Global oppvarming gir bred hundedepresjon i Storbritannia

Started by Telehiv, 22.05.2019, 13:47:52

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Quote from: Telehiv on 31.05.2019, 12:05:21
Quote from: ConTrari1 on 31.05.2019, 11:55:55
La oss få Benestad på NRK som værvarsler. Da kan han samtidig forklare hvordan han vil gjøre opprør mot Staten. Og komme med nye klima-varsler hver time. Vær er som kjent kortvarig, det kan skifte på minuttet, så 60 vær = 1 klima.

ConTrari,
av en eller annen grunn får du meg alltid til å storskratte når du stiller inn tinninglappene på sånt!

Takk, norske alarmist-forskere er herlige karikatur-objekter.

Men hvis Benestad ikke er tilgjengelig, kan man kanskje prøve herr Sturm und Drange hos Bjerknes? Han er jo også en av de stormende opprørerne mot Staten.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Quote from: ConTrari1 on 31.05.2019, 23:28:16
Telehiv, du har etter min mening også et fjerde alternativ:
Å ignorere den re-emitterte tussen.

Hehe, denne Skråblikktråden startet med at britiske hundepsykologer i fullt alvor beskyldte klimaendringer ("de siste månedene"!!) for å ha påført hundene klimadepresjoner.
Behovet for hjelp der er nok betydelig mer nærliggende enn her i traktene.
Her hjemme anser vi det fremdeles for mer viktig å redde internettløse enker og faderløse fra umeldt trafikkrisiko.


Emeritus

Sitat Con ett eller annet;

QuoteTelehiv, du har etter min mening også et fjerde alternativ:
Å ignorere den re-emitterte tussen.

OK, så du mener det er forsvarlig å spre et rykte om at Jon Smiths gir bevisst uriktige værmeldinger fordi at han ikke greier å si "kulde på fjellet" i mai måned, og dette til tross for at Jon Smiths helt sikkert vet at feile meldinger kan føre til dødsulykker?

Ser du alvoret i denne beskyldningen?

Det er dette som er problemet med nettet og fake news, enhver idiot kan danne sin egen virkelighet og dra med seg en rekke andre idioter som contra ett eller annet som har et så trangt klimasyn at snø i Norge i mai betyr at vi ikke har noen uvanlig oppvarming. Tvert i mot, en kald mai er helt sikkert innledningen på den kalde perioden Telehiv, Humlum, Ellestad og resten av klimaeliten har bebudet i 15 år.


En ting er at dere er vitenskapelig sett komplette idioter, men å begynne å spre rykter om at værvarslingen ikke varsler om farlige føreforhold fordi værvarslingen ikke lenger vil si "kaldt på fjellet" er ikke bare uansvarlig, men en god illustrasjon på at dere er totaly fucked up både sosialt, faktuelt og vitenskapelig.

Etter at jeg forlot dette forumet har det i beste fall blitt limt inn et par vitenskapelige artikler, og det forsøkes ikke en gang å debattere klimavitenskap, resten er sutring av typen at Benestad har blitt fascist og at Jon Smith bevisst forsøker å drepe barn på Hardangervidda i mai.

Fy faen for en gjeng helpless losers. 


Emeritus

Sitat Telehiv:

"Her hjemme anser vi det fremdeles for mer viktig å redde internettløse enker og faderløse fra umeldt trafikkrisiko."

Etter min utblåsninger er det behov for litt ro. Jeg lager noe i morgen kveld, Sam er allerde invitert og jeg skal prøve å ordne en pussy eller to også.

Jeg er litt doven for tiden så det blir en Chilli con Carne pluss pluss.

ConTrari1

Quote from: Emeritus on 01.06.2019, 00:29:38
Sitat Con ett eller annet;

QuoteTelehiv, du har etter min mening også et fjerde alternativ:
Å ignorere den re-emitterte tussen.

OK, så du mener det er forsvarlig å spre et rykte om at Jon Smiths gir bevisst uriktige værmeldinger fordi at han ikke greier å si "kulde på fjellet" i mai måned, og dette til tross for at Jon Smiths helt sikkert vet at feile meldinger kan føre til dødsulykker?

Ser du alvoret i denne beskyldningen?

Det er dette som er problemet med nettet og fake news, enhver idiot kan danne sin egen virkelighet og dra med seg en rekke andre idioter som contra ett eller annet som har et så trangt klimasyn at snø i Norge i mai betyr at vi ikke har noen uvanlig oppvarming. Tvert i mot, en kald mai er helt sikkert innledningen på den kalde perioden Telehiv, Humlum, Ellestad og resten av klimaeliten har bebudet i 15 år.


En ting er at dere er vitenskapelig sett komplette idioter, men å begynne å spre rykter om at værvarslingen ikke varsler om farlige føreforhold fordi værvarslingen ikke lenger vil si "kaldt på fjellet" er ikke bare uansvarlig, men en god illustrasjon på at dere er totaly fucked up både sosialt, faktuelt og vitenskapelig.

Etter at jeg forlot dette forumet har det i beste fall blitt limt inn et par vitenskapelige artikler, og det forsøkes ikke en gang å debattere klimavitenskap, resten er sutring av typen at Benestad har blitt fascist og at Jon Smith bevisst forsøker å drepe barn på Hardangervidda i mai.

Fy faen for en gjeng helpless losers.

Dette må være en person med alvorlige problemer. Ligger nok utenfor kompetansen til dette forumet å bidra med hjelp.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.