Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

translator

Det er ingen spøk:

QuoteMJØNDALEN/MALTA: – Det var veldig skummelt, alt skjedde så brått.

Det sier 15-åringen Emmy Vestengen fra Mjøndalen. Tidligere i juli reiste hun sammen med søsteren til Malta på språkreise i regi av EF, en tur som i utgangspunktet ble planlagt til i fjor, men som ble utsatt på grunn av korona. På reisen skulle 15-åringen forbedre engelskkunnskapene, delta på aktiviteter og oppleve det landet Malta har å by på. Flyet fra Norge gikk 28. juni.

EF står for «Education First». Det svenske selskapet tilbyr utvekslinger, språkreiser og andre utdanningsrelaterte reiser i over 100 land.

I et brev elevene mottok fra EF før reisen fikk ungdommene opplyst at de kun skulle oppholde seg med sin norske gruppe, og at dette gjaldt på studenthjemmet, i klasserommet og i aktiviteter. Det for å unngå for mange nærkontakter og miks av studenter. Drammens Tidende har sett dette brevet.

Vel nede i Malta kom kontrabeskjeden:

Også elever fra Spania, Sverige og Finland skulle gå i klassen, og Vestengen skulle dele rom med jenter fra en annen klasse.

15-åringen sier til Drammens Tidende at hun stusset over avgjørelsen fra EF, men at det lenge så ut til å gå fint. Etterhvert viser det seg at to av de finske elevene i klassen hadde deltatt på en fest utenfor EFs regi, som resulterte i at de to finnene måtte reise hjem, hevder Vestengen.

På en obligatorisk test før hjemreise testet én av dem positivt for koronaviruset. Dette skjedde søndag.

– Da gikk ting veldig fort. En ansatt i EF banket på rommet mitt og sa at jeg skulle pakke sakene mine og bytte rom fordi noen i klassen min hadde testet positivt for korona. Så ble jeg satt på et hotellrom helt alene, uten balkong eller mulighet til å gå ut. Det var veldig skummelt, alt skjedde så brått.

Og den første idioten i kommentarfeltet (med 18 tommel opp!) skriver:

QuoteDet  er Corona smitte overalt - er det  da så lurt å dra og møte folk fra alle andre land nå da?? Og useriøse firmaer på området "språkreiser" er det nok av. Historier om skandaler også. Nå må nordmenn se å lære og ikke sende ungdommer ut i en usikker verden. Vi er fortsatt i en krisesituasjon og alle har et ansvar å ivareta.

https://www.dt.no/drommereisen-ble-et-mareritt-for-emmy-15-far-ikke-vite-om-jeg-er-koronasmittet/s/5-57-1702324
(bak betalingsmur)
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Hva blir det mest politisk korrekt å dø av til høsten? En vanlig influensa sesong krever ca. 900 liv her i landet. Men som vi vet, har influensaen glimret med sitt fravær under "plandemien". Nå advarer FHI om at den og andre luftveisykdommer kan slå fryktelig tilbake i høst, fra Steigan.no:

– Folkehelseinstituttet vurderer at det kommende høst og vinter er høy sannsynlighet for at forekomsten av andre luftveisinfeksjoner enn covid-19 blir en god del høyere enn vanlige sesonger. Dette gjelder særlig influensa, RS-virusinfeksjon og kikhoste. Små barn og eldre er mest utsatt, skriver FHI i en ny risikovurdering.

Hovedårsaken er at immuniteten i befolkningen mot disse sykdommene har falt under pandemiperioden, hvor strenge smitteverntiltak har ført til få tilfeller.

Steigans kommentar til dette er bedre enn min, så:
De kvakksalverne som leder norsk koronapolitikk har innbilt befolkninga at det lar seg gjøre å «slå ned et virus» eller «stenge det ute» ved å bruke sosial distansering og masker med porer som er så store at det å stenge virus ute er som å bruke et fotballmål til å stanse mygg.

De har prøvd å få oss til å glemme at vi har et immunsystem og at det utvikler seg ved å eksponeres for bakterier og virus hele tida. Ifølge den nye normalen skal dette løses ved å sperre befolkninga inne fra tid til annen og dernest pumpe oss fulle av eksperimentelle vaksiner, som ikke er vaksiner, men genterapi.

