Är Corona den nya klimatfrågan?

Started by translator, 18.04.2020, 15:30:34

Previous topic - Next topic

translator

Quote from: ConTrari1 on 22.04.2021, 10:12:11
Quote from: translator on 21.04.2021, 18:39:13
Jeg har akkurat lagt ut (på en artikkel om munnbind) denne kommentaren. Spent på reaksjonen:

QuoteMunnbind har liten eller ingen effekt som beskyttelse mot coronavirus. Dette står på Folkehelseinstituttets egen hjemmeside (men godt gjemt):

"A Cochrane Review shows that compared with no facemask use, wearing a facemask may make little to no difference in how many people catches a flu‐like illness. It probably makes little to no difference in how many people that have flu confirmed by a laboratory test."

https://www.fhi.no/en/publ/2021/does-wearing-a-facemask-stop-or-slow-down-the-spread-of-respiratory-viruses/

Masker av, masker på, det er bare en ting som styrer maskebruken og det er i hvilken grad det er nyttig som psykologisk våpen for å kontrollere folket til lydighet.


Du minnet meg på at jeg fikk en reaksjon i dag. En kvinne skrev:

QuoteMen det hjelper vel mot smitte ellers hadde vel ikke tannleger og kirurger o.a brukt dette i jobben sin???

Hvorpå svar

QuoteDisse yrkesgruppene bruker munnbind for å hindre at støvpartikler og annen "forurensning" i pusten deres ikke skal komme inn i åpne sår på pasientene sine. Det er også derfor folk i områder med mye forurensning, særlig i asiatiske byer, ofte går med munnbind i gatene. Da er munnbind effektivt, men ikke mot virus som er en tusendel i diameter av det disse munnbindene er beregnet på.

Jeg har ikke nevnt at munnbind kan være direkte helseskadelig, det ville nok blitt for sterk kost.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

#241
Quote from: translator on 22.04.2021, 23:52:38
Du minnet meg på at jeg fikk en reaksjon i dag. En kvinne skrev:

QuoteMen det hjelper vel mot smitte ellers hadde vel ikke tannleger og kirurger o.a brukt dette i jobben sin???

Hvorpå svar

QuoteDisse yrkesgruppene bruker munnbind for å hindre at støvpartikler og annen "forurensning" i pusten deres ikke skal komme inn i åpne sår på pasientene sine. Det er også derfor folk i områder med mye forurensning, særlig i asiatiske byer, ofte går med munnbind i gatene. Da er munnbind effektivt, men ikke mot virus som er en tusendel i diameter av det disse munnbindene er beregnet på.

Jeg har ikke nevnt at munnbind kan være direkte helseskadelig, det ville nok blitt for sterk kost.

"...ellers hadde vel ikke tannleger og kirurger o.a brukt dette i jobben sin???"

Det er den gode gamle refer to authority hersketeknikken. Her er gode argumenter mot:

First, let's be clear. The premise that surgeons wearing masks serves as evidence that "masks must work to prevent viral transmission" is a logical fallacy that I would classify as an argument of false equivalence, or comparing "apples to oranges."

Although surgeons do wear masks to prevent their respiratory droplets from contaminating the surgical field and the exposed internal tissues of our surgical patients, that is about as far as the analogy extends. Obviously, surgeons cannot "socially distance" from their surgical patients (unless we use robotic surgical devices, in which case, I would definitely not wear a mask).

The CoVID-19 pandemic is about viral transmission. Surgical and cloth masks do nothing to prevent viral transmission. We should all realize by now that face masks have never been shown to prevent or protect against viral transmission. Which is exactly why they have never been recommended for use during the seasonal flu outbreak, epidemics, or previous pandemics.


If a surgeon were sick, especially with a viral infection, they would not perform surgery as they know the virus would NOT be stopped by their surgical mask.

Unlike the public wearing masks in the community, surgeons work in sterile surgical suites equipped with heavy duty air exchange systems that maintain positive pressures, exchange and filter the room air at a very high level, and increase the oxygen content of the room air. These conditions limit the negative effects of masks on the surgeon and operating room staff. And yet despite these extreme climate control conditions, clinical studies demonstrate the negative effects (lowering arterial oxygen and carbon dioxide re-breathing) of surgical masks on surgeon physiology and performance.

