Klimadilt, klimadalt, klima spekesild og salt (gøy med klima)!

Started by Bebben, 29.07.2014, 16:47:45

Previous topic - Next topic

Bebben

I en inline-kommentar på Climate Audit, i en tråd som handler om flere merkverdigheter om Cook et als "97 prosentstudie" og aktørenes... økonomiske omgang med sannheten, skriver Steve McIntyre:

QuoteAs to the University title to SKS documents, I recently wrote to the University solicitor and copyright administrator, asking them whether they also claimed copyright over Cookâ??s Nazi and Spartan images, and for copyright permission. Just so there would be no misunderstanding of which images I was requesting, I included copies of the images in my request letter. I havenâ??t received an answer yet.

Bakgrunnen er at Universitetet i Queensland krevde opphavsretten til både dataene til Cooks undersøkelse - og til et trusselbrev skrevet til Brandon Shollenberger, som fant dataene liggende på nettet, uten passordbeskyttelse. Det var også Shollenberger som i sin tid lokaliserte de famøse bildene...

Et par av de aktuelle bildene McIntyre spør om Universitetet i Queensland nå er den stolte(?) eier av, kan beskues HER.


Jo dårligere tider, jo bedre skjemt! (Ernst Röhl)

Telehiv

Hahahaa!

Bebben, du er en rev å finne svisker for evigheten!
McIntyre er sÃ¥ infernalsk god Ã¥ formulere seg, og jeg lo sÃ¥ fælt at jeg nærmest trillet av krakken her, og tilslutter meg Bebbens ønske om en kategori for Klimahumor, der vi kan gi rom for historiene til dem som ikke klarer Ã¥ skjule sin livskraft  ;D

Utlagt: Under de andre kategoriene kan vi la gråten ta oss, mens en Klimahumor-kategori kan ta seg av vårt sjelsliv for øvrig. Enig, folkens?

Amatør1

Quote from: Telehiv on 29.07.2014, 16:58:12
Hahahaa!

Bebben, du er en rev å finne svisker for evigheten!
McIntyre er sÃ¥ infernalsk god Ã¥ formulere seg, og jeg lo sÃ¥ fælt at jeg nærmest trillet av krakken her, og tilslutter meg Bebbens ønske om en kategori for Klimahumor, der vi kan gi rom for historiene til dem som ikke klarer Ã¥ skjule sin livskraft  ;D

Utlagt: Under de andre kategoriene kan vi la gråten ta oss, mens en Klimahumor-kategori kan ta seg av vårt sjelsliv for øvrig. Enig, folkens?

Det skal vel la seg gjøre. Du har jo rettighetene til Ã¥ gjennomføre det, sÃ¥ det er jo bare Ã¥ sette igang  8)
Hvis du ikke finner ut av det, skal vi se hva vi kan gjøre  :o 

Telehiv

Nå har Administrator lagt til kategorien "Skråblikk", så nå er der ingen unnskyldning for å ikke legge igjen litt godt klimahumør der!
Vi gleder oss til Ã¥ se Boris & Bebben (The B&B syndrom) dra opp hornet!  ;)