Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

ConTrari1

Quote from: translator on 03.08.2021, 01:33:34

Og det for å bekjempe et virus som kanskje ikke engang eksisterer (dvs. er et vanlig influensavirus). Overbelastede sykehus i media viser seg å være tomme og personalet er sendt hjem, tomme ambulanser kjører rundt med sirene til eksakt samme tidspunkt hver dag, dødeligheten er ikke større i 2020 enn tidligere år, folk som døde i bilulykker og selvmord registrert som døde av/med corona, folk på sykehjem fikk morfin og et stoff som brukes til giftinfeksjoner ved dødsstraff i USA, protestmarsjer mot nedstengninger, vaksinetvang, coronapass osv. hvor tusenvis deltar rapporteres alltid som hundrevis i mediene hvis de nevnes overhodet, diskusjonen om viruset oppsto på laboratoriet i Wuhan er en skinnmanøver, for det spiller ingen rolle hvor du tror viruset kom fra så lenge du fortsatt tror det er et farlig og smittsomt virus der ute, dokumenter skrevet av psykologer om hvilke grep som skal tas for å skape en mest mulig "effektiv" pandemi osv. osv. og sporene leder til World Economic Forum som utførte en "øvelse" på at et coronavirus sprer seg til hele verden i oktober 2019. Målet er The Great Reset: du skal ikke eie noe, og du skal være lykkelig over det. Ja, det siste gjelder selvfølgelig ikke dem selv. Se denne svenske videoen og døm selv.

https://rumble.com/vk6obt-ystein-rnne-141-ni-r-grundlurade.html

Og i USA feirer Obama sin 60-års dag med 500 gjester og 200 tjenere. Kanskje han har like magiske evner som Erna når det gjelder å utrydde smitte i politisk korrekte arrangementer?

Nå sier Nakstad at det ikke er på tale med ny nedstenging, selv om smittetallene i dag er mye høyere enn det han sa var nødvendig for å åpne samfunnet, godt under 200 per dag sa han, nå er det over 300. Hva er skjedd? Ser han skriften på veggen? Eller er det bare en avledningsmanøver før den store "landslåsen" kommer om noen uker? Jeg stoler ikke ett sekund på Nakstad. Guldvåg, Nakstad, Fauci; det er samme ulla.

Og hvorfor er Nakstad mer "slepphendt" enn tidligere?

En vesentlig forskjell på situasjonen nå og i fjor er antall innlagte koronapasienter, som over tid har ligget stabilt rundt 20. Det skyldes dels at to av tre nordmenn har nå fått vaksinedose, og dels at det er unge i alderen 13–39 år som dominerer smittestatistikken.

Men Nakstad må enten ha en svært dårlig hukommelse, eller også lyver han oss rett opp i ansiktet: Det er FLERE INNLAGTE OG PASIENTER PÅ INTENSIV AVDELING i år enn i fjor på denne tiden, og i fjor VAR IKKE EN ENESTE NORDMANN VAKSINERT.

https://www.document.no/2021/08/03/nakstad-om-smitteokningen-skal-mye-til-for-ny-nedstengning/

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Diktaturet sprer seg. Mellom linjene leser jeg en makt-glede hos denne legen, som vil bestemme hvordan politisk arbeid skal utføres i Norge. Bare føre-var smittevern, sier du? Men å forby -har de virkelig mandat til det?- dør til dør oppsøkende virksomhet er et grovt inngrep i vår politiske prosess. Disse ekstremt detaljerte bestemmelsene er bare latterlige. Skal diktatorensmittevernoverlegen kontrollere alle stands personlig?

Det nærmer seg høstens valg og de politiske partiene er ivrige etter å komme i gang med valgkampen.

Indre Østfold kommune har i skrivende stund et svært lavt smittetrykk og vi kan glede oss over å gå mot en mer normal tilstand. Av erfaring vet vi likevel at situasjonen raskt kan endre seg. Vi ønsker at alle våre innbyggere skal kunne få en fin og smittefri sommer, og vi er derfor helt avhengige av at alle bidrar i dugnaden også denne sommeren.