Surgeons and operating room personnel are well trained, experienced, and meticulous about maintaining sterility. We only wear fresh sterile masks. We don the mask in a sterile fashion. We wear the mask for short periods of time and change it out at the first signs of the excessive moisture build-up that we know degrades mask effectiveness and increases their negative effects. Surgeons NEVER re-use surgical masks, nor do we ever wear cloth masks.


Les gjerne resten av artikkelen også.

https://cnsnews.com/commentary/dr-jim-meehan/surgeon-destroys-myth-if-masks-dont-work-why-do-surgeons-wear-them

Og, som eksempel på den latterlige maskomedien, se den møkkete masken til Alexandria Ocasio-Cortez:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/gross-aoc-wears-filthy-coronavirus-mask-video-talk/
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

Quote from: ConTrari1 on 23.04.2021, 10:31:52
[

Det er den gode gamle refer to authority hersketeknikken. Her er gode argumenter mot:

First, let's be clear. The premise that surgeons wearing masks serves as evidence that "masks must work to prevent viral transmission" is a logical fallacy that I would classify as an argument of false equivalence, or comparing "apples to oranges."


Takk ConTrari, jeg brukte litt av denne teksten og fikk følgende salve tilbake:

QuoteSå du mener forskningen jeg refererer til ikke stemmer?

Jeg henviste deg nettopp til en stor mengde nyere forskning i mitt første svar til deg, og mer i mitt neste. .

https://covid19.ncdhhs.gov/media/674/open

https://forskning.no/ntb-sykdommer-virus/munnbind-reduserer-drapespredning-dramatisk/1791498

Samtlige regjeringer verden over anbefaler i dag munnbind. Dette basert på ekspertisen til forskere over hele verden.

Forskningen viser tydelig at munnbind reduserer muligheten for å bli smittet.

NHI anbefaler i dag munnbind.

Denne forskningen du henviser til er utdatert! Inkluderer IKKE covid-19, og heller ikke NHI støtter seg til den. Det skriver de selv. Den er IKKE oppdatert.

Stoler mer på oppdatert forskning, som inkluderer Covid-19 , fremfor en enslig svale som selv skriver at de ikke er oppdatert og baserer seg på gammel forskning.

Ingen påstår at munnbind gir 100 % beskyttelse for virus. Det minsker sjansen, og kombinert med avstand og god hygiene. Selv da kan man blir smittet.

Poenget er å redusere sjansen. Noe du tydeligvis ikke er i stand til å forstå.

Og like etterpå:

QuoteAt du refererer til den beryktede anti-vaksineringsaktivisten og løgneren Dr. Jim Meehan fratar deg all troverdighet!

Dr. Jim Meehan er en beryktet kunnskapsløs løgner og  fake news produsent .

Les litt om han her:

https://americanloons.blogspot.com/2018/03/1989-jim-meehan_31.html

Hans Gaarder var en av de som støttet seg til Dr. Jim Meehan.

Så hvordan det gikk......

Så corona ER definitivt den nye klimatfrågan!
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

translator

#243
steigan.no er det kommet et leserinnlegg som virker skrevet av noen som definitivt har medisinsk kompetanse. Jeg har sjekket litt av det som står der, og teksten virker meget troverdig. Den bekrefter egentlig det meste som vi har mistenkt om corona og vaksinene. At coronatestene var usikre visste vi, men at Folkehelseinstituttet skyter kunstig opp smittetallene for å begrunne nedstenging var nytt for meg:

QuoteKary Mullis, som oppfant PCR-testen, fikk nobelprisen i kjemi i 1993 for for sin innsats for metodeutviklingen innen DNA-basert kjemi og for oppdagelsen av PCR- metoden. PCR-testens bruksområde er DNA-forsking, hvor den brukes til å kopiere og forstørre genetisk materiale og ikke til å diagnostisere en aktiv virusinfeksjon. Testen kan ikke skille mellom aktivt eller dødt virus. Mullis sa at sykluser/forsterkninger på over 30 var unødvendig, og at sykluser/forsterkninger på 35 ganger var «insane». I Norge kjøres sykluser/forsterkninger på 40/45 ganger. Dette tallet har vi prøvd å få bekreftet på koronatelefonen til FHI, men de kunne/ville ikke svare på spørsmålet. Grunnet det ovenstående er det estimert at testen gir et feilutslag på opptil 97 % falske positive svar. Likevel, Norge bruker denne testen, med for mange sykluser/forsterkninger, som begrunnelse for lockdown. Et spørsmål som også bør stilles er: hvorfor må testpinnen helt inn til cribiform platen for å teste en person. Hvis viruset finnes i luften vi puster ut, (derfor munnbind hjelper hevdes det), så burde en spyttprøve være nok til å påvise virus. https://www.youtube.com//watch?v=-ueVTcOSD1k