Og så, og det må være til deres store forundring, så viser det seg altså, slik enhver immunolog kunne ha fortalt dem: reduserer du store folkegruppers omgang med andre mennesker over lang tid, så forfaller immuniteten, og man blir lettere offer for neste runde. Dette er så opplagt og så rett ut av læreboka, så man skulle nesten tro at det var gjort med vilje.


"nesten gjort med vilje". Jeg vil si at en bevisst svekkelse av folkets immunforsvar  er en klar ondsinnet handling, konsekvensene er som Steigan skriver, helt innlysende for enhver fagperson. Så med et svekket immunforsvar, som blir ytterligere svekket av "vaksinene", ligger veien åpen for en ny "krise" som krever ny "redning". For ikke å si frelse. Filosofen Peter Wessel Zappfe skrev en gang at frelse-begrepet er et kunstig bygget behov; det er som en mann som kaster et barn i sjøen for å få redningsmedalje.

Kanskje Delta ikke er dødelig nok til å få folket i age igjen? Det finnes knapt nok et eneste Corona-dødsfall i Norge lenger, nøyaktig som forrige sommer, men da var ingen "vaksinert". Så mye for "vaksinens" beskyttelse. Men en influensa, kanskje med et fancy nytt og skremmende navn, og som kan herje friere i en befolkning som er frarøvet sitt beste forsvar, kan sikkert gjøre nytten.

https://steigan.no/2021/07/fhi-ber-norge-forberede-seg-pa-en-kraftig-influensasesong/

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

Kanskje dette blir en åpning i selskaper etter hvert:

Si meg hvilke nyhetsmedier du følger med på, så skal jeg fortelle deg hva du mener om coronavaksinen!
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: translator on 17.07.2021, 13:43:17
Kanskje dette blir en åpning i selskaper etter hvert:

Si meg hvilke nyhetsmedier du følger med på, så skal jeg fortelle deg hva du mener om coronavaksinen!

Avhengig av svaret, blir det kanskje også en rask måte å forlate selskaper på.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Hvorfor vil du vaksinere deg? For ikke å bli smittet? Eh...nei, man blir jo smittet likevel. For ikke å bli syk? Eh...nei, vaksinerte blir jo det også. For ikke å dø av Wu-flu?  Eh...nei, det har jo forekommet en del dødsfall. For å redde bestemor? Ja, nettopp! Men er ikke hun beskyttet allerede ? Å nei, det er sant, hun ble jo  vaksinert. Så DERFOR må du ta vaksinen!

Data from a recently released study out of the UK, that uses data compiled from their Orwellian symptom-tracking app, shows vaccinated people account for almost half of the country's new COVID cases.

The experimental jab has been getting worse results as time progresses. Just a few months ago, only 25% of people who had received the shot caught the wu-flu afterwards, and that number has now risen to 47% according to the study.


https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/new-uk-study-people-vaccinated-make-47-new-covid-cases/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Ja her kommer oppfølgeren med det samme:

Dr. Robert Malone, a pioneer in the field of mRNA vaccines, shared a viral Twitter thread on Friday which lays out a disturbing trend; the most-vaccinated countries in the world are experiencing  a surge in COVID-19 cases, while the least-vaccinated countries are not.

Ja! Hva kan det komme av? Kanskje fordi de stuknes immunforsvar er svekket av vaksinen, mens de ubestukkede har sitt intakt? Hm?

https://www.zerohedge.com/covid-19/worrying-me-quite-bit-mrna-vaccine-inventor-shares-viral-thread-showing-covid-surge-most

Twitter-sløyfe fra det fascinerende navnet "Corona Realism / @holmenkollin (sic)

In Europe we are seeing surges at many places where most of the population has already been vaccinated.
At the same time, the 15 least vaccinated countries don't seem to face any problem.
At some point, denying this problem will get painful.


https://twitter.com/holmenkollin/status/1415989536933490688?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1415991403868532738%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.zerohedge.com%2Fcovid-19%2Fworrying-me-quite-bit-mrna-vaccine-inventor-shares-viral-thread-showing-covid-surge-most








Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Quote from: ConTrari1 on 18.07.2021, 22:00:07
Ja her kommer oppfølgeren med det samme:

Dr. Robert Malone, a pioneer in the field of mRNA vaccines, shared a viral Twitter thread on Friday which lays out a disturbing trend; the most-vaccinated countries in the world are experiencing  a surge in COVID-19 cases, while the least-vaccinated countries are not.