Dette gjelder for gjennomføring av politiske stands i det offentlige rom:

Det skal ikke drives oppsøkende valgkamp, som dør-til-dør-aksjoner
Det skal ikke drives valgkamp innendørs i det offentlige rom, som f.eks kjøpesentre
Stand skal oppføres minimum 10 meter fra inngangspartier til butikker og kjøpesentre
Maks tre partier samtidig pr standområde, og minimum 5 meter mellom hver stand
Anbefaler 3, men maks 5 personer fra partiene til stede pr stand
De som står på stand bør vurdere å bruke munnbind hvis det er vanskelig å opprettholde anbefalt avstand
Hånddesinfeksjon skal finnes tilgjengelig på stand
Det skal ikke serveres noe til besøkende
En person er ansvarlig for å dele ut informasjonsmateriell. Informasjonen deles ut ved standen. Det er ikke ønskelig med oppsøkende virksomhet, det kan skape mye bevegelse.
God avstand mellom partimedlemmene og også mellom besøkende må kunne overholdes
Hele kommunen bes tatt i bruk, unngå ansamlinger
GOD SOMMER og GODT VALG!

Mvh

Barbro Kvaal smittevernoverlege Indre Østfold kommune


Jaha, "god avstand mellom partimedlemmene" kreves, er det 1 eller 2-metern som gjelder den dagen? Flir og le og overse, det er beste medisin mot slik skremmende byråkratisk arroganse.

https://steigan.no/2021/08/fra-indre-ostfold-smittevernet-skal-styre-partienes-valgkamp/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

#437
Drammens Tidende har overraskende tatt inn en artikkel (opprinnelig fra Bergensavisen) om en person med dårlig erfaring etter coronavaksine (bak betalingsmur):

Quote
Hun tok vaksinene, så kom problemene. Dette er rett og slett jævlig

– Jeg stiller gjerne opp og tar både vaksiner og tester, men da må det være noen som tar imot oss når det går galt.

Det sier Yusela del Carmen Gjæringen (41). Etter to doser av Pfizer-vaksinen sliter hun fremdeles med bivirkninger, nesten to måneder etter siste dose.

Feber etter første vaksine
29. april fikk Gjæringen sin første dose. Noen dager senere følte hun seg svimmel og uvel når hun løftet på barna i barnehagen hun jobber. Etter legens råd gikk hun hjem. Hjemme målte hun feber på over 40. Etter en kort sykmelding var hun tilbake i jobb, men Yusela var fremdeles slapp, trøtt og kraftløs.

8. juni fikk hun andre dose.

– Det er en dato jeg aldri glemmer. Jeg kjente en svie idet jeg fikk vaksinen. Det var helt ulikt første gangen. På jobb var det en som skulle si god helg og klappet meg på armen. Det gjorde ekstremt vondt. Jeg tenkte likevel at det ville gå over, jeg hadde jo vondt sist også.

Men det gikk ikke over, det ble bare verre.

– Jeg hovnet opp i armen og mellom skulderen og brystet, og fikk utslett i området. Jeg fikk beskjed om at dette var noe som kunne skje etter vaksinen.

Torsdag 17. juni våknet Yusela til et ansikt hun ikke kjente igjen. Venstresiden av ansiktet var opphovnet, tydelig lammet og smertefullt.

– Da begynte jeg å bli ordentlig redd.

Hun oppsøkte lege igjen og ble henvist til spesialisttjenesten. Begge instansene har meldt inn symptomene som mistenkte bivirkninger av vaksinen.

Hun har også siden vært innlagt på grunn av akutte og smertefulle symptomer og tap av førlighet. Utredningen har ennå ikke gitt nye svar.

Prøver det meste
Tilstanden er blitt behandlet med smertestillende og betennelsesdempende medikamenter, og råd om å gå til fysioterapeut for å få hjelp med musklene i ansiktet.

Hos fysioterapeuten fikk hun tips om å prøve lymfedrenasje. Drenasjen hjalp umiddelbart, men med en gang hun anstrenger seg, er hun tilbake til start. Hun har også prøvd kiropraktor.

– Jeg prøver bare det som er, jeg vet ikke annet å gjøre.

Yusela har allerede brukt flere tusenlapper på behandlinger.

– Jeg stiller gjerne opp for samfunnet og tar både vaksiner og tester, for vi må jo gjøre det vi kan for å få kontroll på sykdommen. Men da må det være noen i den andre enden som tar imot oss når det går galt.

– Jeg er redd
Beskjeden fra helsevesenet er at det går over.

