Verden går videre: Det går mot et dundrende lemenår

Started by Telehiv, 19.04.2018, 12:01:37

Previous topic - Next topic

Telehiv

Jeg skynder meg å fortelle at vi går mot et helt regulært lemenår som oppleves med en del års mellomrom her til lands, før klimaalarmistene får kokt opp sitt alternative narrativ om at en "unprecedented" vekst i antall lemen, ja helt "unormalt" mange nye lemener sett av turgåere, KAN skyldes klimaendringer (menneskeskapte), og KAN være et tegn på mer alvorlige forandringer i naturen (menneskeskapte), osv. You wait and see; så snart forskningsrådet har delt ut noen nye kroner til en ny doktoraspirant i lemenkatastrofeklimaforskningsanalysespekulasjon så vil dette komme med store oppslag på forskning.no. Første kildematerialet vil selvsagt være basert på bunnsolide vitneobservasjoner fra selveste marka der ute. Lille Ole kommer trolig til å bitt i fingeren av et illsint lemen han ville pirke på, som da vil bli tolket til at "klimaendringer KAN ha gjort lemen psykisk ustabile og KAN bli farlige for små barn".

Joa, vi har Ã¥ glede oss til her ogsÃ¥: Forumets hederspris KAN gÃ¥ til første person som linker til Ã¥rets første klimaidiotartikkel om lemen. 



Men i virkelighetens verden så hadde vi kjent som siste "lemenår" i 2011. Vi hadde også den gangen bekymrede lemenklimafjotter på plass, men jeg tror årets fjotter vil komme til å overgå alle tidligere.

Link: https://www.adressa.no/nyheter/trondelag/2018/04/18/Kan-g%C3%A5-mot-nok-et-lemen%C3%A5r-16504302.ece