Men les hele artikkelen, det er sprengstoff i mye annet der også.

https://steigan.no/2021/04/leserinnlegg-jeg-onsker-ikke-a-ta-vaksinen-mot-korona/
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: translator on 24.04.2021, 11:42:42
steigan.no er det kommet et leserinnlegg som virker skrevet av noen som definitivt har medisinsk kompetanse. Jeg har sjekket litt av det som står der, og teksten virker meget troverdig. Den bekrefter egentlig det meste som vi har mistenkt om corona og vaksinene. At coronatestene var usikre visste vi, men at Folkehelseinstituttet skyter kunstig opp smittetallene for å begrunne nedstenging var nytt for meg:


Men les hele artikkelen, det er sprengstoff i mye annet der også.

https://steigan.no/2021/04/leserinnlegg-jeg-onsker-ikke-a-ta-vaksinen-mot-korona/

Takk, skulle nettopp til å linke til denne. Det er en meget god oppsummering.

Smittetallene har jo vært diskutert både her og andre steder, de virker som myndighetene bruker disse som en frykt-regulator som de kan kjøre opp og ned etter behov.

Tallene taler!

Og de forteller at for hver gang vi har økt testkapasiteten, så øker antall positive prøvesvar nærmest tilsvarende.

Derfor blir det misvisende å rapportere de absolutte tallene alene.

Det får det til å høres ut som vi har mye mer smitte i Norge nå enn før. Det får det til å høres ut som at en nærmest ikke kan sette foten utenfor døra uten å få litt korona på den.


Og folk blir selvfølgelig livredde.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/har-smitten-okt-sann-egentlig/o/5-95-202749

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

translator

#245
dt.no (bak betalingsmur) diskuteres vaksinene. De fleste tror fortsatt at myndighetene handler etter deres beste, men det er også noen som er blitt skeptiske:

QuoteCovid kommer til å vare i årevis uansett om vi vaksinerer oss eller ikke. De som er vaksinert kan få covid og bli syke og de kan også børe med seg viruset. Så gjenstår det å se hvor lenge denne vaksinen varer før man må ta nye. Vaksinen er jo frivillig tvang, man får ikke reise eller delta på noe som helst hvis man ikke tar den. Det kan sammenlignes med jødene som ble markert under 2.verdenskrig. Ytringsfrihet og frivilje eksister ikke så lenge man ikke følger saueflokken.

QuoteEnig.
Og dette er eksperimentelle vaksiner og vi vet absolutt ingenting om eventuelle fremtidige bivirkninger.
Det er heller ikke slik at disse vaksinene er ferdig utprøvd selv om de er på markedet i dag. Tvert imot er det slik at i løpet av førstkommende høst skal Pfizer/BioNTech utføre de siste intervensjonene på forsøkspersoner. Deretter er sluttrapport estimert å bli levert først i 2023.

QuoteJeg synes alle som får mulighet burde vaksinere seg. Ellers tror jeg Covid-19 kan vare i årevis, også med muterte varianter. Bivirkninger er det også med influensa vaksine. Tok selv Pfizer vaksine. Merker ingen bivirkninger enda, men det gjenstår å se når måneder går. Regner med det går bra. Litt sjanse må man nesten ta.

Til den siste la jeg inn følgende svar:

QuoteGrunnen til at vi får så mange mutanter er nettopp vaksinene. Dette er som med antibiotikaresistens: Ved å fjerne de "snille" bakteriene med antibiotika,  sitter vi igjen med bakteriene som er blitt resistente mot antibiotika. Virus oppfører seg på tilsvarende måte. Dette advarte en norsk lege om (på en kanal jeg ikke får lov til å legge lenke til).

