisert, man en skal ikke grave langt under fernissen før den åpenbare og utilslørte fascisme lever i beste velgående.

FUCK, SWEBTV!

translator

Du prater så mye tull Emeritus.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Emeritus

Fordelen med mitt tullprat er at det kan sjekkes i kjente kilder, ditt tullprat er så  "unprecedented" at om en søker på Google på dine påstander kommer det bare frem:

QuoteIngen dokumenter samsvarte med søket ditt

Endog Google er ukjent med alt det vrøvlet du sprer her på forumet.

Bebben

Jeg har sett det korte foredraget av Gunnar Sandelin om svensk innvandringsstatistikk, uten å få øye på en eneste nazist.

Svenske tilstander tyder på at noe er alvorlig galt med landet, det begynner å ligne på et førerløst tog på vei mot stupet. Blir resultatet Libanon eller Syria, eller kanskje Guatemala eller Venezuela? Ikke vet jeg, men det ser ut til å sitte langt inne hos makthaverne hos søta bror at noe faktisk kan "gå i tusan bitar", og det viktigste er nå tross alt å skyte budbringeren.

Neste foredrag i SWEBBTVs serie er av en emeritus. Det blir interessant!
Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

translator

#5
QuoteHäromdagen lade vi upp Del 4 av Höstkonferens 2019 där Gunnar Sandelin gav uppdaterad migrationsstatistik. Detta var för känsligt för Youtube som kallar det "Hatretorik" och tar bort inslaget. Dessutom får Swebbtv en varning vilket i detta fall innebär att vi inte kan ladda upp någonting de närmaste 14 dagarna. Det går inte heller att nå ut med aviseringar till våra tittare. Startsidan här på swebbtv.se kommer heller inte att uppdateras med nya filmer de närmaste två veckorna men vi fortsätter kommentera de nya filmer som läggs upp på Vimeo här i bloggen.

Dette minner meg om nærradioene på 1980-tallet da det var reklameforbud og radiostasjoner ble tatt av luften i en måned (eller tre) for å ha sendt "ulovlig reklame". Det hadde nemlig daværende kulturminister Halvard Bakke fra Arbeiderpartiet bestemt. Men det som skjer nå er selvsagt langt alvorligere, for det dreier seg om ytringsfriheten og hva slags fremtid vi vil ha.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund