Komiske ALIas Emeritus

Started by PetterT, 03.07.2018, 21:11:15

Previous topic - Next topic

translator

Quote from: PetterT on 09.07.2018, 09:11:57
Seriøse bidragsytere, som jeg har lært mye av, ser ut til Ã¥ ha trukket seg vekk etter Emeritus bøllete inntreden. 

Godt poeng!
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Emeritus

#16
OK, bøllene her på forumet som beskylder alt og alle for fjusk og forfalskninger uten snev av begrunnelse, og benytter uttrykk som "svindler" og "bedragere" om internasjonale toppfolk som Trenberth, og dette samtidig som det på dette forumet faktisk enda henvises til Klimarealistene som kilde, skal få ha dette forumet helt for seg selv.

I den grad jeg gidder å debattere klima finnes det langt bedre fora der en slipper å gjenta 700 ganger at MBH99 i store trekk er bekreftet av anslagsvis 35 senere arbeider, eller der en må slite med vrangforestillinger av typen "det har ikke blitt varmere de siste 20 årene."

Jeg skal selvfølgelig ikke ødelegge forumet, og håper at forumet kan videreutvikles slik at de mest sensitive
klimadebattanter også føler at de har en trygg møteplass der ingen protesterer på åpenbare feilslutninger og hårreisende bløffer.

Takk for meg.

ConTrari1

Ingenting å takke for.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

PetterT

Komiske ALIas Emeritus sorti:
QuoteI den grad jeg gidder å debattere klima finnes det langt bedre fora der en slipper å gjenta 700 ganger at MBH99 i store trekk er bekreftet av anslagsvis 35 senere arbeider, eller der en må slite med vrangforestillinger av typen "det har ikke blitt varmere de siste 20 årene."

Reality:
108 Graphs From 89 New Papers Invalidate Claims Of Unprecedented Global-Scale Modern Warmth
By Kenneth Richard on 2. August 2018
http://notrickszone.com/2018/08/02/108-graphs-from-89-new-papers-invalidate-claims-of-unprecedented-global-scale-modern-warmth/
During 2017, there were 150 graphs from 122 scientific papers published in peer-reviewed journals indicating modern temperatures are not unprecedented, unusual, or hockey-stick-shaped â?? nor do they fall outside the range of natural variability.  We are a little over halfway through 2018 and already  108 graphs from 89 scientific papers undermine claims that modern era warming is climatically unusual. 

...og takk for det (sitat Wesen-Steen)
Det er tanken som teller :-)