Her er lenken:
https://www.document.no/2021/03/16/doc-tv-legesamtale/

Like etter at document la ut denne, eksploderte nyheten om dødsfall i Norge etter AstraZenica-vaksinen. Dette fremgår av kommentarfeltet.
"Media har sluttet å granske makthaverne på vegne av innbyggerne.
I stedet har de begynt å granske innbyggerne på vegne av makthaverne"
---------Helena Edlund

ConTrari1

Quote from: translator on 25.04.2021, 15:15:55
dt.no (bak betalingsmur) diskuteres vaksinene. De fleste tror fortsatt at myndighetene handler etter deres beste, men det er også noen som er blitt skeptiske:


Det kan ikke kalles annet enn uforsvarlig, når fagmyndighetene gjør så lite for å informere om gode medisiner og behandlinger mot Corona. 200 leger over hele verden har nå laget et opprop om vitamin D:

Over two hundred doctors and scientists have come together in support of worldwide distribution of vitamin D to help treat covid infections and reduce hospitalizations, ICU admissions and deaths. The doctors are calling on all governments and healthcare systems around the world to immediately recommend and distribute vitamin D to adult populations.

Long before covid-19, most of the world's population was physically primed to suffer from infections. This is because 70 percent of the world's population is deficient in vitamin D and have subpar immune function.


https://www.naturalnews.com/2021-04-25-200-doctors-call-for-global-vitamin-d-distribution.html

Det kommer stadig flere meldinger om faren med mRNA vaksinene:

Over 50 percent of new COVID cases involve people who have already been vaccinated, [as reported on The Gateway Pundit earlier, according to a Yale epidemiologist]).

Now, a startling new report in *Microbiology and Infectious Disease* finds the mRNA vaccines could trigger Alzheimer's disease, ALS, and other neurological and cognitive degenerative diseases.

Dr. Classen and his associates found that the vaccine increases the likelihood of these hideous diseases by opening a pathway into human DNA, which is exactly what this gene-therapy drug is intended to do:

Dr. Classen's grim conclusion:

The enclosed finding as well as additional potential risks leads the author to believe that regulatory approval of the RNA based vaccines for SARS-CoV-2 was premature and that the vaccine may cause much more harm than benefi
t.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/report-pfizer-moderna-covid-vaccines-trigger-alzheimers-als-neurological-degenerative-diseases/

Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Frykt og krav om tvang fører oss inn i det totalitære samfunnet:

– Jeg respekterer at folk nekter å la seg vaksinere, men jeg respekterer ikke at de får fortsette med arbeidsoppgaver hvor de har nærkontakt med svake pasienter. Det er å gå for langt.

Det sier Cathrine Furseth til VG. Hun får støtte fra ektemannen, Peder Inge Furseth, som deler samme bekymring. De er foreldre til en ti år gammel utviklingshemmet gutt med autisme, som bor på en kommunal avlastningsbolig i Bydel Ullern i Oslo fire av syv dager i uken.


Hvis man tror at alle som er på en eller annen slags institusjon, uansett alder og fysisk tilstand, er ekstra utsatt for å få Corona, da skorter det alvorlig på forståelsen. Kommunen er klar på at dette ikke kommer på tale:

Bydelsdirektør i Ullern bydel, Marie Anbjørg Joten, sier til VG at de forstår foreldrenes bekymring for den overordnede problemstillingen. Hun opplyser at de oppfordrer alle ansatte til ta vaksinen når de får tilbud.

Joten understreker også at det er stor forskjell på risikoen ved et sykehjem med gamle og sårbare, og den aktuelle avlastningsboligen det er snakk om.

– Dette er en institusjon med barn som går på skole og AKS (Aktivitetsskolen, red.anm.) når de ikke befinner seg i boligen, skriver Joten.

– Vi har selvfølgelig tatt en risikovurdering og konkludert med at i denne situasjonen er ikke beboerne utsatt for noe større smitterisiko enn når de befinner seg andre steder, eller benytter seg av andre tilbud i samfunnet.


Så skeivskremt kan man bli av statens skrekk-propaganda. Klima er havregrøt i forhold.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bnPeQ3/trygler-kommunen-om-aa-omplassere-uvaksinert-helsepersonell
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

Noe oppsiktsvekkende har skjedd i Canada, en angrende lockdown-politiker:

The leader of one of Canada's provinces has put his American political counterparts to shame by actually stepping up and taking responsibility for getting a lot about the COVID-19 pandemic response wrong and harming people in the process, to include the enduring, draconian lockdowns that destroyed economies and livelihoods for no good reason.

The objective was to curb mobility, Ford said, but it wasn't the right decision.

"We moved too fast," he said, adding that some of the implemented measures went too far in curbing Canadians' rights and freedoms.

"Simply put, we got it wrong. We made a mistake. These decisions, they left a lot of people really concerned," Ford said. "For that I am sorry, and I sincerely apologize."


Høie, Guldvog, Nakstad, Johansen; hører dere?

https://www.naturalnews.com/2021-04-26-canadian-leader-admits-got-it-wrong-covid-lockdowns.html
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

Telehiv

Selvsagt gjør politikerne mye rart rundt om i verden ifm. coronaen. Det er vel omtrent like mange håndteringsvarianter som det fins regimeformer.

Her til lands?
I det store bildet er det ikke lett å si hva jeg eller andre kunne gjort så mye smartere - det virker ikke som det finnes en udiskutabelt god løsning på å håndtere coronoaen perfekt. Og når mutasjonene varierer i ulike land og verdensdeler blir det ikke akkurat lettere å hevde den eneste rette løsning. Bl.a. at det som ser ut som en bra løsning i ett land viser seg å slå feil i et annet.

Her til lands - der folk er velorganiserte og gjennomgående godt opplyste om smitteproblematikk - er jeg faktisk langt mer betenkt over politikernes vegetering i klimafatet: Skadene på norsk økonomi (og den sunne fornuft) er snart uopprettelige.


Telehiv

Mens vi snakker om tro og tvil rundt vaksinering, så har en debattant hos Finansavisen meldt at han har sendt flg. mail til minister Høie (så får hver og en gjøre seg sine egne tanker om det som tas opp):

Flg «Vaksine Varsel» er idag sent til Bent Høie:

E-post : postmottak@hod.dep.no
Att: Helse-og omsorgsminister Bent Høie.

Det høres kanskje rart ut at jeg ikke vil ta COVID-19 vaksine før senere.
En venn av meg har vært direkte involvert i 65% av alle internasjonale vaksine forsøk i 2020 og sett resultatene som er sendt tilbake til alle godkjente farmasi selskap som i dag distribuerer COVID-19 vaksiner i verden. Vedkommende skriver til meg:
- kort fortalt:
«Her er noen gode grunner til å tvile på at vaksiner kommer til å løse problemene med COVID-19 og mutasjoner.
Er du gammel og syk ta vaksiner. Er du ung og frisk ville jeg vært mer skeptisk. Vi har ingen garanti for at disse «vaksine forsøkene» fungerer.

Manglende data.
- f.eks Pfizer – ingen nye data siden desember 2020.
- Alle vaksinene har en betinget godkjenning – conditional approval
- De kliniske studiene for alle 4vaksinene – Pfizer, Moderna, AZ, J&J – er ikke ferdige før utgangen av 2021 – 2024. Vi vet derfor ingen ting om eventuelle uventede langtids bivirkninger.
- NB! Pfizers resultater fra november 2020 er basert på 170 personer og ikke på tusenvis som ofte blir hevdet.

Lengden av kliniske studier.​
- Ingen av studiene har gått over de forventede 3-5 årene pga "haste situasjonen".
- Eventuelle bivirkninger vil ikke vises etter så kort tid.

RNA-m vaksiner.
- Ny teknologi – aldri før vært brukt i vaksiner
- Ingen teratologiske (foster) studier
- Ingen analyser av genomisk påvirkning eller avstamming
- I hastegodkjennelsen av Pfizer er det notert at innkapslet RNA-m målrettes mot indre organer som milt, hjerte, lever, nyrer, lunger og hjerne. Er også funnet i ovarier og testikler.

Vaksinenes kvalitet.
- Utilstrekkelig kvalitets bevis av de aktive ingrediensene, hjelpestoffene samt
produksjonsprosessen.
- Problem med reproduserbarhet av partiene som er komersialisert
- Forskjeller i partier brukt i studier og partier til bruk i vaksinse kampanjer.
- Tilstedeværelse av DNA i RNA-m partier. For å produsere RNA-m må man begynne med et DNA. Det betyr at fremmed DNA potesielt kan injiseres i vaksine mottakeren og kan dermed forandre den genetiske strukturen (GMO = Genetic Modified Organism)

Effekt.
- Selv om vaksinen reduserer mortalitet finnes det intet bevis på at det vil redusere spredning.
- Vaksinerings kampanjer vil øke mutering og vaksinene vil raskt bli utdatert. Et konstant behov for nye vaksiner og årlig vaksinering. Pfizers CEO: Vaksineringen skal foregå med 3 doser + 1 årlig boost.
- Ingen studier har vist at vaksiner kan unngå alvorlig form av Covid 19.

Bivirkninger og risiko.
- Flere er døde etter vaksine, og dette er folk som ellers ikke ville ha dødd.
- VAERS result (US data) ny versjon snart klar.
- Vaksiner kan være farlige. Dengvaxia 2017 drepte flere hundre barn på Philippinene.
- Risiko for ADE – antistoffene forsterker sykdommen
- Risiko for trombose og andre koagulasjons sykdommer
- Risiko for forventet langtids auto immune sykdommer
- Risiko for viral rekombinasjon mellom vaksine og andre virus som allerede finns i kroppen (ved for eksempel. Infeksjoner) – lager nye farlige virus.
- Risiko for onkogen aktivering (kreft) – en bivirkning som er sett i RNA-m kliniske studier for genetisk sykdom
- Ineffektivitet av nåværende vaksiner for nye varianter av Covid. Grunn nr. 1 for å vente med å bli vaksinert. Mens vi venter vil mer data blir tilgjengelig noe som vil bedre mulighetene for å velge beste vaksinetype.

Andre behandlinger.
- HC og Ivermectine er tilgjengelig med FAD og WHO er sponset av legemiddel industrien. Ufattelige mengder penger i og på spill.

Informert pasient samtykke.
- Hver person som mottar vaksine er med i en gigantisk medisinsk studie mange år fremover
- Ingen tegn til informert samtykke
- Ingen informasjon om alternativ behandling
- Ingen kjerneveiledning om SAE – technical standards
- Totalt brudd på GCP – Good Clinical Practice – felles internasjonal etisk og vitenskapelig kvalitetsstandard for gjennomføring av en klinisk legemiddel utprøving.

Jeg er redd for at generasjoner fremover vil merke feilene som nå gjøres. Du og dine medarbeidere gjør sikkert deres beste, men min konklusjon er:

Disse masse-vaksinasjonene er en folkehelse skandale og en politisk panikk respons. Døden er ikke et populært tema, og ingen vil ta skylden.


Kommentar:
Man får vel bare følge med og se om vedkommende får svar?
Det var jo litt av hvert for Høie/statsrådskontoret å svare på her.
Jeg tar ikke noe stilling til hvor mye som er relevant kritikk eller ikke, til det er emnet for komplisert og datagrunnlaget for svakt.



Telehiv

#251
Den svenske arrogansen om egen fortreffelighet for coronastrategi har vært skyhøy lenger enn man skulle tro var mulig.
Nå er det omtrent 1-års jubileum for denne svisken:

 

Link: https://www.dn.no/kommentar/anders-tegnell/kommentar/korona/journalistisk-gransking-ender-med-full-stotte-til-de-svenske-koronaheltene/2-1-1001620




ConTrari1

Joe Xiden knytter klima og Corona forbilledlig sammen; på den nylige virtuelle klimakonferansen der 16 statsledere deltok, sto han i ensom majestet med munnbind på truten. Ingen andre fryktet smitte over nettet. Hans pressetalskvinne-kvunne-kvanne-kvenne Psaki hevdet det var for å sette et godt eksempel for resten av verden.

Kanskje BeijingBiden føler det naturlig med munnbind, han som er verdensmester i å målbinde seg selv.
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#253
Hundrevis av gode videoer der ute, men denne er meget informativ, av en svært erfaren lege i Idaho, også innen immunologi.

Han sier; enkelt og greit: Vi har IKKE en Corona-virus endemi (pandemien er over, iallfall i den delen av USA), vi har en vitamin D endemi. Rettere sagt, mangel på  vitamin D. Nå er ordet litt misvisende, det er mer snakk om et hormon enn det vi oppfatter som en vitamin. Og den er helt avgjørende for vårt immunforsvar.

Og dette tillater jeg meg å skrive med store bokstaver:
I USA KAN MAN IKKE TILLATE / GODKJENNE EN VAKSINE MOT EN SYKDOM, DERSOM DET FINNES EN ANERKJENT BEHANDLING / MEDISIN MOT DEN SAMME.

Tenk over hva det betyr. Tenk over hvor mange milliarder som er investert i disse  "emergency approved vaccines", og tenk over hvor mange flere milliarder Big Pharma vil tjene på hundrevis av millioner vaksinedoser de neste årene. Alt dette kan gå rett vest dersom det blir kjent og akseptert at medisiner og enkle forebyggende tiltak kan gjøre vaksinen for det meste overflødig. DU er en forsøkskanin for gigant-firmaer, DU lar deg stikke med det ingen vet hva kan bringe om et år eller to. Bortsett fra at DU må ta stadig flere sprøyter.

Oslo ligger på "smitte"toppen i Norge, og innvandrer bydelene har mange ganger flere tilfeller enn f. eks. Nordre Aker. Mye kan skyldes skepsis til myndigheter og generell uvitenhet. Men mye skyldes også (rasisme-varsel!) : hudfargen. Flytter du en person fra Sri Lanka til Norge, medfører det en stor helserisiko, for folk fra sydlige strøk får mye vitamin D fra solen året rundt, mens vi har underskudd hele vinterhalvåret. Med mørk hud blir skaden verre, fordi mørk hud har mindre kapasitet enn oss for å dra nytte av vitamin D fra solen. (Rettere sagt; med så mye sol får man nok vitamin D uansett, mens vi har utviklet lys hud delvis for å kunne dra nytte av det lille vi får av solskinn) Det er ren og skjær biologi, og alle innvandrere fra sydlige strøk burde få gratis tilskudd av vitamin D. Det hadde garantert redusert både sykdomstilfeller og dødsfall. Men fordi våre demoniske -ja, jeg mener uttrykket er berettiget- myndigheter har totalt fokus på smitte og vaksiner, så ignorerer de slike elementære fakta. Og lar heller folk dø, enn å innrømme feil.

Dette er enkelt, lettfattelig og konsist, av en ekspert:
https://www.youtube.com/watch?v=wPbxOeYAC7s
Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.

ConTrari1

#254
Her kommer Steigan meg i forkjøpet, Gunnar Sortland skriver:

Når ingen dør i Norge skremmer vi med døde indere

I denne siste veka før 1. mai er det kun omlag 200 innlagt på sjukehus og ca 40 på respirator. Og dødsfalla er så godt som uteblitt. Men dei strenge reglane held fram i heile landet og særleg i Oslo.

Fleire finn dette merkeleg, og det er ein reell fare for at motstanden mot tiltaka kan kome til å auke. Så då gjer NRK og TV2 som dei har gjort før. Dei må til utlandet for å halde ved like skremselspropagandaen.


Det siste landet dei no tyr til er India, der dei verkeleg får fram kor farleg denne «pandemien» er. Reportasjane ser ut til å vere arrangerte, for vi ser overfylte sjukehus og døyande utanfor, gjerne i bilar, og alle ser døyande ut. Vi får og høyre at oppimot 3000 døyr kvar dag. Det er ikkje nok gravplassar, så lika blir brente.

Men vent litt, eg lærte på folkeskulen at det var skikken i India å brenne lika.

Og ingen reportasjar nemner at India har meir enn 1,3 milliardar innbyggarar, ca 260 gonger fleire enn Noreg. Så 3000 døde i India svarar til 12-13 døde i Noreg.


https://steigan.no/2021/04/nar-ingen-dor-i-norge-skremmer-vi-med-dode-indere/

Det er skamløs propaganda vi ser her, men grunnen er allerede forberedt gjennom mange år med klima-skremming. Ser vi på antall Corona-dødsfall per capita, så er India ørlite foran Norge, med 15,0 pr. 100.000 innbyggere, mens Norge er på 14,0, og Finland ligger på 16,5. Frykt og beven, ellers blir det leven!

Sverige ligger selvsagt himmelhøyt over, med 137,8 likevel godt bak land som UK, Spania, Italia og Frankrike.

Og i dag er tallene for Norge 179 innlagte, 52 på intensiv og 35 på respirator, akkurat samme nedgang som i fjor vår. Nå får vi snart høre at Høie og Guldvog er mirakelmenn som kan styre årstidenes gang, og dermed på magisk vis "slå ned" Coronaen!

https://www.vg.no/spesial/corona/#norge


Du må være litt gal, ellers blir du gæærn.