– Ja greit, men hva med her og nå? Det er halvannen måned siden helvetet begynte. Smertene, angsten for hva som kan skje. Jeg har gått fra å være en aktiv dame i full jobb som trener regelmessig, til å føle meg fullstendig funksjonshemmet og ensom fordi ingen kan hjelpe meg, sier tenåringsmoren til BA i et intervju som ble gjennomført i siste halvdel av juli. Nå, et par uker senere, sliter hun fremdeles med plagene.

Gjæringen understreker at hun har svært stor tiltro til helsepersonell hun har vært i kontakt med, og den fagkunnskapen de innehar, men hun skulle ønske det var et støtteapparat hvor hun kunne få noen flere svar.

– Jeg er redd. Redd fordi jeg ikke skjønner hva som skjer med kroppen min, og redd for at det ikke skal bli bedre.

Hun forteller at plagene ser ut til å ha stabilisert seg.

Stabile plager innebærer trykkende smerte og hevelser i musklene, strålende smerter i kroppen, kraftløshet i venstre side, svimmelhet ved små anstrengelser og følelsen av å være utslitt.

https://www.dt.no/sliter-med-bivirkninger-etter-vaksinering-jeg-er-redd-fordi-jeg-ikke-vet-hva-som-skjer-med-kroppen-min/s/5-8-1662305

Hva skriver så folk i kommentarfeltet til artikkelen? Nr. 4 er jo ganske typisk.

Quote1. kjæresten min var også syk i 2 mnd etter pfizer dose 2. visste knapt om jeg skulle klare å få hu hverken opp eller ned fra en enkel dagstur fjelltur da hu skalv som f..og sleit. tappet for energi osv. og orket knapt å være m på noen form for aktivitet. Og når jeg som Diabetiker som er vant med skjelvinger v føling var pfizer bivirkninger ganske kraftige i forhold

2. Det finnes faktisk mennesker som mister all huden på kroppen av å ta en tablett inneholdene acetylsalisylsyre også. Hvor mange Paracet spises det daglig rundt omkring uten problemer i det hele tatt....? Forstår dere hva jeg mener..?

3. Forskjellen er at de preparatene du nevner er godt dokumentert og behandling på bivirkninger finnes. Null dokumentasjon på langtidsbivirkningene på disse vaksinene, og ingen behandling på korttids. Forstår du hva jeg mener?

4. For noen få er det om å gjøre å overdrive bivirkningene mest mulig, og prøve å skape mistillit til myndigheter og legevitenskap. Men de aller fleste av oss ser at Norge er et av landene i verden som har greid seg best gjennom Coronaen, dyktig styrt av norske helsemyndigheter.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

Tema i Dagsnytt 18: Vaksinepass på jobben (etter 38 minutter)

https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

Telehiv

#439
CNN har en god stund vært et ledende klimaalarmistisk miljø internasjonalt, med div. mugne inngrep mot ansatte som ikke har fulgt hovedparolen i sine bidrag.
Nå profilerer de seg brutalt også på corona, og drar til med å sparke folk som stiller på jobb uvaksinerte.
Foreløpig er det meldt at CNN har sparket tre ansatte som kom på jobb uten å være vaksinert mot coronavirus.
Men her vil nok flere komme etter, der uvaksinerte må se en grimmer framtid i møte.

https://finansavisen.no/nyheter/karriere/2021/08/06/7715213/uvaksinerte-cnn-ansatte-fikk-sparken

ConTrari1

#440
Quote from: Telehiv on 06.08.2021, 08:50:09
CNN har en god stund vært et ledende klimaalarmistisk miljø internasjonalt, med div. mugne inngrep mot ansatte som ikke har fulgt hovedparolen i sine bidrag.
Nå profilerer de seg brutalt også på corona, og drar til med å sparke folk som stiller på jobb uvaksinerte.
Foreløpig er det meldt at CNN har sparket tre ansatte som kom på jobb uten å være vaksinert mot coronavirus.
Men her vil nok flere komme etter, der uvaksinerte må se en grimmer framtid i møte.

https://finansavisen.no/nyheter/karriere/2021/08/06/7715213/uvaksinerte-cnn-ansatte-fikk-sparken

Det er jo bare logisk at CNN kvitter seg med ansatte etter at så mange seere har kvittet seg med CNN. Uten Trump som hoggestabbe er de blitt en skygge av sitt gamle jeg.

Det skjer saker og ting rundt om i verden. Den kanadiske provinsen Alberta har nå kuttet ut nesten alt av Corona-tiltak. Steigan (selvfølgelig!) skriver om en rettssak som NRK neppe vil at vi vet noe om. En oljearbeider (skjebnens ironi?) nektet å vedta en bot på 1200 Can dollar for brudd på Corona-bestemmelser.

Patrick King, en olje- og gassarbeider fra Red Deer i Alberta, fikk en bot i desember 2020 på 1200 dollar for å ha brutt COVID-19-restriksjonene under en protest. King førte sin egen sak i retten og stevnet Albertas sjeflege Deena Hinshaw, der han ba om dokumenter som viste «isolasjon av SARS-CoV-2-viruset hos mennesker.»

Hinshaw klarte ikke å levere slik dokumentasjon, og dette setter spørsmålstegn ved provinsregjeringas grunner til å utstede restriksjonene. Det er i så fall en helt enorm innrømmelse fra den kanadiske tjenestemannen, en som kan ha omfattende konsekvenser rundt om i verden.


Dette er ett av kjernepunktene i Corona-striden; har man isolert SARS-CoV-2-viruset hos mennesker? Så vidt jeg kan se, har man kun fått tilsendt opplysninger  fra Kina, som vel ingen kan stole helt på. Likevel påstås det hardnakket at joda, man HAR isolert viruset, men dokumentasjon mangler altså. Når en sjeflege i en stor provins ikke klarer å fremskaffe beviset, noe som burde være meget enkelt dersom det fantes, så rokkes det ved et av fundamentene til plandemien. Et annet fundament er PCR-testen som den amerikanske folkehelsa skal slutte å benytte fra nyttår. Etter å ha stigmatisert utallige friske mennesker som sykdomsbærere er den plutselig ikke god nok lenger.

Da Hinshaw gjorde det kjent at restriksjonene ble opphevet sa han ingenting om rettssaka, men det er nærliggende å se en sammenheng. Heller ikke i ettertid er det kommet noe forsøk fra kanadiske myndigheter på å presentere isolasjon av SARS-CoV-2-viruset hos mennesker.

Så hva skjer nå i Alberta? Vil de dø som fluer (latterlig uttrykk; mine anstrengelser for å drepe flue er en kontinuerlig fadese)? Har de ikke den fæle delta-mutanten der borte? De får enten skynde seg med å overfylle sykehus og likhus, eller innrømme at tiltakene var unødvendige.

Den amerikanske folkehelsa opplyser nå også at Covid-19 ikke er mer dødelig enn vanlig influensa (som glimrer ved sitt fravær, eller kanskje er inkorporert i Wuhan-viruset?), så hva var hensikten med alt virus-viraket? Hvorfor risikerer Frankrikes president en borgerkrig for å beskytte seg mot noe som ikke er en kritisk trussel?

Jeg ser ingen annen forklaring enn at alt dette har vært en test på hvor langt myndighetene kan gå i retning av å avskaffe lov og rett i våre samfunn. Og grunnen til det må være noe langt mer truende enn en sykdom. En økonomisk krise som velter statsfinansene og som utraderer nasjonale pensjonsfond (som Reiner Füllmich hevder) kan være en mulighet. En befolkning som på forhånd er dressert, splittet og kuet er kanskje mindre i stand til å styrte dagens politikere fra maktens tinder hvis de opplever at staten har sviktet dem, enn et pre-Covid 19 folk.

Bare spekulasjoner, selvsagt, men jeg finner det totalt ulogisk at verden er gått av hengslene for en helt normal sykdom. Har vi noe mye, mye verre i vente?

https://steigan.no/2021/08/provinsen-alberta-i-canada-avslutter-covid-tiltak-etter-seier-i-sivil-rettssak/

Edit. Også fra Steigan:
Fra Israel meldes det også at 95 prosent av de alvorlig sjuke pasientene er vaksinerte og at 85–90 prosent av de innlagte er fullvaksinerte. Dette sier Dr. Kobi Haviv til Israels Channel 13.

Var ikke Pfeizer 95% effektiv likevel?
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

[quote author=ConTrari1 link=topic=1512.msg14770#msg14770

Den amerikanske folkehelsa opplyser nå også at Covid-19 ikke er mer dødelig enn vanlig influensa (som glimrer ved sitt fravær, eller kanskje er inkorporert i Wuhan-viruset?), så hva var hensikten med alt virus-viraket? Hvorfor risikerer Frankrikes president en borgerkrig for å beskytte seg mot noe som ikke er en kritisk trussel?

Jeg ser ingen annen forklaring enn at alt dette har vært en test på hvor langt myndighetene kan gå i retning av å avskaffe lov og rett i våre samfunn. Og grunnen til det må være noe langt mer truende enn en sykdom. En økonomisk krise som velter statsfinansene og som utraderer nasjonale pensjonsfond (som Reiner Füllmich hevder) kan være en mulighet. En befolkning som på forhånd er dressert, splittet og kuet er kanskje mindre i stand til å styrte dagens politikere fra maktens tinder hvis de opplever at staten har sviktet dem, enn et pre-Covid 19 folk.

Bare spekulasjoner, selvsagt, men jeg finner det totalt ulogisk at verden er gått av hengslene for en helt normal sykdom. Har vi noe mye, mye verre i vente?

https://steigan.no/2021/08/provinsen-alberta-i-canada-avslutter-covid-tiltak-etter-seier-i-sivil-rettssak/

Edit. Også fra Steigan:
Fra Israel meldes det også at 95 prosent av de alvorlig sjuke pasientene er vaksinerte og at 85–90 prosent av de innlagte er fullvaksinerte. Dette sier Dr. Kobi Haviv til Israels Channel 13.

Var ikke Pfeizer 95% effektiv likevel?
[/quote]

Vil gjerne henvise til en god artikkel av Tone Kroll i Document:
https://www.document.no/2021/08/05/covidisme-en-ny-uimotstaelig-totalitaer-isme/

Og til en av kommentarene, av

tarjeidn
Smittet: PCR test som ikke skiller mellom covid og influensa og kjøres på ~40 sykluser. PCR bruker en DNA (eller RNA i dette tilfellet) template, dvs en sekvens av nukleotider (ATCG for DNA, AUCG for RNA). Templaten kjøres sammen med prøven. Hvis det finnes en lik sekvens i prøven, vil denne dobles for hver syklus. Etter 40 sykluser har man altså 2^40 ganger dvs 1.1*10^12 ganger så mange sekvenser som man startet med. Da kan man regne seg frem til hvor mye som var i den opprinnelige prøven. PCR tester kjøres vanligvis med rundt 25 sykluser, fordi 40 genererer så mange kopier at det blir håpløst å si hvor mye man hadde til å begynne med. Dette er en svært upålitelig måte å vurdere om man er smittet av et virus eller ikke, fordi immunforsvaret bryter opp virus, og alle andre ting det bekjemper, ned til småbiter. Disse småbitene vil da også plukkes opp av PCR testen selv om immunforsvaret har brutt ned alt som finnes av virus, og man er hverken syk eller smittsom. Et annet problem ligger i hvor spesifikk templaten er, da virus kan ha biter som er svært like hverandre og man derfor kan teste positivt på bakgrunn av disse. CDC uttalte nettopp at PCR testene som brukes, må oppdateres, for at man skal "bedre være i stand til å skille mellom covid og influensa". Pussig nok så forsvant influensa fra jordas overflate med en gang man begynte med covid testing. Om disse testene også gir utslag på andre typer coronavirus, (som forårsaker vanlig forkjølelse) er uvisst, men skulle ikke forundre meg.

Vaksinert: Vaksinepass. PCR testene dine kjøres på maks 28 sykluser, 2^28 = 2.7*10^8 så mange kopier som opprinnelig.

Hatt covid19: Antistoff test. Antistoffer produseres når du er infisert, og forsvinner etter et par måneder, så er de borte. Minnecellene som dannes, og som er det faktiske grunnlaget for immunologisk hukommelse, forblir i årevis og aktiveres øyeblikkelig ved reinfeksjon. Men disse testes ikke for.


Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

For de som ikke fikk det med seg:

Avisa Washington Post publiserte 29. juli 2021 en lekket intern rapport fra forskere ved Centers for Disease Control and Prevention (CDC) som advarer om massespredning av COVID-19 blant vaksinerte mennesker.

Den hemmelige rapporten motsier nesten alle offentlige uttalelser fra Det hvite hus i løpet av de siste to månedene. Den advarer om at det er 35.000 symptomatiske COVID-19 infeksjoner hver uke blant vaksinerte mennesker.