Ja! Hva kan det komme av? Kanskje fordi de stuknes immunforsvar er svekket av vaksinen, mens de ubestukkede har sitt intakt? Hm?

https://www.zerohedge.com/covid-19/worrying-me-quite-bit-mrna-vaccine-inventor-shares-viral-thread-showing-covid-surge-most

Twitter-sløyfe fra det fascinerende navnet "Corona Realism / @holmenkollin (sic)

In Europe we are seeing surges at many places where most of the population has already been vaccinated.
At the same time, the 15 least vaccinated countries don't seem to face any problem.
At some point, denying this problem will get painful.


https://twitter.com/holmenkollin/status/1415989536933490688?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1415991403868532738%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.zerohedge.com%2Fcovid-19%2Fworrying-me-quite-bit-mrna-vaccine-inventor-shares-viral-thread-showing-covid-surge-most

Overlege Halvor Næss har et nytt viktig innspill om "de store talls forbannelse" (eller kanskje velsignelse for maktutøverne?)

Anta at Norge er inndelt i enheter på 4000 innbyggere (tilsvarende en liten kommune) med selvstendig ansvar for smittevern. Anta videre at 50% blir smittet (flokkimmunitet på 50%). Ifølge FHI tallene vil to dø av Covid, hvorav en på sykehjem. Det er utenkelig at en slik enhet vil stenge ned skole, bedrifter eller grenser i uker eller måneder for en så lav risiko. Nedstengninger ville være et grovt overgrep.

Men når dette overføres til nasjonalt nivå, blir det skremmende stort og farlig! Selv om forholdet er nøyaktig det samme.

"CapitanLorenzo" har en god kommentar:

Jeg ønsker meg en slik krystallkule som FHI har, den som de har sett i når de nå går ut offentlig og forteller at den kommende influensa-sesongen blir knallhard. Den som kommer i løpet av 2-3 måneder? Wow! Eller er det kanskje slik at de vet noe annet enn oss "sammensuriet"? For eksempel at de "vaksinerte" ikke har et aktivt immunforsvar grunnet "vaksineringen" og at nye virus vil ramme dem svært hardt? Hmmm? Dermed går man ut på forhånd og "advarer" mot "influensa-virus", slik at vi "forstår" at det er de "nye" virusene som har skylden og selvfølgelig ikke "vaksinene"? Jeg undres.


https://resett.no/2021/07/17/covid-og-de-store-talls-forbannelse/

Neste trinn blir kanskje å legge skylden for nye "utbrudd" på de ubestukkede. Og når den "fienden" er brukt opp, faller man vel tilbake på antropogene co2-utslipp, bare ikke på  innsiden av masker, selvsagt. Negativ effekt der er tabu.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Denne snutten med Grieg musikk er uimotståelig morsom, og dessverre også dypt opprørende:

https://www.bitchute.com/video/BLsloONbBdyy/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

#398
Quote from: ConTrari1 on 19.07.2021, 10:13:09
Denne snutten med Grieg musikk er uimotståelig morsom, og dessverre også dypt opprørende:

https://www.bitchute.com/video/BLsloONbBdyy/

Hoho, jeg lo så veldig at jeg hadde problemer med å se klart.
Jeg nekter å tro det var tristhetstårer jeg felte...

Men man får kanskje noen assosiasjoner av typen man finner i denne strofen i Johnny Cash's legendariske Hey Porter:

....Hey, Porter! Hey Porter!
It's Getting Light Outside.
This Old Train Is Puffin' Smoke And I Have To Strain My Eyes.
But Ask That Engineer If He Will Blow His Whistle Please,
'Cause I Smell Frost On Cotton Leaves,
And I Smell That Southern Breeze....



Okular

#399
Nyter døsige sommerdager på Østlandet, og hadde i går en ledig morgenstund - og kanskje var jeg i et litt morbid lune, ikke vet jeg - til å kikke litt på dødstallene fra SSB (som jeg har har gjort med ujevne mellomrom siden i vinter). Tommelfingerregelen for disse dataene har hele tiden vært at du må tilbake rundt 8-10 uker fra den dagen du sjekker for at tallene skal begynne å stabilisere seg rundt reelle verdier (først da begynner innsamlingen av data å fullføres). Og verdiene har, forbi denne grenselinjen, stort sett vært stabile fra oppdatering til oppdatering. De siste gangene jeg sjekket før sommeren var det kun ubetydelige endringer å spore, om noen, i dataene fra årets første 10-15 uker, og fra fjorårets siste 13 uker (41-53) var det ingen endringer overhodet - som det skal være.

Men da jeg nå var innom for å oppdatere (3-4 uker siden sist) hadde det virkelig skjedd store ting. Og jeg spør meg, hva er det SSB driver med? Bruker de fellesferien til å gå gjennom skuffer og skap for å finne døde som ikke var der tidligere? Ramler det plutselig inn hundrevis av nye dødsfallsrapporter fra flere måneder tilbake i juli? Hvor har de i så fall vært i mellomtiden? Har det vært 'kreative' ferievikarer på ferde? Eller er dette rett og slett tallmanipulasjon i etterkant (revisjonisme i ekte 1984- og klimagjeng-tradisjon)? Har 'noen' gitt dem beskjed om å 'oppgradere' tallene? Ikke vet jeg, men man begynner jo å lure ... Særlig når man sammenlikner de siste 13 ukene av 2020 og de første 19 av 2021 (fra uke 20 og ut regner jeg - ifølge tommelfingerregelen over - dataene uansett som upålitelige). Hvorfor har man praktisk talt ikke rørt dataene helt opp til uke 53 i fjor, men så plutselig, idet 2021 tar til, starter man en voldsom aktivitet - drøssevis av nye tilfeller er 'oppdaget' ...?! Kan det ha noe med at dataene mot slutten av juni så slik ut?:



Nesten 1700 færre døde i sesongen 2020/2021 enn i gjennomsnittet av de fem foregående år, som i sin tur viste de laveste dødstallene relativt til folketallet noensinne ...! 1680 færre over en periode på 24 uker (uke 46 (2020) til uke 16 (2021)), det utgjør en nedgang på
8,6 %, det - fra det 'minst dødelige' femårsintervallet i Norges registrerte historie!!

(Merk at jeg har ganget alle totaldødelighetsdata (ikke covid19-data) i grafen over med gitte forholdstall for å tilpasse verdiene til det gjennomsnittlige folketallet i hvert enkelt år. Dette for å gi en 'sannere' (1:1) jevnføring. Forholdstallet for inneværende år (dataene fra 2020/2021-sesongen) er 0,9918. Tallene for 2020/2021 som du vil finne på SSB sine sider er derfor noe større enn de jeg har plottet her.)

Men dette var tilbake i juni. Nå er det juli og sommerferie, og ingen følger - forhåpentligvis - med. Så hva har skjedd med SSBs data siden sist? Jo:



Fram t.o.m. uke 19 (9 uker tilbake) er det brått dukket opp 272 nye døde. Ikke 2-3. Ikke 20-30. 272! Og av disse er 265, altså praktisk talt alle, kommet til fra og med årsskiftet. Legg særlig merke til ukene 10 og 11 - 103 nye døde funnet i løpet av TO uker! Godt gjort, for å si det mildt.

Pussige greier, ikke sant? Joda, dette har sikkert sin helt naturlige forklaring, og denne ville man selvsagt få servert dersom man i det hele tatt skulle gidde å spørre. Og en slik forklaring ville man jo bare måtte stole på. For hvem vet best? Og hvordan skal man kunne sjekke om det de sier stemmer med virkeligheten eller ikke? Man er til syvende og sist - som privatperson - prisgitt de tallene som gis. Og det er - på flere nivåer - litt skremmende å tenke på. (Dog så klart langtfra like skremmende som covid19!!)

Jeg bemerker her kun en temmelig påfallende og brå oppgradering av data, fra langt tilbake, en oppjustering som IKKE på noe vis har sitt sidestykke så lenge jeg har observert SSB sine sider om dette temaet (sist høst). Men skjedde noe tilsvarende forrige sommer? Hver sommer? Og i så fall, hvorfor? Hva er opplegget? Det må - i den absurde tiden vi nå lever i - være lov til å uttrykke en viss grad av mistro til statlig databehandling, eller ...?

P.S.:

Siden siste uka i mai (uke 21) har hele 15 (!!) mennesker etter sigende (ifølge FHI sin vanskelig prøvbare påstand) dødd av - eller med! - skrekkviruset. (Og disse dataene er - utrolig nok, kanskje - IKKE blitt tuklet med.) 15 døde på 8 uker, det er grusomme 1,875 i uka, det. Samtidig, i løpet av samme periode, så har - ifølge snittall fra tidligere år (SSB) - rundt 5750 mennesker dødd totalt i Norge, eller omkring 715-720 i uka. 15 er 0,26 % av 5750. De 15 vil imidlertid alltid være 15 for mange, ifølge myndighetenes logikk. De skulle ikke ha dødd!!! Mens de 5735 øvrige jo bare er helt normale dødsfall, for 'bakgrunnsstøy' å regne - de ofrer vi ikke en tanke.

Håper alle har en flott og avslappende sommer :D

ConTrari1

Boris Johnson har fått marsjordre -igjen. Ikke bare har han overlevd et hardt anfall av Corona, han er også fullt vaksinert, likevel må han gå i dekning. Han har ikke blitt syk igjen, men:

Rather he has been sent packing to his country house, because he came into proximity of an individual who tested positive for Covid.

Å være i nærheten av en person som har testet positivt er alt som skal til for å skape full panikk i Downing Street 10.

You may well wonder why the British Prime Minister has been so unceremoniously put away given that he should be safe from the virus. If you did not know, in addition to having overcome the infection, Boris has received his two jabs earlier this year and upon accomplishing the feat urged everyone else to do likewise. The promise was that by getting the shots we will be kept safe from the Covid scourge, and our lives will finally return to normal.

Dette er en farse. Eller kanskje ikke, kanskje det er et skuespill, to dager etter at UK åpnet helt opp, så kan dette være en mental forberedelse på ny lockdown. Se, statsministeren måtte flykte! Så farlig er det! Vær så snill og steng oss inne igjen! Bare husk å glemme at vaksinen skulle beskytte deg. Snart blir nok alt som er skrevet om det slettet fra nettet.

Og imens dør folk av vaksinene;
In the process of injecting the population with their emergency use concoctions, tens of thousands of people have died following vaccination. According to data submitted to the CDC, "there were nearly 12,000 deaths during a seven-month period since the COVID-19 shots were given emergency use authorization by the FDA last December." Meanwhile across the ocean, the European Union reported 15,472 vaccines deaths and 1.5 million vaccine injuries. It is unconscionable that while inflicting all this suffering the pharma companies raked immense profits and churned out a bevy of happy billionaires.

Veien til rikdom går over lik, bokstavelig talt. Og produsentene er ironisk nok immune, ikke mot Corona, men mot alt vaksineskade ansvar. Det kan man kalle et profitabelt stikk!

Og mer herlig ironi kommer; hvem er det Boris må beskyttes mot? Ingen annen enn sin egen helseminister! Som selvsagt også er fullt vaksinert.

Undertittelen i Dr, Strangelove; "How I learned to stop worrying and love the bomb" er et understatement i forhold. Nå er det:

"How I learned to forget my own immunity system and love the jab"

https://www.americanthinker.com/blog/2021/07/the_great_vaccination_farce_twice_vaccinated_boris_johnson_ordered_to_selfisolate.html

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Ikke snakk til hverandre, sier en hysterisk helsesjef i Australia. Hva skjer i hodene på folk down under? De virker hjernevasket, når ett enkelt "tilfelle" (les: tvilsom test) gjør at en hel by stenges ned totalt.

Fra Steigan:
Helsesjefen i New South Wales i Australia holdt en pressekonferanse 20. juli 2021 og fortalte australierne at de ikke «må ha en samtale med hverandre», sjøl om de har på seg masker, for å redusere overføringen av COVID.

«Sjøl om det er i tråd med menneskelig natur å snakke med andre, være vennlig, er det dessverre ikke tida for å gjøre det,» sa Chant. «Sjøl om du støter på naboen din i kjøpesenteret ... ikke start en samtale, nå er det på tide å minimere samspillet med andre, sjøl om du har en maske, ikke tro at det gir total beskyttelse, vil vi være helt sikre på at når vi går rundt i vårt daglige liv, ikke kommer i kontakt med noen andre som kan utgjøre en risiko," la hun til.

Steigans kommentar:
Australia har hatt og har et av de mest drakoniske koronaregimene i verden og går nå tydeligvis full tilt inn i ko-ko-land.

https://steigan.no/2021/07/helsesjef-i-australia-ikke-snakk-med-hverandre/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

#402
Imens kjører NRK på stortromma:

QuoteEn ny rapport fra Center for Countering Digital Hate (CCDH) utpeker 12 personer, «the disinformation dozen», som de mener er de farligste vaksinemotstanderne i USA.

Felles for de 12 er at de sprer feilinformasjon og konspirasjonsteorier om korona og koronavaksinen på sosiale medier.

De er valgt ut fordi de har mange følgere og produserer og publiserer store mengder innhold.

Blant dem er dommer, tidligere radiovert, forfatter og miljøvernaktivist Robert F. Kennedy Jr., nevø til tidligere president John F. Kennedy.

Kennedy driver hjemmesiden Children's Health Defence, og har flere hundre tusen følgere på sosiale medier.

På hjemmesiden står det blant annet at vaksinen skader barn og kan føre til skader på nervesystemet, immunforsvaret og indre organer. De kan ifølge siden også føre til autisme og autoimmune sykdommer.

Den amerikanske immunologen Anthony Fauci omtales som «tsar for den medisinske mafia», og det hevdes at amerikanske myndigheter underdriver dødeligheten av vaksinene.

Kennedy har kontoer på Facebook og Twitter, men er utestengt fra Instagram, grunnet brudd på deres retningslinjer.

På hjemmesiden skriver han selv at han er utestengt fra Instagram fordi han er i ferd med å avdekke slutten på demokratiet slik vi kjenner det.

https://www.nrk.no/urix/robert-f.-kennedy-jr.-er-blant-de-storste-vaksinemotstanderne-i-usa-1.15583148

"Miljøvernaktivisten" Robert Kennedy Jr. er en kjent klimaalarmist, så her har vi den andre "klimafrelste" som tydeligvis ikke kjøper corona-narrativet.

Og hva har "digital hate" med "vaksinemotstand" å gjøre? Dette kommer fra de samme folkene (Center for Countering Digital Hate!) som sender menn inn på kvinnetoaletter for å vifte med penisen "fordi de føler seg som kvinner" og lar mobben stå klar til å ta dem som protesterer mot det. Woke-ismen får fritt spillerom i Bidens USA!

"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: translator on 21.07.2021, 23:18:29
Imens kjører NRK på stortromma:

QuoteEn ny rapport fra Center for Countering Digital Hate (CCDH) utpeker 12 personer, «the disinformation dozen», som de mener er de farligste vaksinemotstanderne i USA.

Felles for de 12 er at de sprer feilinformasjon og konspirasjonsteorier om korona og koronavaksinen på sosiale medier.

De er valgt ut fordi de har mange følgere og produserer og publiserer store mengder innhold.

Blant dem er dommer, tidligere radiovert, forfatter og miljøvernaktivist Robert F. Kennedy Jr., nevø til tidligere president John F. Kennedy.

Kennedy driver hjemmesiden Children's Health Defence, og har flere hundre tusen følgere på sosiale medier.

På hjemmesiden står det blant annet at vaksinen skader barn og kan føre til skader på nervesystemet, immunforsvaret og indre organer. De kan ifølge siden også føre til autisme og autoimmune sykdommer.

