SV-ere bør stille frivillig som testgruppe for omskjæring

Started by Telehiv, 13.04.2018, 11:34:46

Previous topic - Next topic

Telehiv

Jeg ser til min bekymring at Skråblikkspalten fortrenges til fordel for (i alle fall tidvis) altfor gravalvorlige og smale klimatekniske munnhuggerier.
Jeg vil heller mane til enighet og samling rundt at SV-erne rundt de tusen kafebord - som ingen noensinne har sett delta i en real arbeidskamp* fordi de eneste arbeidskampene de syns det er verdt bryet å engasjere seg i foregår enten a) trygt i andre verdensdeler eller b) bare understreker hvor dannede de er - og som stadig utviser stor forståelse for omskjæring av ulikt slag - snart må sette handling etter ord og stille seg frivillige til en solid runde omskjæring.

Slik at vi andre kan se hva disse bortskjemte borgerbarna - som ellers aldri er skåret for tungebåndet - rapporterer om sin personlige utvikling og frihetsfølelse som fresht omskåret og plastret og videre derfra. Barna deres (begge kjønn, må vite - likestilling er tingen også her) må selvsagt summarisk omskjæres fra spedbarnsstadiet. De kan få en IPCC-rapport mellom tennene å bite i til lindring mens det skjer.

*Eksempel på SV-arbeidskamp, se illustrasjon nedenfor


Arbeidskamp sett fra SVs kafekrok

Link: https://resett.no/2018/04/13/omskjaering-splitter-sv/