Rapporten sier at vaksinerte mennesker som er smittet med COVID-19, er like smittsomme som de som ikke er vaksinert.


https://steigan.no/2021/08/hemmelig-dokument-fra-cdc-i-usa-viser-at-vaksinerte-smitter-like-mye-som-uvaksinerte/

560 nye smittede i Norge i dag, skriver VG. Hvor mange av disse er vaksinerte?

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#444
Quote from: Telehiv on 06.08.2021, 08:50:09
CNN har en god stund vært et ledende klimaalarmistisk miljø internasjonalt, med div. mugne inngrep mot ansatte som ikke har fulgt hovedparolen i sine bidrag.
Nå profilerer de seg brutalt også på corona, og drar til med å sparke folk som stiller på jobb uvaksinerte.
Foreløpig er det meldt at CNN har sparket tre ansatte som kom på jobb uten å være vaksinert mot coronavirus.
Men her vil nok flere komme etter, der uvaksinerte må se en grimmer framtid i møte.

https://finansavisen.no/nyheter/karriere/2021/08/06/7715213/uvaksinerte-cnn-ansatte-fikk-sparken

Mer krøll for CNN mht Corona:

Legen som anbefalte malaria-medisin, saksøker nå CNN for 100 millioner dollar for ærekrenkelser og tap. Det melder The Mercury News denne uken.

https://hemali.no/siste/legen-fikk-hets-da-hun-anbefalte-malariamedisin-mot-covid-19-na-saksoker-hun-cnn/

Og her er mer info om CNNs fall:

Not a single show on CNN could reach one million viewers in the past week, a decline that is both highly symbolic of its collapsing credibility and financially meaningful to advertising rates.  Its behavior this week suggests that the situation will only get worse.

There are lots of reasons beyond CNN's singular focus on attacking Donald Trump why viewers are deserting it.  Jeffrey Toobin returned to its programming after being unmasked for masturbating during a zoom call with colleagues.  Who wants to watch someone that icky pontificate on serious legal issues?  It's a joke.


https://www.americanthinker.com/blog/2021/08/cnns_credibility_collapse_pushes_viewership_below_one_million_for_an_entire_week.html

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

Quote from: Telehiv on 06.08.2021, 08:50:09
CNN har en god stund vært et ledende klimaalarmistisk miljø internasjonalt, med div. mugne inngrep mot ansatte som ikke har fulgt hovedparolen i sine bidrag.
Nå profilerer de seg brutalt også på corona, og drar til med å sparke folk som stiller på jobb uvaksinerte.
Foreløpig er det meldt at CNN har sparket tre ansatte som kom på jobb uten å være vaksinert mot coronavirus.
Men her vil nok flere komme etter, der uvaksinerte må se en grimmer framtid i møte.

https://finansavisen.no/nyheter/karriere/2021/08/06/7715213/uvaksinerte-cnn-ansatte-fikk-sparken

Jeg bare refererer til Pål Steigans kommentar:

Dette er eksperimentelle vaksiner som bruker en teknologi som aldri er prøvd før, og der produsentene fraskriver seg ethvert ansvar for kortsiktige og langsiktige skader. Og sjøl om det nå kommer stadig flere rapporter om både alvorlige skader, helseproblemer og til og med dødsfall etter vaksinene, fortsetter myndighetene helt fanatisk å pumpe dem ut, og bruker til og med direkte og indirekte tvang – det siste i form av vaksinepass og segregering. Lojaliteten til en av de mest kriminelle industriene i verden, nemlig den farmasøytiske industrien, later til å være grenseløs.

https://steigan.no/2021/08/le-monde-vaksinene-forer-til-menstruasjonsproblemer-og-mye-usikkerhet/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Bang! Så er det kroken på døra for eventyret om at Corora-vaksinen virker mot smitte:

The CDC document says: "vaccinated individuals infected with delta may be able to transmit the virus as easily as those who are unvaccinated. Vaccinated people infected with delta have measurable viral loads similar to those who are unvaccinated and infected with the variant."

CDC reports that 74% of new Covid Cases in Massachusetts are in fully vaccinated people.