Den amerikanske immunologen Anthony Fauci omtales som «tsar for den medisinske mafia», og det hevdes at amerikanske myndigheter underdriver dødeligheten av vaksinene.

Kennedy har kontoer på Facebook og Twitter, men er utestengt fra Instagram, grunnet brudd på deres retningslinjer.

På hjemmesiden skriver han selv at han er utestengt fra Instagram fordi han er i ferd med å avdekke slutten på demokratiet slik vi kjenner det.

https://www.nrk.no/urix/robert-f.-kennedy-jr.-er-blant-de-storste-vaksinemotstanderne-i-usa-1.15583148

"Miljøvernaktivisten" Robert Kennedy Jr. er en kjent klimaalarmist, så her har vi den andre "klimafrelste" som tydeligvis ikke kjøper corona-narrativet.

Og hva har "digital hate" med "vaksinemotstand" å gjøre? Dette kommer fra de samme folkene (Center for Countering Digital Hate!) som sender menn inn på kvinnetoaletter for å vifte med penisen "fordi de føler seg som kvinner" og lar mobben stå klar til å ta dem som protesterer mot det. Woke-ismen får fritt spillerom i Bidens USA!


Det er selvsagt ikke snakk om "vaksinemotstandere", men om personer som med god grunn er skeptiske til nye Corona-vaksiner, særlig mRNA vaksinene. NRK får det til å høres ut som om man er mot all vaksinering, teknikken er direkte kopi av "klimafornekter".

Men jeg digger "digitalt hat", altså. PCer, mobiler og ander elektroniske vesener er jevnlig gjenstand for mitt mest intense og uforsonlige hat. Jeg vet ikke hvilken paragraf i hat-loven jeg forbryter meg mot, men om den ikke finnes nå, så kommer den nok. AI er mennesker de også! Og fullt programmert til å føle seg krenket.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#404
Corona-pass blir innført i Italia, folket deles i A og B borgere. Hvordan går det med turist-industrien? Ser ut til at negativ test er godt nok for å komme inn i landet, men dersom man må være vaksinert for å besøke et museum eller restaurant, har det liten hensikt å reise dit. Jeg vil anta anta at en betydelig andel av landets gjester ikke er -eller kommer til å bli- vaksinerte. Eller er denne begrensningen begrenset til landet innbyggere? Det er det triste tider vi står overfor. Om vi noen gang kan gjenvinne vår mentale helse, kreves det nok både oppvåkning og opprydding.

Regjeringen i Italia har besluttet å kreve koronapass som dokumenterer den første dosen av en koronavaksine for adgang til restauranter, barer, kinoer, teatre, treningssentre, svømmebassenger, utstillinger, kongresser, offentlige jobbkonkurranser og de fleste arrangementer.

De nye forskriftene, som den italienske regjeringen har vedtatt torsdag kveld, vil bli gjeldende for alle innbyggere over 12 år fra den 6. august. Skoler, arbeidsplasser og offentlig transport er – i alle fall inntil videre – unntatt fra kravet om koronapass, skriver Corriere della Sera.

Dermed har Italias regjering landet på en kompromissløsning der man ikke går like langt i å kreve koronapass som i Frankrike, slik statsminister Mario Draghi ønsket.


Men hva om folket gir blaffen? Det finnes ingen politi- eller militærstyrke som kan hindre at hundretusener eller millioner av italienere besøker barer og kinoer uten passet, eller at eierne bare ignorerer loven. Både i Frankrike og Italia kan folkelig sivil ulydighet av denne typen være det beste som har hendt landene på lang tid. 

https://www.document.no/2021/07/22/italia-forlanger-koronapass-for-adgang-til-restauranter-treningssentre-kinoer-og-arrangementer/

Eric Clapton derimot er et lyspunkt, han står i mot presset etter all mobbing han ble utsatt for:

Eric Clapton Will Not Play Shows Where Proof of Vaccine Is Required
Musician issued statement after U.K. Prime Minister Boris Johnson said vaccine passes would be required at clubs and venues


https://www.rollingstone.com/music/music-news/eric-clapton-not-play-vaccine-shows-1200257/

All ære til denne hedersmannen!
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.