Vaksinerte kan altså smitte LIKE LETT som uvaksinerte. Likevel MÅ vi ta sprøyta, fordi? Fordi Bill Gates har gitt ordre om det, og Erna Solberg er en lydig disippel? 

https://www.naturalnews.com/2021-08-06-covid-scam-unraveling-at-high-speed.html

Et av de største etiske problemene med Corona-politikken er den svært skadelige undertrykkingen av informasjon om lett tilgjengelige legemidler som er meget effektive som forebyggende medisin og i en tidlig fase av sykdommen. Den famøse Lancet-rapporten, som konkluderte med at slike medisiner ikke har effekt, ble trukket tilbake uten noen forklaring. Men forklaringen var opplagt; det var på forhånd blitt varslet om at disse medikamentene ikke har effekt når sykdommen har kommet så langt at det er nødvendig med innleggelse. Men likevel var det nettopp sykehuspasienter som ble brukt i undesøkelsen. Det er vanskelig å tro at dette var en "tilfeldig" feil.

Det var tvingende nødvendig å kunne ha faglig tyngde bak påstanden om at det ikke finnes gode nok legemidler og at man må vente på vaksinene. Uten et slikt bilde av virkeligheten kunne de ikke hastegodkjennes i en nødsituasjon. Hvor mange har mistet livet unødig fordi de ikke fikk god og lett tilgjengelig behandling? Hva kaller man det?

https://hemali.no/siste/legen-fikk-hets-da-hun-anbefalte-malariamedisin-mot-covid-19-na-saksoker-hun-cnn/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#447
I Bergen har de unik kunnskap om den skrekkelige Delta-varianten.

Med 82 nye smittetilfeller registrert torsdag og 81 fredag, har Bergen kommune innført flere nye tiltak for å snu den alvorlige situasjonen. Blant annet skal utesteder som spiller musikk ikke ha et høyere lydnivå enn at det er mulig å snakke sammen på én meters avstand. Det er også innført munnbindpåbud dersom enmeteren ikke kan holdes på serveringsstedene.

Ekstra mannskap er på jobb gjennom helgen for å kontrollere at forskriftene følges.


Men fungerende smittevernoverlege Kjell Haug skulle aller helst sett at folk holdt seg to meter fra hverandre.

– Enmeteren er i snaueste laget når det dreier seg om deltavarianten. Den kan smitte på mer enn en meter, sier Haug.


Mens Alfa bare hadde rekkevidde på 99 cm? Når holder disse narrene kjeft? Ikke før noen vingeklipper deres diktatoriske makt. De nyter å detaljdirigere.

– Vi ser også at det er mange av de smittede som har begynt på vaksineringsprogrammet, noe som kan tyde på at det har vært en liten sovepute at de har fått første dose. Men mot dette deltaviruset trenger man to doser for å være beskyttet, advarer helsebyråden.

Hvilken fagfellevurdert forskning viser at man må ha to vaksinedoser for å være beskyttet mot Delta? Hvordan kan det være at flere og flere land melder at fullvaksinerte blir smittet og smitter andre? Når skal et minstemål av innsikt sive inn mellom de syv fjellene?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/47q529/hoey-smitte-i-bergen-utelukker-ikke-strengere-tiltak

Syv fullvaksinerte sykehjemsbeboere i Belgia døde etter å ha blitt smittet med den colombianske varianten. Men det er foreløpig ingenting som tyder på varianten er mer smittsom eller gir mer alvorlig sykdom enn deltavarianten.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/8Qm34w/belgia-sykehjemsbeboere-doede-etter-utbrudd-med-den-colombianske-varianten
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Fra serien av intervjuer som Reiner Füllmich gjennomfører; denne gang med den belgiske psykologi professor Mattias Desmet, om masse psykose, hvordan den oppstår og hvordan den blir misbrukt av autoritære regimer, slik vi nå opplever med Corona. Dette er meget tankevekkende stoff, lang sending, men Füllmich oversetter regelmessig fra engelsk til tysk, så man kan hoppe frem ganske mye.

https://odysee.com/@Corona-Ausschuss:3/Mattias-Desmet---sitzung_63_converted_720p:4?r=EqNhZEbBmuYhFCkp8zCq7A6iyN3NdLCQ
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Ex-administrator

Vaksine er helt topp, jeg anbefaler det på det sterkeste. Jeg har ikke kontroll på andre land, men her i Norge er det verken et narrativ om at vaksine forhindrer smitte eller at vaksinen forhindrer sykdom.

Her sier man at vaksinen hjelper mot alvorlig sykdom, og at man er MINDRE smittsom.

Dette stemmer bra med de siste tallene fra FHI, vaksinen hjelper mot alvorlig sykdom: